close

Filtre

Se resultater

Markedsføring Ciudad Victoria - Markedsføring-uddannelser i Ciudad Victoria Markedsføring, Ciudad Victoria

En bachelorgrad er en post-gymnasial eksamensbevis efter endt 120 point. Det tager normalt otte semestre at fuldføre en bacheloruddannelse. Mens udfylde en bachelor-kursus, kandidater nødt til at studere generelle kurser og valgte et stort specifikt emne. En bacheloruddannelse kan også kaldes en studentereksamen i visse lande. Kurser i markedsføring og kommunikation giver up-to-date uddannelse… Læs mere

En bachelorgrad er en post-gymnasial eksamensbevis efter endt 120 point. Det tager normalt otte semestre at fuldføre en bacheloruddannelse. Mens udfylde en bachelor-kursus, kandidater nødt til at studere generelle kurser og valgte et stort specifikt emne. En bacheloruddannelse kan også kaldes en studentereksamen i visse lande.

Kurser i markedsføring og kommunikation giver up-to-date uddannelse i de nyeste marketing-kanaler såsom digitale medier. Der er en række programmer, der leverer kurser i formater, der spænder fra det traditionelle klasseværelse indstilling til online fjernundervisning.

Mexico er et af de mest populære turistområder lande på kloden. Landet har både tropiske og tempererede zoner giver eleverne den bedste tid her. Hvis du ønsker at studere for dit kursus i nationale selvstyrende universitet Mexico, vil det være en genial liv med meget underholdning i landet så godt.

Markedsføring Ciudad Victoria - Tag din Bachelor i Ciudad Victoria. Få alle Bachelor-programmet og skole information. Spar tid og kontakte skolen direkte her!

Minimer
Relaterede studieområder
arrow_drop_up arrow_drop_down
format_list_bulleted Filtre
Autonomous University of Tamaulipas (Universidad Autónoma de Tamaulipas (UAT))
Ciudad Victoria, Mexico

At uddanne fagfolk med etiske værdier og ansvarlig holdning, der letter identifikation, udvikling og kommercialisering af de produkter og / eller tjenester, som markedet kræve ... +

At uddanne fagfolk med etiske værdier og ansvarlig holdning, der letter identifikation, udvikling og kommercialisering af de produkter og / eller tjenester, som markedet kræver både i landet og i udlandet, og som også integrerer den forskellige viden, såsom administration, markedsføring , international handel og forretnings-, regnskabssystemer og lovgivning, der er nødvendige for at udvide virksomhedens marked ved at forbedre dets konkurrenceevne og varighed i det med evnen til at anvende informationsteknologier i udviklingen af ​​dets professionelle aktivitet. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
Jul 2021
på universitet
 

TIP! Hvis du repræsenterer en skole og vil tilføje dine programmer til vores lister, så kontakt os her

Relaterede studieområder