Grad i turisme og gæstfrihed
Universidad UADE
Nøgleinformation
Campus placering
Buenos Aires, Argentina
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
ARS 1.725 / per month *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Månedlig pris pr. Emne
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Fremskrivningerne fra Verdens Turistorganisation (UNWTO) viser, at der i år 2030 vil være 1.800 millioner internationale turisters ankomst, det vil sige at omkring 5 millioner mennesker vil krydse internationale grænser hver dag af hensyn til fritid af faglige årsager eller til andre formål, såsom at besøge venner og familie.
Denne vækst kræver et højt niveau af kvalitet inden for levering af tjenester i sektoren med støtte fra en solid og ægte universitetsuddannelse, som giver kvalificerede fagfolk, som bidrager til at opretholde og forbedre konkurrenceevnen i denne sektor.
Hvis du studerer Degree i turisme og gæstfrihed hos UADE, får du en omfattende og innovativ vision, der sigter mod at opnå viden og færdigheder til at udføre i forskellige turisme- og overnatningsorganisationer, såsom marketing, planlægning, PR, forfremmelse, kørsel og oprettelse af rejsebureauer, hoteller, gastronomi, transport og fritid.
De konkurrencemæssige fordele ved Graden i turisme og gæstfrihed hos UADE er:
- Det er den eneste race i Argentina, der er certificeret og anerkendt internationalt af UNWTO , et specialiseret agentur for De Forenede Nationer (FN) . Denne certificering sikrer, at du lærer alt hvad du behøver for at udføre i verden af turisme og gæstfrihed overalt i verden.
- Det er den eneste race i Argentina, der har et skolehotel beliggende i byen Pinamar og en skolebolig i byområdet i Buenos Aires, hvor praktiske emner tages. Denne modalitet giver mulighed for at lære, mens du udfører virkelige opgaver i hver af de operationelle og hotel ledelsesområder.
- Uddannelsesrejser er lavet til en dag, en weekend og 10 dage med både land- og lufttransport. Du vil blive leder af alle de aktiviteter, der udgør en tur / retur: promotion, salg, serviceaftale, betalinger, koordinering af hele rejsen, opmærksomhed hos ægte passagerer mv.
- Graden har aftaler om at udføre praktikophold (praktikophold) i forskellige offentlige og private ledelsesorganisationer. Du vil være i stand til at udføre uddannelsesudvekslinger i prestigefyldte europæiske universiteter, i USA og i andre lande på det amerikanske kontinent , som vil give dig international erhvervserfaring.
- Du vil lære at bruge de forvaltnings- og reservationssystemer, der gælder i turistvirksomheden AMADEUS, SABER og WINPAX, som vil hjælpe dig med at få en hurtig indsættelse af arbejdet.
mission
"Bachelor i turisme og gæstfrihed har til opgave at uddanne fagfolk inden for gæstfrihed inden for rammerne af principperne i Global Tourism Code, gennem undervisning, oprettelse og formidling af viden til udvikling af organisationer , virksomheder og samfundets generelle velfærd ".
Profil og omfang
profil
Som bachelor i turisme og gæstfrihed vil du være professionel uddannet til at udvikle sig inden for forskellige områder af turismeaktivitet både i private virksomheder og i den offentlige funktion, da studieplanerne er designet og tilpasset til at forstå og se dette fænomen ud fra et globalt perspektiv.
Du vil have færdigheder til at køre en rejse-, bolig-, assistance- eller transportvirksomhed, der kulminerer med udviklingen af dit eget turistfirma.
Samtidig kan du fungere som konsulent for statslige eller private organisationer, der rådgiver om dannelsen af programmer og politikker, som vil føre til den bedst mulige udvikling af aktiviteten.
På den måde vil den faglige uddannelse, du vil erhverve fra de første år med emner relateret til karrieren, give dig en bred indsats siden du studerer, hvad markedet har brug for.
anvendelsesområder
Arbejdsområde
Som Bachelor i turisme og gæstfrihed kan du øve dit erhverv på forskellige områder og udvikle følgende opgaver:
- Undersøg, diagnosticere og fremme turisme gennem planer, projekter og udviklingsprogrammer.
- Deltage i turisme udviklingsprojekter af stor betydning.
- Yde bistand og rådgivning til turistsektoren gennem passende tekniske procedurer, herunder analyse af virkningen af dets anvendelse
- Rådgive, planlægge og udføre turisme kommunikationsplaner.
- Bestem tjenestekvalitetskriterierne.
- Organiser og direkte produktudvikling, kommercielle eller forskningsafdelinger.
- Vælg og implementer kvalitetsoperativsystemer.
- Administrer virksomheder, der leverer turistydelser eller hotelydelser
- Opret dit eget turistservicefirma
Konkurrencefordele
- Moderne læseplan, opdateret i henhold til udviklingen i aktiviteten i landet.
- Universitetsuddannelse, der fremmer udviklingen af iværksætterinitiativet i den professionelle.
- Team af professorer integreret af fagfolk med stor erhvervserfaring i aktiviteten
- Fremragende infrastruktur, egne laboratorier med mere end 300 computere og en stor mangfoldighed af software og hardware.
- Fleksible tidsplaner, der gør det muligt at studere og arbejde.
- Praktikaftale med virksomheder.
- Deltagelse i ekstracurricular projekter.
- Rejser Workshops: Eleverne tager ture til forskellige destinationer i landet, der optræder som arrangører af samme.
- Praktikpladser på Hotel Escuela de la Universidad.
Curriculum
første år
- Introduktion til gæstfrihed
- Civilisationens historie
- Introduktion til Hospitality Company
- Rejsearbejde I
- Sprog, logik og argumentation
- Universal Art History
- Skrive og tale
- Turistgeografi i Europa og Asien
- Regnskabsforvaltning af Hospitality Company
- Teori for modtagelse og husholdning (årlig)
Andet år
- Engelsk I
- Receptive Travel and Tourism Agency
- Portugisisk jeg
- Socialpsykologi
- Turist geografi af Afrika og Oceanien
- Historien om Argentina og Latinamerika
- Marketing Services for Hospitality Industry
- IT-systemer og netværk anvendt til turisme
- Food and Beverage Administration og Restaureringsteknikker (Årlig)
- Rejse Workshop II (Årlig)
Tredje år
- Workshop af tango og folklore
- Protokol, ceremoniel og arrangement af arrangementer
- Bæredygtig turisme
- Engelsk II
- Portugisisk II
- Formulering og evaluering af turistprojekter og hotelgæster
- Mikro og makroøkonomi i turismen
- Tourist Geography of America og Argentina
- Rejse Workshop III (Årlig)
- Administration af Overnatningsselskaber (Årlig)
Intermediate grad: Universitetstekniker i turisme og gæstfrihed
Fjerde år
- Engelsk III
- Kvalitetsstandarder og miljøledelse af rejseselskaber
- Portugisisk III
- Turisme lov
- Introduktion til PR
- Afsluttende projekt
- Filosofi og etik
- Forskningsmetoder anvendt til turisme
- Turismepolitik og planlægning
- Kulturarv