close

Filtre

Se resultater

Markedsføring i Slovakiet - Markedsføring-uddannelser i Slovakiet Markedsføring

En bachelor 's grad kan føre uddannelsesmæssige døre, giver mulighed for avancement eller lægge grunden til udøvelse af en fremskreden grad. Vores mål er at hjælpe potentielle studerende navigere til programmet udvælgelsesprocessen med succes. Vi gør tingene let ved at strømline søgningen. Erhvervsfolk med uddannelse i marketing og kommunikation kan åbne op for nye muligheder for… Læs mere

En bachelor 's grad kan føre uddannelsesmæssige døre, giver mulighed for avancement eller lægge grunden til udøvelse af en fremskreden grad. Vores mål er at hjælpe potentielle studerende navigere til programmet udvælgelsesprocessen med succes. Vi gør tingene let ved at strømline søgningen.

Erhvervsfolk med uddannelse i marketing og kommunikation kan åbne op for nye muligheder for deres karriere. De kan bruge deres evner til at rådgive om forbrugerundersøgelser og image eller bestyrer en markedsføringstilladelse gruppe inden for deres virksomhed.

Den Slovakiske Republik er en indlandsstat stat i Centraleuropa. Det har en befolkning på over fem millioner mennesker. De væsentligste grunde til at besøge Slovakiet er dens naturlige skønhed, levende historie og store muligheder for afslapning. Slovakker er venlige og fredelige mennesker, der bor i et frit demokratisk stat. Comenius Univerzity er den ældste eksisterende slovakiske universitet i Bratislava.

Markedsføring i Slovakiet - Tag din Bachelor i Slovakiet. Alle Bachelor-programmet og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Minimer
Relaterede studieområder
arrow_drop_up arrow_drop_down
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
format_list_bulleted Filtre
University of SS. Cyril and Methodius in Trnava
Trnava, Slovakiet

Udtrykket medierelationer forstås af den professionelle offentlighed som regelmæssig kommunikation med medierne gennem opretholdelse af gode forhold til journalister, der er i ... +

Udtrykket medierelationer forstås af den professionelle offentlighed som regelmæssig kommunikation med medierne gennem opretholdelse af gode forhold til journalister, der er interesseret i spørgsmål om virksomheden eller den offentlige institution. Den neutrale, positive eller negative reklame, der følger af kritiske situationer, er primært konsekvensen af kvaliteten af sådanne forhold. Forholdet til medierne er baseret på produktion og information. -
Bachelor
Fuldtid
3 år
Engelsk
på universitet
 

TIP! Hvis du repræsenterer en skole og vil tilføje dine programmer til vores lister, så kontakt os her

Relaterede studieområder