International mode markedsføring
The Manchester College
Nøgleinformation
Campus placering
Manchester, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Hvad er International Fashion Marketing kursus om?
Dette er en virksomhed, der fokuserer på modebranchen. De vigtigste mål med programmet er at udvikle en dybere viden og forståelse af principperne for mode markedsføring i en international sammenhæng, og at gøre det muligt for enkeltpersoner at anvende principperne i produktion af mode i en global markedsføring miljø. Kurset afbalancerer både praktiske forretningsmæssige og ledelsesmæssige færdigheder med akademisk analytisk stringens.
Kurset består af følgende moduler:
- Corporate Strategy & Fashion Branche: Denne enhed udforsker strategi teknikker og processer i den globale industri miljøer relevante for modebranchen.
- Fashion Brand Management & Kommunikation: Dette modul kritisk vurderer rolle branding og kommunikation i en mode kontekst
- Fashion Køb & Merchandising: Denne enhed vil udvikle en forståelse af praksis, der kræves inden for køb og merchandising roller og deres forhold til markedsføring.
Semester to moduler:
- Business simulation til modeindustrien: Studerende vil lære at implementere, revision og vurdere forretningsmæssige strategier, målsætninger og ledelsesmæssige beslutninger på et globalt marked miljø.
- Fashion Event Management: Studerende vil lære at levere et vellykket mode begivenhed for den internationale mode markedsføring industrien.
- Forvaltning af International Fashion Marketing: Denne enhed vil omfatte mode markedsføring og forvaltning i et internationalt miljø.
Hvert modul bedømmes af to opgaver, som er baseret på industriens scenarier