Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing)
Fanshawe College
Nøgleinformation
Campus placering
London, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
CAD 31.145 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* $8.579.65: Samlet gebyr for internationale studerende pr. semester. De faktiske omkostninger for 2020/21 er stadig ved at blive fastlagt
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Få en fireårig bachelorgrad i digital markedsføring
Fanshawes fireårige Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) uddannelse vil give dig viden om de grundlæggende principper i forretningen, herunder forretningsstrategi, ledelse, menneskelige ressourcer, regnskab og ledelse. Du vil også modtage banebrydende træning med specialiserede digitale marketingkurser, herunder brand management og medieintegration, analyser, strategisk hjemmesidestyring og søgemaskinemarketing.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Muligheder for samarbejde
Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) programmet tilbyder en samarbejdsuddannelseskomponent, som giver de studerende mulighed for at få uvurderlig førstehånds-erfaring inden for deres valgte område. Her er nogle co-op jobs, som har kickstartet karrieren for nogle Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) studerende, før de overhovedet har taget deres eksamen!
Digital marketingassistent - hjælper med markedsføring og præsentation af en virksomheds online-tilstedeværelse.
Marketingkoordinator - støtter alle salgsfremmende aktiviteter ved at gennemføre de taktikker, der er fastlagt i en markedsføringsplan.
Marketing and Events Associate - spiller en afgørende rolle i forbindelse med at øge effekten og rækkevidden af en virksomheds programmer og arrangementer og samtidig koordinere indsatsen omkring organisationens program for socialt ansvar.
Du kan få flere oplysninger om co-op på vores co-op-websted eller kontakte co-op-kontoret.
Kurser
Centrale kurser
Centrale kurser
Tag alle de følgende obligatoriske (centrale) kurser:
Det minimale kumulative gennemsnit for hovedkurser er 2,5
(Studerende, der afslutter BMK niveau 4 og går ind på niveau 5 i BDM-programmet, skal også gennemføre COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, ACCT-7014, LAWS-7002, MGMT-7007 og et valgfrit fag på det generelle uddannelsesniveau fra tidligere niveauer i programmet)
(Studerende, der afslutter BAM niveau 6 og går ind på niveau 7 af BDM-programmet, skal også gennemføre COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, MGMT-7016, FINA-7006, MGMT-7007, LAWS-7002, ACCT-7014 og 2 valgfag i almen uddannelse fra tidligere niveauer af programmet)
Gruppe 1
Niveau 1
- MATH-7007 ---- Matematik til beslutningstagning
- ACCT-7002 ---- Regnskab 1-Intro
- COMP-7012 ---- Computerapplikationer til erhvervslivet
- MGMT-7006 ---- Grundlæggende ledelsesprincipper
- COMM-7018 ---- Professionel kommunikation i en mangfoldig verden
Gruppe 2
Niveau 2
Ud over de følgende obligatoriske kurser henvises til nedenstående krav til niveau 2, der ikke er et centralt krav
- MKTG-7001 ---- Marketing 1
- ECON-7005 ---- Mikroøkonomi
- MGMT-7008 ---- Operations Management
- MGMT-7007 ---- Human Resources Management
Gruppe 3
Niveau 3
Ud over de følgende obligatoriske kurser henvises til nedenstående krav til niveau 3, der ikke er et centralt krav
- ECON-7006 ---- Makroøkonomi
- ACCT-7004 ---- Management Accounting
- MGMT-7009 ---- Principper for organisatorisk adfærd
Gruppe 4
Niveau 4
Ud over de følgende obligatoriske kurser henvises til nedenstående krav til niveau 4, der ikke er et centralt krav
- LAWS-7002 ---- Erhvervsret
- MKTG-7002 ---- Marketing 2
- SYST-7001 ---- Virksomhedsinformationssystemer
- METH-7022 ---- Statistik for erhvervslivet
Gruppe 5
Niveau 5
Ud over de følgende obligatoriske kurser henvises til nedenstående krav til niveau 5, der ikke er et centralt krav
- FINA-7006 ---- Finansiel forvaltning
- METH-7024 ---- Anvendte forskningsmetoder
- MKTG-7003 ---- Strategisk webstedsforvaltning
- MKTG-7004 ---- Brand Management & Medieintegration
Gruppe 6
Niveau 6
- MKTG-7005 ---- Markedsføring af søgemaskiner
- MKTG-7006 ---- Kundeadfærd
- MKTG-7007 ---- Digital markedsføring
- MGMT-7016 ---- Ledelse af programmer & Projekter
- MGMT-7011 ---- Leaders & Ledelse
- COOP-1021 ---- Co-Op Educ. Forberedelse til beskæftigelse
Gruppe 7
Niveau 7
Ud over de følgende obligatoriske kurser henvises til nedenstående krav til niveau 7, der ikke er et centralt niveau 7-krav
- MKTG-7011 ---- Avancerede emner inden for digital markedsføring
- MKTG-7008 ---- Marketing & Metrics & Analyse
- MKTG-7009 ---- Forvaltning af kunderelationer
Gruppe 8
Niveau 7 - Yderligere krav.
Tag ENTP-7001 eller INNV-7001
- ENTP-7001 ---- Virksomhedsøkonomi og iværksætteri
- INNV-7001 ---- Innovation Anvendelser
Gruppe 9
Niveau 8
Ud over de følgende obligatoriske kurser henvises til nedenstående krav til niveau 8, der ikke er et centralt niveau
- MKTG-7012 ---- Aktuelle tendenser inden for markedsføring & Ledelse
- MGMT-7024 ---- Global strategi & e-handel
- MGMT-7039 ---- Capstone-projekt
- MGMT-7041 ---- Strategisk ledelse
- DEVL-7001 ---- Karriereudvikling
Gruppe 10
Krav om samarbejde
Studerende skal gennemføre 1 praktikophold i en periode
- COOP-BDM1W ---- BDM1 Samarbejdsophold i praktik
Ikke-grundlæggende kurser
Tag alle de følgende obligatoriske (ikke-kerne) kurser:
Det minimale kumulative gennemsnit for ikke-kernekurser er 2,0
Gruppe 1
Niveau 2
- COMM-7021 ---- Argumentation & Overtalelse
Gruppe 2
Niveau 3
- LIBS-7001 ---- Etik i en global kontekst
- MGMT-7042 ---- Computational Thinking
Gruppe 3
Generel uddannelse - Valgfag -
Tag 3 valgfag på introduktionsniveau inden for almen uddannelse fra et af følgende fag - humaniora (HUMA), samfundsvidenskab (SOSC), matematik (MATH), naturvidenskab (PHYS) - normalt på niveau 2.
Gruppe 4
Tag 6 valgfrie valgfag på det højere niveau (ikke-introducerende) - normalt på niveau 7 og 8
Gruppe 5
Tag 9 valgfrie valgfag på enten det indledende eller det højere niveau - normalt på niveau 3, 4 og 5
Program opholdssted
Studerende skal gennemføre mindst 34 credits i dette program på Fanshawe College for at opfylde kravet om opholdstilladelse og afslutte dette program.
Programresultat
Den færdiguddannede har på pålidelig vis demonstreret evnen til at:
- identificere de funktionelle områder i en virksomhed (f.eks. ledelse, markedsføring, menneskelige ressourcer, regnskab) og erkende, hvordan hvert område bidrager til en succesfuld drift af en organisation
- Identificere og vurdere en organisations resultater ved at indsamle og fortolke data og udarbejde og analysere regnskaber og andre rapporter
- Identificere og undersøge indbyrdes forbundne (interne og eksterne) faktorer, der påvirker organisationskulturen og medarbejdernes adfærd og præstationer
- definere og vurdere en organisations forretningsmiljø og mål med henblik på at planlægge markedsføringsinitiativer baseret på centrale markedsføringsprincipper
- Planlægge, gennemføre og evaluere projekter og programmer ved hjælp af projektplanlægningsprincipper og -værktøjer
- Anerkende og overholde de juridiske, etiske, økonomiske, sociale og professionelle rammer, inden for hvilke en person og en organisation opererer
- Analysere og evaluere sektorers, organisatoriske strukturer og størrelser samt funktionsområdernes indbyrdes afhængighed i udviklingen og implementeringen af strategier til støtte for organisatoriske mål
- Udvikle en omfattende forretningsplan baseret på relevant forskning, der integrerer forretningsprincipper, bedste praksis og miljøhensyn
- Anvend social intelligens til at opbygge og pleje gensidigt fordelagtige relationer med interne og eksterne interessenter i en inkluderende, forskelligartet og globaliseret forretningskultur
- Undersøge, analysere og kritisk vurdere kvalitative og kvantitative data fra relevante kilder for at støtte strategiske og operationelle beslutninger
- Vurdere og beskrive formålet med eksisterende og nye teknologier og systemer [der indsamler, organiserer, analyserer og kommunikerer information] for at støtte opnåelsen af organisatoriske mål
- Evaluere og implementere risikostyringsstrategier og -processer for at støtte individuelle og organisatoriske præstationer og succes
- Opstille mål og vedtage strategier for at engagere sig i livslang læring og personlig faglig udvikling, der fremmer aktualitet og innovation i forbindelse med nye tendenser og teknologier
- Undersøge og analysere kundeadfærd og forvalte kunderelationer for at udvikle og vedtage effektive markedsføringsstrategier, taktikker og kommunikation
- Skabe, tilpasse og evaluere brandingstrategier, der formidler en organisations værdier og maksimerer brandets værdi
- Design, udvikling og vedligeholdelse af et sikkert, engagerende og tilgængeligt websted ved hjælp af et indholdsstyringssystem og søgemaskineoptimeringsteknikker
- Udvikle og implementere en plan for søgemaskinemarkedsføring for en organisation for at udnytte online synlighed til at øge kendskabet til et brand og støtte indtjeningsproduktion
- Udvikle og implementere digitale markedsføringsinitiativer for en organisation, herunder udviklet og brugergenereret indhold i overensstemmelse med brandet, for at fremme et produkt eller en tjeneste
- Udvælg og vurder relevante målepunkter til måling af ydeevne og effektivitet af digitale markedsføringsstrategier og -taktikker
- Udvikle, vurdere, gennemføre og optimere markedsføringsstrategier, der er i overensstemmelse med de organisatoriske mål for at forbedre de finansielle resultater
- Undersøge og analysere nye markedsføringstendenser, værktøjer og teknikker og anvende dem til at optimere kundeengagementet og markedsføringsresultaterne
Karrieremuligheder
Kandidater fra Fanshawe's Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) program vil være forberedt til at hjælpe organisationer med at udnytte strategiske og taktiske muligheder online og offline for at engagere kunder og udvikle forretningsforbindelser. Gennem en kombination af grundlæggende forretningsviden og muligheder for anvendt læring forbereder kandidaterne sig på at starte deres karriere og forfølge mulighederne for at avancere som marketingprofessionelle.
Dimittenderne kan vælge at forfølge en bred vifte af iværksætteraktiviteter eller en karriere inden for:
- digital markedsføring
- generel markedsføring
- direkte markedsføring
- kommunikation
- produktmarkedsføring
- markedsføringsstrategi
- forvaltning af kunderelationer
- markedsundersøgelser og analyser
- markedsføring/optimering af søgemaskiner
- markedsføring og webanalyse
- rådgivning om markedsføring
- iværksætteraktiviteter
Her er nogle eksempler på karrieremuligheder for kandidater fra Fanshawe's Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) program:
Specialist i digital markedsføring
Spil en afgørende rolle i at øge kundeengagementet og optimere den samlede oplevelse for nye og tilbagevendende kunder.
Koordinator for digitalt indhold
Fokus på grafisk design, strategi for digitalt indhold, forvaltning af sociale medier og salgssupport.
Marketingchef for vækst
Brug dine kreative marketing- og dataanalysefærdigheder i denne meget betydningsfulde stilling.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.