Grad i sekretærhjælp administration

Generelt

Program beskrivelse

Den Bachelor i Administration-sekretariatet har til formål at uddanne ledende medarbejdere er kvalificeret til at udføre funktioner i forskellige områder af administrationen, nemlig: Administrativ Kontorfuldmægtig assistent, direktør, sekretær (a) Retning og Administration, planlægning assistent, Marketing, Public Relations, blandt andre.

Med hensyn til mål og færdigheder, bør kandidater i Administration Sekretariatet erhverve en begrebsmæssig, teknisk og menneskelig, der giver tilstrækkelige præstation til de funktioner fra en professionel sekretariat, ved at lære effektive arbejdsmetoder og udvikling af færdigheder til kommunikation niveau, nemlig: - Forstå udviklingen af ​​sekretariatet og de nye krav i den funktion; - Skelne de iboende funktioner til forskellige niveauer af sekretariatet; - Kendskab til den profil sekretariatsbistand erhverv; - Tilegne hurtig cirkulation af teknisk information; - Der skal vedtages en metode til at lette posthåndtering effektivt; - Lær måder at behandle den post, der skal sendes strengt; - At vedtage en metode, der gør arbejdet hurtigere; - Anerkend til behovet for at udvikle en kosmetisk pleje; - Identificere organisatoriske problemer; - Tilegne teknikker til at organisere møder effektivt - at kende alle de aspekter, der skal tages i betragtning ved valg og udarbejdelse af websteder - Forstå betydningen af ​​chips til effektiv organisation kontrol - Kend de aktioner, der skal træffes under og efter mødet - Lær procedurer for planlægning rejse - Kend de forskellige typer af rejser - Skelne opgaver afhængigt af typen af ​​tur - Forstå vigtigheden af ​​en god modtagelse på billedet af en institution - Kend aspekter, der skal overvejes for at modtage besøgende - Erhverve teknikker kommunikation, der fremmer en positiv modtagelse - tilrettelægge konferencer, seminarer, symposier og lignende, på nationalt og internationalt plan.

Senest opdateret Dec 2015

Om skolen

Criada pelo Decreto-Lei 264/99 de 14 Julho, a Escola Superior de Tecnologia e Gestão de Lamego entrou em funcionamento no ano lectivo de 2000/2001, com os cursos de Gestão e Informática e Gestão Turís ... Læs mere

Criada pelo Decreto-Lei 264/99 de 14 Julho, a Escola Superior de Tecnologia e Gestão de Lamego entrou em funcionamento no ano lectivo de 2000/2001, com os cursos de Gestão e Informática e Gestão Turística, Cultural e Patrimonial. Em 2002-03 entrou em funcionamento o curso de Engenharia Informática e Telecomunicações, em 2004- 2005 os cursos de Contabilidade e Auditoria e Serviço Social, em 2005-2006 os cursos de Informação Turística e de Secretariado de Administração, em 2007/2008 o curso de Serviço Social Pós-laboral e em 2008/2009 o Curso de Contabilidade e Auditoria Pós-laboral. Minimer