Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing)

Generelt

Program beskrivelse

Tjen en fire-årig bachelorgrad i digital marketing

Fanshawe's fireårige uddannelsesprogram for Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) giver dig viden om de grundlæggende grundlæggende elementer i forretning, herunder forretningsstrategi, ledelse, menneskelige ressourcer, regnskab og ledelse. Du modtager også avanceret træning med specialiserede kurser inden for digital marketing, herunder brand management og medieintegration, analyse, strategisk webstedsstyring og søgemaskine marketing.

Hvad kan du forvente af vores bachelor i et digitalt marketingprogram

Du hjælper med at forbinde dine fremtidige klienter til online verdenen, hvor enhver drøm er mulig og på flere medieplatforme. Karrierer inden for digital marketing, generel markedsføring, direkte markedsføring, kommunikation, produktmarketing, kundeforholdsstyring, markedsanalyse, søgemaskinemarkering / optimering, webanalyse eller iværksætteraktiviteter venter på kandidater. Fås i et traditionelt klasseformat med september-optagelse.

Et krav til eksamen er færdiggørelsen af en lønnet arbejdstidsuddannelse. Denne proces kombinerer dine studier med betalt, relateret erhvervserfaring. Fanshawe vil være der for at hjælpe dig med at finde den rigtige forretning, der passer til din drøm. Du har adgang til konsulenter, der vil levere klasser, rådgive og rådgive dig, når du flytter fra klasseværelset til den virkelige erhvervsliv.

Efter eksamen kan du være berettiget til at fuldføre en kandidatuddannelse på mange andre post-sekundære institutioner eller supplere din grad med et kandidatbevis, der tilbydes på Fanshawe College . Studerende, der for øjeblikket er indskrevet i Business-Marketing-programmets eksamensbevis eller Business Administration-Marketing avancerede eksamensprogram kan være berettiget til at modtage avanceret stående i dette uddannelsesprogram.

Du vil også være parat til at skrive certificeringseksaminer inden for det digitale marketing felt efter eksamen.

Andre oplysninger

  • Et CONNECT laboratoriegebyr er inkluderet i de ekstra programgebyrer, der er angivet i gebyrplanen. Dette gebyr hjælper med at dække omkostninger forbundet med levering af CONNECT mobile computing-programmet.
  • Studerende bør ikke købe en bærbar computer eller software, før kollegiet udgiver den anbefalede konfiguration, modeller, software titler og versioner for det pågældende akademiske år.

Samarbejdsuddannelse

Dette fireårige Honours Degree-program kræver gennemførelse af en obligatorisk co-op-arbejdstid.

Læringsresultater

Den studerende har pålideligt vist evnen til at:

  1. Brug indbyrdes afhængighed mellem forskellige funktionelle forretningsområder (dvs. økonomi, markedsføring, drift, menneskelige ressourcer) for at opnå organisatorisk succes i hjemlige og internationale miljøer.
  2. Udvikle strategier, der vil nå organisatoriske mål gennem integration af forretningsmetoder, der vurderer omkostninger, fordele, risici og muligheder, og som udnytter den nuværende og nye teknologi og tendenser.
  3. Forbedre forretningsmuligheder ved at indarbejde eksterne variabler i forskellige forretningsmæssige beslutningsmodeller.
  4. Vurdere de unikke forretningsbehov hos organisationer af forskellige størrelser, den offentlige sektor, den private sektor og ikke-for-profit virksomheder.
  5. Vurdere faglige, etiske og juridiske adfærdskodekser.
  6. Undersøg, analyser og kritisk evaluerer kvalitative og kvantitative data fra forskellige kilder til støtte for forretningsbeslutninger gennem effektiv problemløsning, kritisk tænkning, logik og ræsonnement.
  7. Kommuniker information, argumenter og analyse præcist og pålideligt for meddelelsen, publikum og formål.
  8. Udfør effektivt og effektivt inden for grupper eller hold, der demonstrerer lederskab, teamopbygning og indflydelse færdigheder.
  9. Design personlige læringsplaner og integrere læringsstrategier i nuværende og fremtidige udviklingsmål.
  10. Vurdere ressourceallokeringsbeslutninger, der påvirker bæredygtighedspraksis og drive økonomisk, social, kulturel og miljømæssig styring.
  11. Analyser indenlandske og internationale forretningsmuligheder inden for en international sammenhæng.
  12. Planlæg, implementere og evaluere projekter og programmer ved hjælp af projektplanlægningsprincipper og værktøjer.
  13. Vurdere den samlede økonomiske resultater af en organisation.
  14. Anvend beslutningstagning på ledelsesniveau og strategisk planlægningsfærdigheder.
  15. Udvikle en forretningsplan baseret på forsvarlig forskning, der integrerer forretningsprincipper og bedste praksis.
  16. På baggrund af markedsanalyse skal der anvendes passende strategier for at øge salget ved at forbedre eksisterende kundeforhold og erhverve nye kunder.
  17. Evaluer og vælg marketing management og e-handelsstrategier for at maksimere succes på hjemmemarkeder og internationale markeder.
  18. Opret og anvend digitale marketingstrategier.
  19. Vurdere effekten af online marketing taktik ved hjælp af web analytics.
  20. Planlæg og opret et websted ved hjælp af søgemaskineoptimering og konverteringsteknikker.
  21. Opret, optimer og rapporter om en søgemaskine markedsføringskampagne.
  22. Opret en marketingplan, der integrerer passende digitale og ikke-digitale strategier.

Kurser

Kernekurser

Tag alle de følgende obligatoriske kurser:

Den Minimum Kumulative GPA for Core Courses er 2,5

(Studerende, der gennemfører BMK-niveau 4 og går ind på niveau 5 i BDM-programmet, skal også udfylde COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, ACCT-7014, LAWS-7002, MGMT-7007 og et almen uddannelsesvalg kursus fra programmets tidligere niveauer)

(Studerende, der gennemfører BAM-niveau 6 og går ind på niveau 7 i BDM-programmet, skal også udfylde COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, MGMT-7016, FINA-7006, MGMT-7007, LAWS-7002, ACCT-7014 og 2 almen uddannelse Valgfrie kurser fra programmets tidligere niveauer)

Gruppe 1

  • Niveau 1
    Ud over følgende obligatoriske kurser henvises til kravet til ikke-kerneniveau 1 nedenfor
    • MATH-7007 Matematik til beslutningstagning
    • ACCT-7002 Regnskab 1-Intro
    • COMP-7012 Computerapplikationer til erhverv
    • MGMT-7006 Management Fundamentals

Gruppe 2

  • Niveau 2
    Ud over følgende obligatoriske kurser henvises til kravet til ikke-kerneniveau 2 nedenfor
    • MKTG-7001 Marketing 1
    • ECON-7005 Mikroøkonomi
    • SYST-7001 Forretningsinformationssystemer
    • COMM-7018 Professional Comm. i en mangfoldig verden

Gruppe 3

  • Niveau 3
    Ud over følgende obligatoriske kurser henvises til kravet til ikke-kerneniveau 3 nedenfor
    • ACCT-7014 Regnskab for ledere
    • ECON-7006 Makroøkonomi
    • MGMT-7007 Human Resources Management
    • METH-7022 Statistik for erhvervslivet
    • MGMT-7011 Ledere og lederskab

Gruppe 4

  • Niveau 4
    Ud over følgende obligatoriske kurser henvises til kravet til ikke-kerneniveau 4 nedenfor
    • LAWS-7002 Forretningsret
    • MGMT-7008 Operations Management
    • MGMT-7009 principper for organisatorisk adfærd
    • MKTG-7002 Marketing 2

Gruppe 5

  • Niveau 5
    Ud over følgende obligatoriske kurser henvises til kravet til ikke-kerneniveau 5 nedenfor
    • FINA-7006 Økonomistyring
    • METH-7024 Anvendte forskningsmetoder
    • MKTG-7003 strategisk webstedsstyring
    • MKTG-7004 Brand Management & Media Integration

Gruppe 6

  • Niveau 6
    Ud over følgende obligatoriske kurser henvises til kravet til ikke-kerneniveau 6 nedenfor
    • MKTG-7005 Marketing af søgemaskiner
    • MKTG-7006 kundeadfærd
    • MKTG-7007 Digital Marketing
    • MGMT-7016 Administration af programmer og projekter

Gruppe 7

  • Niveau 7
    Ud over følgende obligatoriske kurser henvises til kravet til ikke-kerneniveau 7 nedenfor
    • MKTG-7011 Avancerede emner inden for digital marketing
    • MKTG-7008 Marketing & metrics & analyse
    • MKTG-7009 Håndtering af kundeforhold
    • ENTP-7001 Virksomhedsentreprenørskab
    • COOP-1021 Co-Op Educ. Beskæftigelsesforberedelse

Gruppe 8

  • Niveau 8
    Ud over følgende obligatoriske kurser henvises til kravet til ikke-kerneniveau 8 nedenfor
    • MKTG-7010 Aktuelle problemer i marketing
    • MGMT-7024 Global strategi og e-handel
    • MGMT-7025 Capstone-klientprojekt
    • MGMT-7023 strategisk politik og planlægning
    • COOP-5001 Degree Co-Op Integration

Gruppe 9

Co-op-krav

Studerende skal færdiggøre 1 Co-op Arbejdsperiode

  • COOP-BDM1W BDM1 Co-op arbejdstid

Ikke-kerne kurser

Udfør alle de følgende obligatoriske kurser:

Minimumskumulative GPA for ikke-kerne kurser er 2,0

Gruppe 1

  • Niveau 1
    • COMM-7021 Argumentering og overtalelse

Gruppe 2

  • Niveau 2
    • LIBS-7001 Etik i global sammenhæng

Gruppe 3

Generel uddannelse - valgfag

Tag 6 valgfri almen almen uddannelse på det indledende niveau fra to af følgende emner - Humaniora, samfundsvidenskab, matematik, naturvidenskab - Normalt taget i niveau 2 og 3

Gruppe 4

Tag 6 Generelle Uddannelser Valgfag på øverste niveau (Ikke-indledende) - Normalt taget i niveau 4 og 5

Gruppe 5

Tag 9 generelle uddannelsesvalgte valgfag på enten indledende eller øverste niveau - normalt taget i niveau 6, 7 og 8

Program Residency

Studerende skal gennemføre et minimum af 34 point i dette program på Fanshawe College at imødekomme kravet om programophold og udeksamere fra dette program.

student, woman, startupStartupStockPhotos / Pixabay

Adgangskrav

  • OSSD med kurser fra University (U) eller University / College (M) stream med :
    • Grad 12 engelsk (U)
      (Bemærk: den krævede mindste karakter er 65)
    • Matematik, en af :
      • Grad 12 Avancerede funktioner (U)
      • Grade 12 Calculus og Vectors (U)
      • Grad 12 Matematik i datastyring (U)
        (Bemærk: den krævede mindste karakter er 65)
    • Plus fire yderligere Grade 12 University (U) eller University / College (M) kurser
    • Et endeligt minimumsgennemsnit på 65,0% baseret på de højeste seks grad 12-universitetskurser (U) eller universitet / college (M)

eller

  • Moden ansøger med stående i de krævede kurser og karakterer angivet ovenfor

eller

  • Post-Sekundær Stående * (hvis relevant)

Engelsk Sprogkrav

Ansøgere, hvis første sprog ikke er engelsk, skal være påkrævet for at demonstrere færdigheder på engelsk ved en af følgende metoder:

  • En Grade 12 College Stream eller University Stream engelsk kredit fra en Ontario Secondary School, eller tilsvarende, afhængigt af programmets Adgangskrav
  • Test af engelsk som fremmedsprog (TOEFL) -test med et minimumsresultat på 88 for den internetbaserede test (iBT) med testresultater inden for de sidste to år
  • International English Language Testing System (IELTS) Akademisk test med en samlet score på 6,5 uden score mindre end 6,0 i et af de fire bands med testresultater inden for de sidste to år
  • Canadian Canal English Language (CAEL) test med en samlet score på 70, med testresultater inden for de sidste to år
  • Pearson Test af engelsk akademisk (PTE) med en minimum score på 59, med testresultater inden for de sidste to år
  • En Cambridge engelsk test (FCE / CAE / CPE) med en samlet score på Cambridge English Scale af 176 uden sprogfærdigheder mindre end 169, med testresultater inden for de sidste to år
  • En engelsk sprogevaluering (ELE) på Fanshawe College med en minimumscore på 75% i alle dele af testen med testresultater inden for de sidste to år
  • Fanshawe College ESL4 / GAP5 studerende: Mindste klasse på 80% i ESL4 / GAP5 Level 9 eller 75% i ESL4 / GAP5 Level 10

Anbefalet faglig forberedelse

  • Udover de nødvendige matematik kurser i gymnasiet opfordres eleverne til at tage yderligere matematik og regnskabskurser.

Anbefalet personlig forberedelse

  • Overvej at fokusere sommerjobsøgninger i forretnings- / marketing / kundeservice relaterede områder
  • Frivillige med en ikke-for-profit organisation
  • Læs eller følg forretnings- / marketingrelaterede publikationer eller blogs (f.eks. Marketing Magazine, Ad Age, Brand Channel eller Wired)
  • Følg marketinggrupper på LinkedIn eller Twitter
  • Styrke problemløsning, kritisk tænkning og tidsstyringsfærdigheder inden indgangen til programmet

Avanceret Stående

  • Ansøgere med et Fanshawe College Diploma i Business - Marketing med et minimum GPA på 3,5 kan gælde for niveau 4 af Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) grad.
  • Ansøgere med en Fanshawe College Advanced Diploma in Business Administration - Marketing med et minimum GPA på 3,0 kan ansøge om niveau 6 i graden Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing).
  • Ansøgere, der ansøger om individuelle kursusbevillinger fra canadiske universiteter, skal give et detaljeret kursusindhold i teori og laboratorieøvelser (hvis det er relevant).
  • Internationale ansøgere kan ansøge om kursuskredit opnået på post-sekundær niveau. Det detaljerede kursusindhold i teori og laboratorieøvelser fra den internationale institution skal medtages i en udskrift som en del af anmodningen (officielle dokumenter til justitskontorets kontor i en forseglet konvolut). Hvis en oversættelse af dokumenterne til engelsk er nødvendig, skal dette udføres af en anerkendt tjeneste.
  • Baseret på de retningslinjer, der er fastlagt af Postecondary Quality Assessment Board for Honours Degree Programmer, kan kreditter for avanceret stående ikke overstige 50% af programmets samlede antal.

Ansøgers udvælgelseskriterier

Hvor antallet af støtteberettigede ansøgere overstiger de ledige pladser i programmet, vil ansøgernes udvælgelseskriterier være:

  1. Præference for faste beboere i Ontario.
  2. Modtagelse af ansøgning inden 1. februar (Efter denne dato vil Fanshawe College behandle ansøgere på først til mølle-basis, indtil programmet er fuldt).
  3. Opnåelse i adgangskravene.
  4. Opnåelse i post-sekundære studier * (hvis relevant).

Bemærk:
* Ansøgere, der i øjeblikket er indskrevet på et universitet, eller som tidligere har gået på universitet eller andre post-sekundære institutioner og ansøger om at overføre til Honours Bachelor of Commerce (Accounting) -programmet, betragtes på grundlag af deres post-sekundære status. Specifikt skal ansøgere, der i øjeblikket er indskrevet på et universitet, eller som tidligere har gået på universitetet, opretholde et minimumsgennemsnit på 65,0% på de sidste ti fulde kurser eller fulde kreditækvivalente kurser for at blive taget i betragtning. Ansøgere med mindre end ti fulde kreditkurser skal have et gennemsnit på mindst 65,0% på alle kurser for at blive taget i betragtning. Ansøgere, der ansøger fra et samfundsskole, skal have gennemført et diplomprogram med en samlet GPA på 2,5 i deres program. Derudover skal alle studerende, der ansøger fra universitet eller universitet, have gennemført de forudsatte kurser i matematik og engelsk som angivet i adgangskravene.

Karrieremuligheder

Kandidater i dette program vil være parate til at hjælpe organisationer med at udnytte de spændende muligheder, der nu er tilgængelige gennem online og andre muligheder for at engagere kunder og udvikle forretningsforbindelser. Kandidater kan vælge mellem karrierer inden for digital markedsføring, generel markedsføring, direkte markedsføring, kommunikation, produktmarketing, kundeforholdsstyring, markedsanalyse, markedsføring / optimering af søgemaskiner, webanalyse eller iværksætteraktiviteter.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Fanshawe College is a large, publicly-funded College located in London, Ontario, Canada – approximately a two-hour drive from Toronto and Niagara Falls. There are 21,000 full-time students, including ... Læs mere

Fanshawe College is a large, publicly-funded College located in London, Ontario, Canada – approximately a two-hour drive from Toronto and Niagara Falls. There are 21,000 full-time students, including more than 6,000 international students from 97 different countries. Minimer
London , Simcoe , Saint Thomas , Woodstock , Clinton + 4 Mere Mindre