Fashion Business and Entrepreneurship (BS)
Lindenwood University
Nøgleinformation
Campus placering
Saint Charles, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 9.550 / per semester *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* blokeringssats for traditionel fuldtidsundervisning
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
BS i Fashion Business and Entrepreneurship fra Lindenwood University giver en mangfoldig og grundig uddannelse til studerende, der er interesserede i at gøre deres karriere i modebranchen.
Du lærer ikke kun, hvordan du bringer de nyeste stilarter og trends til banen. Du vil også lære, hvordan du leder en succesrig virksomhed bygget i modeindustrien med de ledelsesmæssige og økonomiske færdigheder til at trives som iværksætter.
Fashion Business and Entrepreneurship (BS) tilbydes i både traditionelle og online formater.
Når du studerer modeforretning og entreprenørskab, lærer du ikke kun, hvordan du bringer de nyeste stilarter og trends på banen, men du lærer også, hvordan du leder en succesrig virksomhed bygget i modeindustrien med de ledelsesmæssige og økonomiske færdigheder til at trives som iværksætter. Når du studerer mode og modebranchen, lærer du mange facetter af branchen. Disse omfatter principperne for finansielt regnskab, makroøkonomi, finans og ledelse samt forretningsjura, global virksomhed og samfund, reklame- og salgsfremmende strategi, statistik, prisstrategi og -forhandling, computerstøttet design og modeindustriens historie. som andre kurser i online-hybrid indstilling.
Nødvendigt udstyr
Dette program har fordybende reality-teknologier integreret i hele pensum og kræver brug af et virtual reality-headset identificeret af afdelingen og tilhørende applikationer. Fordybende virkeligheder, såsom virtual reality, giver en fuldstændig fordybende pædagogisk oplevelse, der fører til større engagement og forståelse af emner, der er dækket i klasserne. Studerende er ikke kun i stand til at engagere sig i materialet, andre elever og deres instruktør; de kan også bedre forstå konteksten af disse relationer, mens de er nedsænket i det virtuelle miljø. Disse erfaringer understøtter læringsresultaterne for programmet og forbereder eleverne til brug af disse teknologier i deres professioner.