close

Filtre

Se resultater

Reklame Chuncheon-si - Reklame-uddannelser i Chuncheon-si Reklame, Chuncheon-si

En bachelorgrad er en post-gymnasial eksamensbevis efter endt 120 point. Det tager normalt otte semestre at fuldføre en bacheloruddannelse. Mens udfylde en bachelor-kursus, kandidater nødt til at studere generelle kurser og valgte et stort specifikt emne. En bacheloruddannelse kan også kaldes en studentereksamen i visse lande. Reklame uddannelser give de studerende de færdigheder og ekspertise… Læs mere

En bachelorgrad er en post-gymnasial eksamensbevis efter endt 120 point. Det tager normalt otte semestre at fuldføre en bacheloruddannelse. Mens udfylde en bachelor-kursus, kandidater nødt til at studere generelle kurser og valgte et stort specifikt emne. En bacheloruddannelse kan også kaldes en studentereksamen i visse lande.

Reklame uddannelser give de studerende de færdigheder og ekspertise, der er nødvendige for en karriere med reklamebureauer, marketing virksomheder, medievirksomheder og almennyttige organisationer. Programmer kan omfatte specialisering inden for områder som tekstforfatning eller kontostyring.

Sydkorea, officielt Republikken Korea, er et suverænt land beliggende i den sydlige del af den koreanske halvø. Navnet "Korea " er afledt af Goryeo, et dynasti, der regerede i middelalderen. Sydkorea er nu et liberalt demokrati og et økonomisk kraftcenter. De mest prestigefyldte omfattende universiteter er Seoul National University, Korea Advanced Institute of Science and Technology, Yonsei Universitet og Korea Universitet.

Reklame Chuncheon-si - Tag din Bachelor i Chuncheon-si. Få alle Bachelor-programmet og skole information. Spar tid og kontakte skolen direkte her!

Minimer
format_list_bulleted Filtre
Hallym University
Chuncheon-si, Sydkorea

Department of Advertising and Public Relations blev først certificeret af International Advertising Association i Korea i 2008 som den IAA-akkrediterede institution. IAA-certi ... +

Department of Advertising and Public Relations blev først certificeret af International Advertising Association i Korea i 2008 som den IAA-akkrediterede institution. IAA-certificering er kun tildelt til 57 institutioner i verden inklusive store universiteter inden for reklame- og PR-felter som Michigan State University, University of Florida. Det faktum, at Department of Advertising and Public Relations opnåede IAA-certificeringen, betyder, at dets uddannelsesprogrammer får anerkendelse som programmet for at opfylde de internationale standarder. Det bedste program inden for reklame- og PR-felter og avanceret model for større uddannelse i hele universiteterne evalueret af det koreanske råd for universitetsuddannelse Hallym University reklame- og PR-uddannelsesprogram vandt den bedste pris i evalueringen af massekommunikation og reklame og PR felt, der blev udført af det koreanske råd for universitetsuddannelse i februar 2005. Og det blev introduceret i det avancerede symposium for det større uddannelsesforløb af udvalget af avancering af collegeundervisningsprojekt (ACE) i januar 2013 som et eksempel på den avancerede model for større uddannelse . Det har bygget Career Exploration Plan-systemet, så de studerende kan indstille deres karrieremål og tage hovedfag, der er egnede til dem, og få karrierevejledning til kontakttype ved at bruge den. Department of Advertising and Public Relations definerede smart reklame og PR som det næste karakteriseringsområde, da informations- og kommunikationsteknologi har udviklet sig, og forbrugernes mediemiljøer har ændret sig hurtigt. Og den etablerede grundplanen og reorganiserede læseplanerne i overensstemmelse hermed. -
Bachelor
Korean
Mar 2022
på universitet
 

TIP! Hvis du repræsenterer en skole og vil tilføje dine programmer til vores lister, så kontakt os her