Grad i reklame og public relations
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Nøgleinformation
Campus placering
Valencia, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 7.800 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Officiel grad: Grad i reklame og public relations
Varighed / ECTS: 4 år / 240 ECTS
Steder / Campus: 75 / Moncada - Alfara
Undervist på: spansk
Læringsresultater
Hvad gør os anderledes?
1.La erfaring og track record
Undersøgelserne inden for kommunikationsområdet ved CEU University er startet for mere end 30 år siden. Vi støttes af flere årtier med træningskommunikatorer, der er engagerede i deres erhverv.
2.La forkant faciliteter
Vores universitet tilbyder medier og faglige ressourcer. Du kan teste din kreativitet gennem forskellige udfordringer, der tilbydes af titrering, enten i eller uden for klasseværelset. Til din rådighed er Center for audiovisuel produktion og Multimedia hvor du kan øve dine nye færdigheder i et digitalt avis eller et radio- eller tv-producent, også professionelle konkurrencer i reklamer og endda en kort audiovisuel festival.
3. Gearet til den nye beskæftigelsesmuligheder
Vi tilbyder muligheden for at tage egen grad i kommunikation og politisk marketing. Du vil øge dine færdigheder inden for offentlig tale og politisk diskurs i vores tv-apparater, i politiske marketingværktøjer og i valgkampagneplanlægning. Plusset i professionelle værktøjer: I løbet af graden vil du studere de fleste af emnerne baseret på professionelle computerværktøjer. Men ikke kun vil du afslutte graden ved at vide, hvordan du håndterer dem, du vil også tage de kompetencer, der er godkendt ved hjælp af certifikater: Certifikat i grafik og webdesign (127 timer: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, Flash) og Certificate in Audiovisual Assembly (222 hours: Avid , Protools, After Effects, Movie Magic Scheduling).
4. Den internationale dimension
Gratis komplementær træning på engelsk fra første til fjerde for at forbedre afgangsniveauet. Muligheder for internationale praktikpladser (som EFE-agenturet i Paris, Lissabon, Genève eller Athen eller europæiske producenter som Jelly Fish Pictures i London). En af de bedste internationale oplevelser for vores kommunikationsstuderende er IP'erne (internationale programmer).
5. Dobbelt grader fordobler specialiserede grader
Du kan deltage i to universitet mens racing tidsplaner er kompatible med alle klasseværelser i de samme faciliteter og selvfølgelig, uden at betale to gange. Så er de doubler specialiserede grader fra universitetet i dobbelte grader.
- Reklame og Public Relations Journalistik
- Reklame og Kommunikation Public Relations Audiovisuelle
- Marketing Reklame og Public Relations
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/publicidad-relaciones-publicas
Læreplan
generelle færdigheder
- CG1. Ledelse og beslutningstagning.
- CG2. Evne til kreativitet og problemløsning.
- CG3. Organisations- og planlægningsevner.
- CG4. Kapacitet til analyse og syntese.
- CG5. Mundtlig og skriftlig kommunikation.
- CG6. Evne til at administrere information.
- CG7. Computerkendskab relateret til studieretningen.
- CG8. Etisk engagement.
- CG9. Evne til at arbejde i tværfaglige teams.
- CG 10. Færdigheder i interpersonelle relationer.
- CG11. Kritisk ræsonnement evne.
- CG12. Anerkendelse af mangfoldighed og multi.
- CG13. Motivation til kvalitet.
- CG14. Tilpasningsevne til nye situationer.
- CG15. Udvikling kapacitet kriterier.
- CG16. Evne til selvstændig læring.
- CG17. Evne til initiativ og iværksætterånd.
Specifikke kompetencer
disciplinære viden
- CD1. Teoretisk og praktisk viden om professionen og dens organisatoriske processer og strukturer.
- CD2. Teoretisk og praktisk viden om ledelsesteknikker i virksomheder i sektoren, om de funktionelle områder inden for reklamekommunikation, om offentlige og virksomhedsrelationer i offentlige og private virksomheder.
- CD3. Undersøgelse af kommunikationsafdelingen i virksomheder og institutioner og de færdigheder og teknikker, der er nødvendige for dens ledelse. Især ledelse af viden og immaterielle aktiver i virksomheden, markeder og finansielle indikatorer.
- CD4. Viden om processer og teknikker til forskning og analyse af arten og indbyrdes sammenhænge mellem emnerne inden for reklamekommunikation: kreative, virksomheder, institutioner, reklame- og PR-bureauer, medier, supportere og publikum.
- CD5. Kendskab til strukturen af reklamemedier: dets karakteristika, typologier og problemer. Publikumsanalyse og -research. Analyse og udvælgelse af support og medier til planlægning af annonceformidling.
- CD6. Undersøgelse af specifikke markedsføringsmetoder og -teknikker til beslutningstagning inden for kommunikation generelt og reklame og PR, i virksomheder og institutioner. Viden og undersøgelse af marketingprocesser og deres specifikke teknikker: positionering, segmentering, analyseprocedurer og måling af effektivitet, blandt andet.
- CD7. Kendskab til skoler, metoder og teknikker til kreativ tænkning og deres anvendelse i reklamekommunikationsprocessen.
- CD8. Kendskab til processerne omkring udvikling af reklamebudskaber: metoder, kreative teknikker og kampagneanalysesystemer.
- CD8. Teoretisk-praktisk viden om elementerne, former og processer i reklamesprog og andre former for kommunikation, ved brug af statens officielle sprog og fremmedsprog, især engelsk.
- CD9. Undersøgelse af strategier og processer rettet mod at skabe merværdi i brands.
- CD10. Kendskab til den faglige virksomheds etik og deontologi samt dens retssystem, som påvirker både den praksis og den etiske adfærd, der skal styre den professionelles arbejde.
- CD11. Undersøgelse og udvikling af de industrielle, sociale og æstetiske aspekter, der påvirker transformationerne af elementer, former og processer for reklamekommunikation.
- CD12. Viden og analyse af grundlæggende psykologiske, højere-kognitive, psykosociale og følelsesmæssige processer i kommunikation og i forbrugeren og specifikke psykologiske modeller udviklet til kommunikation og overtalelse.
- CD13. Begrundelse for de historiske rammer og konceptuelle udvikling af de strukturelle principper i Kirkens Sociale Magisterium.
- CD14: Indsigt i forvaltningen af de forskellige dokumentariske kilder, der udgør Kirkens Sociallære i dens forskellige genrer.
- CD15: Træning i den kritiske og reflekterende analyse af hoveddokumenterne fra det nutidige kirkelære, med henvisning til fænomenet social kommunikation.
- CD16: Evne til at analysere de vigtigste aspekter relateret til økonomiske relationer baseret på de store historiske tekster fra Kirkens Sociale Magisterium.
faglige færdigheder
- CP1. Evne og evne til at være ansvarlig for kommunikationsområdet i en organisation eller virksomhed.
- CP2. Kapacitet og evne til at etablere kommunikationsplanen.
- CP3. Kapacitet og evne til fri udøvelse af erhvervet.
- CP4. Relationel og ledelsesmæssig kapacitet til at etablere et flydende og kompetent samspil mellem annoncøren og bureauet.
- CP5. Kapacitet og evne til at udføre hvervet strateg, planner og medier køber.
- CP6. Evne til at definere og administrere kommunikationsbudgetter.
- CP7. Evne og evne til at udtænke og kreativt forme formidlingen af budskabet.
- CP8 Evne og evne til at skabe og udvikle grafiske elementer, billeder, symboler, lyde og tekster.
- CP9. Kapacitet og evne til at fungere som eksperter i strategisk ledelse af virksomhedens image og omdømme.
- CP10. Kapacitet og evne til at identificere, vurdere, styre og beskytte immaterielle aktiver i selskabet.
- CP11. Evne til at styre relationer mellem organisationer og deres interessenter, samt de tilknyttede værktøjer.
- CP12. Evne og evne til at anvende kommunikationsteknologier og -teknikker og alle typer analyse-, måle-, informationssystemer mv. værktøjer.
Akademiske færdigheder
- CA1. Grundlæggende viden om kommunikation. Kendskab til teorier, metoder og problemer inden for reklame- og PR-kommunikation og deres sprog, der tjener som støtte for deres aktivitet, baseret på de krav, der er fastsat som disciplinær viden og faglige færdigheder.
- CA2. Evne til at påtage sig lederskab i projekter, der kræver menneskelige ressourcer og enhver anden art, administrere dem effektivt, påtage sig principperne om socialt ansvar og kapacitet og tilpasning til tværfaglige teams.
- CA3. Evne til at forstå og fortolke omgivelserne, tilpasse sig forandringer, møde kriser og arbejde i pressede situationer.
- CA4. Kendskab til det økonomiske, psykosociale, kulturelle og demografiske miljø.
- CA5. Evne til kreativitet og innovation.
- CA6. Evne til at tilpasse sig organisatoriske mål.
Andre specifikke kompetencer
- CE1. Evne til at forholde sig til mennesker og miljø uden at miste autonomi.
- CE2. Evne til at arbejde i teams.
- CE3. Funktion for indsigt, opfindsomhed og kreativitet.
- CE4. Forberedelse til at tage risikoen.
- CE5. Kapacitet til analyse, syntese og kritisk dømmekraft.
- CE6. At vide, hvordan man forvalter tid.
- EF7. Mulighed for at handle frit og ansvarligt.
- CE8. Kapacitet til økonomisk og budgetmæssig forvaltning inden for deres aktivitetsområde.
- CE9. Evne til objektivt at analysere virkeligheden og uddrage gyldige overvejelser.
Galleri
Karrieremuligheder
beskæftigelse
karrieremuligheder
De faglige muligheder for denne grad er blevet betydeligt udvidet i de senere år til alle de organisationer, hvor det er muligt at udvikle kommunikationsfunktioner forstået som paraplyen, der omfatter en mangfoldighed af teknikker. Jobmuligheder går ud over den klassiske orientering til traditionelle reklamebureauer, selvom de fortsat fokuserer hovedsageligt på to verdener, reklame og public relations.
- Annoncering: Dette aspekt kan udvikles i enhver virksomhed, hvis aktivitet fokuserer på oprettelse, planlægning og distribution af budskaber og kampagner på ethvert medie.
- Public Relations: det andet felt er anvendelsen af den viden, der er erhvervet inden for PR- og kommunikationskontorer.
Begge sider kan udvikles i virksomheder som:
- reklamebureauer
- medier
- mediebureauer
- Design virksomheder
- Hvor virksomhederne kan udøve og anvende viden af løbet
- Marketing og Reklame afdelinger annoncører
- DIRCOM
- institutioner
- NGO'er
- Osv