Karriere inden for seniorkonceptkunstner med speciale i billedhuggeri og animation

Generelt

3 tilgængelige placeringer
Læs mere om dette studie på uddannelsens hjemmeside

Program beskrivelse

Koncept-kunst illustration

Ønsker du at arbejde i film- eller videospilindustrien? Har du nogensinde tænkt på, hvor spændende det ville være at arbejde for et stort illustrationsfirma? Her vil du opdage alle teknikerne fra professionelle, nøglerne og deres tricks. Vi lærer dig den tekniske viden til at tage din kunst til et andet niveau, og hvordan du designer fantasi, virkelige eller fiktive verdener, der senere bliver små eller store filmproduktioner, tv, videospil osv. Din fantasi har ingen grænser, find ud af, hvordan du fokuserer dit talent på et fremtidig erhverv.

Tegnanimation

Fra "Fundamentals of Animation" gennem "Body Mechanics" til "Acting", denne Master vil give dig viden til ikke kun at gøre dine figurer virkelige, hvis ikke vigtigere, troværdige. Ved hjælp af aktuelle teknikker og værktøjer fra branchen lærer vi kunsten at animere.

Den studerende lærer de interne strukturer og produktionsprocesser i audiovisuelle virksomheder med fokus på animationsbiograf, videospil og reklame. Han afslutter sin akademiske uddannelse med en hjul for sit bedste animationsarbejde udført i løbet af kandidatuddannelsen, hvilket vil være hans introduktionsbrev for at komme ind i sektoren og dermed erhverve sit første job som karakteranimatør.

Skulptur ekstrem

Lær hvordan du arbejder i "Sculpting" -tilstand for at oprette de mest komplekse og detaljerede 3D-modeller på markedet. Du lærer at designe og modellere karakterer til de forskellige sektorer af 3d. Du lærer menneskelig anatomi og dens skulptursteknikker. Fra den første idé til skulpturen, detaljeret, tekstureret og implementeret. Alt dette gjaldt de forskellige stilarter. Tegneserie, realistisk, skabningsdesign og enhver karakter du kan forestille dig ved hjælp af alle teknikker og hemmeligheder i branchen.

Du lærer, hvordan du bruger Zbrush i dybden og kombinerer den med andre 3D-pakker, implementerer oprettelseskraften eksponentielt.

dancing dave minion, minion tim, despicable me

Pensum: Concept-Art Illustration Module

fundamenter

Måned 1

  • Photoshop introduktion
  • Grundlæggende geometriske former
  • Grundlæggende lysregler
  • Typer af lys og skygge
  • Grundlæggende om perspektiv (1 PF)
  • Grundlæggende anatomi
  • Materialer: Grundlæggende

Måned 2

  • Værdien (gråtoner)
  • Materialer: Mellemprodukter
  • Grundlæggende anatomi
  • Grundlæggende om perspektiv (2PF)
  • proportioner
  • Komplekse geometriske former

Måned 3

  • Grundlæggende om perspektiv (3PF)
  • Grundlæggende anatomi
  • Køretøjer og komplekse genstande i perspektiv

Måned 4

  • Avanceret perspektiv (1 PF, 2 PF, 3 PF)
  • Scenarier og kameravinkler
  • Lys og skygge

Måned 5

  • Avanceret anatomi
  • Farve teori
  • Materialer: Avanceret
  • Landskabsmaleri
Konceptkunst

Måned 6

  • Avanceret anatomi
  • Søg efter referencer og generering af ideer
  • Oprettelse af miniaturebilleder (thumnails)
  • Sådan opretter du dine egne børster og brugerdefinerede figurer
  • Sammensætning, tredjedelslov
  • Design gennem silhuetter
  • Props Design

Måned 7

  • Avanceret anatomi
  • Interiør og udvendig design
  • Miljøer og baggrunde til videospil
  • Våben design
  • Fototeksturerings- og matmalingsteknikker

Måned 8

  • Tegndesign ved hjælp af silhuetter
  • Udforske tegnet gennem linjen
  • Lagstrategi i Photoshop
  • Indeslutningspasset
  • Drej rundt om tegnet

Måned 9

  • Avanceret anatomi
  • skuespil
  • udtryk
  • layout

Dagsorden: Skulpturekstremodul

Måned 1
  • Præsentation af mesteren og dens funktion.
  • Anvendt teori karakter oprettelse
  • Psykologisk profil af vores karakter
  • Z Børste: Start - praksis.
  • Skulptur 1: kranium.
  • Anatomi: Andele af den menneskelige krop.
  • Tegning: Sørg for og pasform.
  • Anatomi: Den menneskelige overkropp
  • Z-børste: faset arbejdsmetodik.
  • Tegning: Den menneskelige Torso
  • Skulptur 2: Den menneskelige torso
  • Anatomi: Øvre ekstremiteter
  • Z børste: optimering og hardware ressourcer
  • Tegning: Øvre ekstremiteter
  • Skulptur 3: Øvre ekstremiteter
  • Levering: 2. rate af et realistisk karakterforslag Opgaver fra den foregående uge
  • Anatomi: Hænder
  • Z børste: skulptursteknikker
  • Tegning: hænder
  • Skulptur 4: hænder
  • Levering: 3. og sidste realistiske karakterforslag og opgaver fra den foregående uge
Måned 2
  • Anatomi: Hænder
  • Z-børste: Blokering af z-kugler og andre teknikker
  • Tegning: hænder
  • Skulptur 5: hænder
  • Anatomi: Nedre ekstremiteter
  • Z børste: skulptursteknikker.
  • Tegning: Nedre ekstremiteter
  • Skulptur 2: Nedre ekstremiteter
  • Anatomi: Fødderne
  • Z-børste: projektion, lag og form
  • Tegning: Fødder
  • Skulptur 2: Fødderne
  • Anatomi: Den kvindelige overkropp
  • Z-børste: skulptursteknikker, projektion, lag og morfer
  • Tegning: Den kvindelige Torso
  • Skulptur 2: Den kvindelige overkropp
Måned 3
  • Anatomi: Det menneskelige hoved
  • Z-børste: Retopologi-værktøj
  • Tegning: Det menneskelige hoved
  • Skulptur 5: Det menneskelige hoved
  • Anatomi: Portræt og rimelige ligheder
  • Z børste: oprettelse af uv
  • Tegning: Portræt og rimelige ligheder
  • Skulptur 2: Portræt og rimelige ligheder
  • Teori: hårteknikker
  • Z-børste: Hud- og subkutane detaljer, porer, pletter, vener og ar
  • Fantastisk designer: Concepts
  • Skulptur 2: hår- og låseskulptur
  • Teori: Stoffer og beklædningsgenstande
  • Z børste: bagteknikker
  • Z børste: udtræk teknikker og skulptur hår og fibermesh teknikker
  • Fantastisk designer: Mønstre og simuleringer
  • Skulptur 2: skulpturstoffer
Måned 4
  • Anvendt teori Cartoon Character Creation
  • Stofmaler: Initiering
  • Skulptur 5: Blokering
  • Fantastisk designer: Tilpasning af vores modeller.
  • Anvendt teori Oprettelse af tegneseriefigurer, visuelt sprog.
  • Skulptur 5: Blokering
  • Fantastisk designer: Engarment og morphers
  • 3D Max polygonal modellering
  • Begreber med lav polygon
  • Retopologi i 3D Max
  • Retopologi i Maya
  • Retopologi i blender
  • Pak ud uvw 3D Max
Måned 5
  • Stofmaler: bage- og tekstureringsteknikker
  • Polygonal hård overflademodellering
  • Prop modellering
  • Køretøjsmodellering
  • Stofmaler: tekstureringsteknikker
  • Grundlæggende opsætning og karakterpose
Måned 6
  • Stofmaler: bage- og tekstureringsteknikker
  • Polygonal hård overflademodellering
  • Prop modellering
  • Køretøjsmodellering
  • Stofmaler: Tekstureringsteknikker Håndmalingstegn
  • Marmoset-fremviser: Start
  • Implementering i Marmoset Viewer
  • Miljømodellering
  • Proceduremodellering
  • Prop modellering til miljøer
  • Træer, klipper og ruiner
Måned 7
  • Bagteknikker med Xnormal
  • Polygonal hård overflademodellering
  • Prop modellering
  • Køretøjsmodellering
  • Stofmaler: Tekstureringsteknikker Håndmalerier
  • Marmoset Viewer Lighting
Måned 8
  • Marmoset Viewer Bage og animation
  • Marmoset gengives
  • Miljømodellering
  • Proceduremodellering
Måned 9
  • Marmoset Viewer Bage og animation
  • Marmoset gengives
  • Feedback på slutprojekter
  • Fokus og tip til personlig hjul
  • Postproduktion i Photoshop og After effects
  • Endelig levering af Master

Agenda: Character Animation Module

Måned 1

Introduktion til animation i Maya

Principper for animation

I denne første måned lærer vi, hvad der er nødvendigt for at forstå grænsefladen i det program, som vi skal arbejde med på dette kursus: Maya.

Vi vil bryde hånden ved at løse tvivl, som hvad animeret indebærer, hvad er den grundlæggende rolle som en animatør i branchen, og vi vil etablere en passende arbejdsledning, der hjælper os med små øvelser med de tolv principper for animation:

  • Stræk og krymp
  • forventning
  • Tider med handlinger
  • Animationsbuer
  • Skønheden i karakteren
  • overdrivelser
  • Faste poser
  • Sekundær handling
  • Bremsning og acceleration eller iscenesættelse
  • iscenesættelse
  • Direkte handling og holdning til at udgøre
  • Fortsat handling og overlappende handling
Måned 2

Introduktion til anatomi

Grundlaget for at skabe en god position er at forstå vægtene i en menneskelig krop.

Vi vil se anatomisk tegning, helt analytisk. Vi vil tegne os godt i traditionel eller digital, afhængig af den studerendes komfort.

Måned 3 og 4

Realistisk animation og initiering af kropsmekanik

Vi vil starte med kropsmekanik, menneskekroppens mekanik, forståelse af, hvordan buer bevæger sig og flyder. Vi vil stille os spørgsmål såsom, hvor meget kroppen vejer, hvor meget masse den har, hvordan den bevæger sig.

Vi oversætter alt det til 3D-sprog.

Derefter vil vi bruge viden fra den foregående måned og kombinere lipsync og kropsmekanik for at gøre plads til den fulde realistiske animation.

Måned 5

storyboard

Når vi har set de tolv principper for animation, vil vi fokusere på at lave en god forproduktion: forstå planerne, vide, hvordan vi anvender dem, forstå, hvad vi vil fortælle, og hvordan vi skal gøre det. Tegn vores figurers positioner, og lær at understrege dem. Vi studerer filmscener sammen.

Måned 6

Lipsync og skuespil

I denne måned fokuserer vi på udtryk og dialoger. Vi skal studere, hvordan vores figurer udtrykker sig, og hvad er de fonemer, som vi skal bruge for at bruge lyd.

Vi vil forstå, hvordan et ansigt fungerer på et anatomisk niveau, og hvordan man anvender animationsprincipperne i dialoger, vendinger og menneskelige udtryk.

  • Undersøgelse af følelser
  • øjne
  • Center for interesse
  • adfærd
Måned 7

Animation tegneserie

Vi vil se, hvad der adskiller bevægelsen fra en realistisk karakter til en tegneserie. Vi vil forstå den overdrivelse, som dette medfører, morfologien for en tegneseriefigur, da det ikke nødvendigvis skal styres af ægte fysiske love: De kan være lavet af kød, men også gummi eller sten, og det skal afspejles i deres vægt.

Vi vil se, hvad vi lærte i måneder 3, 4 og 5, og vi vil tilføje flere oplysninger.

Måned 8

Firedoblet animation

Hvordan man animerer firedoblinger er en kompleks opgave, da de ikke har den samme morfologi som dobbeltbånd, denne måned behandler vi dem separat, anvender teknikkerne fra de foregående måneder og bruger dem til vores fordel, så takket være dette Lær at ekstrapolere bevægelse ikke kun til firedoblinger, men til noget.

Felines / hjørnetænder / equines.

Måned 9

Interaktion mellem to eller flere tegn

Brug alt hvad vi har lært gennem mesteren til at planlægge en scene mellem to eller flere karakterer:

  • Hvem har handlingen?
  • Hvad er din motivation
  • Hvor skal du hen
  • Hvordan den sekundære karakter forstærker den aktive karakter

132618_pexels-photo-264905.jpeg

Acceleratormodul

Forproduktion af projektet

  • Konstruktion af projektets rørledning
  • Rørledningstrukturering med Shotgun
    • Opgavesporing
    • Optimer Gantt-diagrammet
    • Produktivitetsparameterisering
    • Timingopgave og holdmilepæle
    • Sporing af produktionsfaser
    • Cloudforbindelse Desktopoplevelse personligt og online
    • Online projektvisualisering
    • Share management
    • Feedback på skærmen
    • Multitasking-gennemgang
    • Reduktion af usikkerhed i produktivitetsanalyse
  • SCRUM metodelæring
produktion
  • Kalenderberegning
  • Gennemførelsesmålinger
  • Test
  • Kvalitetssikring
  • Game pitch
  • Marketingplan
Start - prelaunch
  • Markedsevaluering for afgangsdato
  • Forberedelse til lancering
  • Pitch forberedende
  • Præsentation ved arrangementer
  • Projektpræsentation domstol
  • Præsentation for offentligheden

Lærere med reel erfaring

Toplærere

Jose Mas

  • Lead Animator hos Ilion Animations Studios
  • Jose Mas, Lead Character Animator hos Ilion Animation Studios, har arbejdet i animationsbranchen i mere end 18 år. Muf, Keytoon, Kandor, Sony, Mac Guff, Ilion ... alle sammen hjalp mig med at være den professionelle og endnu vigtigere den person, jeg er i dag.

Anfrank Ponce

  • 3D Character Animator
  • Han har arbejdet på Baraboom! animerende dinosaurer til Felix & Paul Studios i promoen til "Jurassic World - Blue", 3D VR-oplevelse. Han arbejdede inden for visualisering af animerende figurer i filmen "Nødknækkeren og de fire kongeriger" for Walt Disney. Han samarbejdede i reklamepladsen "Space kloner!", For Funko Pop !,. Han arbejdede i Paris på Illumination MacGuff, animerede figurer til korte film for Minions og The Grinch.

Jorge Momparler

  • Concept Artist hos Gameloft
  • Koncept-kunstner og illustratør. Han har arbejdet på snesevis af projekter til videospil og producenter af GAMELOFT-kaliber. Han har været illustrator af covers og interiørbilleder for tegneserier, konceptkunstnere og teksturvejleder hos Magoproductions til den animerede serie "The Flying Squirrels".

Andros Martínez

  • Senior koncept kunstner
  • Jeg har arbejdet som marketingartist inden for mobil- og Steam indies-studier som "Feral Fury", jeg har arbejdet som instruktør for Animschool, jeg har også arbejdet i forproduktion af film til London Studios. Jeg tilbragte en måned i Toronto som praktikplads ved Imaginism Studios og modtog mentorordninger fra mennesker som Bobby Chiu, Key Acedera og Alvin Lee.

Angel Rams

  • Freelance Illustrator and Cartoonist
  • Mit fulde navn er Ángel Rams Figueroa, jeg blev født i Valencia, Spanien, i 1982. Selvom jeg har en grad i bygningsteknik, har min sande passion altid været kunst. Jeg blev undervist af en professionel tegneseriekunstner i et par år og lærte derefter på egen hånd. Min erhvervserfaring har været relateret til illustration, tegneserier, scenografi for hoteller, vandland, tema arkitektur.

Juan Antonio Valverde

  • Koncept, visuel & historiekunstner
  • Uddannet i billedkunst fra det polytekniske universitet i Valencia (UPV) i 2005 og med en professionel uddannelsesgrad 2 i programmering i computersystemer og en kandidatgrafik i grafisk design, Juan Antonio udvikler sin professionelle aktivitet som freelance i illustration og grafisk design fra år 2012. Han har haft mulighed for at udstille sine værker 5 gange i sin hjemby (Valencia), og en gang som gæst på Animazing Gallery i New York (USA), i Rodez (Frankrig), i det middelalderlige borg Belcastel.

Rafa Costa

  • 3D-generalist i Elite 3D
  • 3D kunstner og koncept kunstner.
  • Han har arbejdet siden 2003 for reklamebureauer, designstudier og arkitektfirmaer.
  • Han har deltaget i forskellige projekter såsom: begivenheder, firmavideoer, musikvideoer, tv-shows, dokumentarer, film, reklamer og videospil, såsom BattleField 4, Mafia III eller Star Citizen.

Nacho Lapuente

  • Character Artist hos Elite 3D
  • Specialiteter: Digital skulptur, rendering, hud, hår, stof, tekstureret, Animation, Zbrush, VRay, MentalRay, Marmoset Toolbag 2, Unreal Engine 4.
  • Han har arbejdet med projekter som Call of Duty Infinite Warfare eller Hitman.

Hector godoy

  • Senior animator hos Blue Sky Studios
  • Héctor Godoy startede i verdenen af 3D-animation, da den stadig kravlede på jorden. Hans karriere gik fra nationale produktioner med Filmax Animation til Senior Animator hos Blue Sky Studios (Ice Age, Robots, Rio, Epic).

Oplev vores eksklusive Accelerator-program

Sidste år vil du nyde vores 9-måneders accelerationsprogram, der tilbyder rådgivning og uddannelse, der er nødvendig til udvikling af alle former for iværksætterprojekter. Udnyt vores Know-how og alle vores faciliteter. Afslut din træning med et vellykket projekt og en professionel demo-rulle.

Arbejd i et rigtigt studie

I de ni måneder med accelerator vil du arbejde på et rigtigt projekt, et projekt med dets mål, dets timinger, dets frister som i et ægte produktionsselskab. Du vil vide, hvordan du arbejder i et videospil eller et biografudviklingsstudie, der laver et rigtigt projekt, dit projekt.

Din egen opstart

Vil du udvikle dit eget projekt? Hvis du har en god idé her, kan du udføre den. Eller hvis ikke, kan du altid deltage i de mange ideer, vi foreslår og lancerer os, hvad enten det er som grafisk designer, modellerer, programmør osv.

Rigtige udgivere

Hovedmålet er, at projekterne ser lyset. Derfor har vi forskellige finansierings-, distributions- og promoveringssystemer som PlayStation Talents, der finansierer projekter på op til € 200.000

Professionel tilsyn

Fordi vi ved, at det er svært at arbejde alene og uden tilsyn. Derfor tæller acceleratorens studerende fra den første dag ved hjælp af vores lærere og fagfolk, der vil føre tilsyn med og yde konstant hjælp til udviklingen af projektet.

Tilpassede installationer

At arbejde hjemme er meget behageligt, men det er ikke frugtbart, det ved vi alle sammen. I vores faciliteter arbejder du med dit team i et professionelt miljø, med et mødelokale, et spillelokale, mad / drikke maskiner og alle tjenester fra en virksomhed i sektoren.

Tværfagligt team

Du vil arbejde med meget forskellige karriereelever. Eksperter inden for videospil, spildesign, programmering, 3D-modellering, animation, biograf, koncept, alt sammen arbejder som et team og danner et link til fremtidige projekter og ideer.

Ledige stillinger

Vi tager os af personligt søgning og styring af jobtilbud, der kan passe til vores studerendes situation og præference, både nationalt og internationalt.

Demo hjul

Og alt dette, så du har en professionel demo-rulle, en bestemt demo-rulle til det job, du vil udvikle, som du kan vedhæfte i dit følgebrev eller genoptage, som vi forsikrer dig om at åbner alle døre til din professionelle fremtid.

Tilmeld dig gratis på vores Virtual Campus

Den mest avancerede campus i verden

Vi er den eneste skole, der har åbnet vores campus for hele verden. Tusinder af mennesker, studerende eller ej, har adgang til vores intranet dagligt for at se videoer, tutorials, foredrag, demoer, udføre missioner og generelt for at interagere med andre studerende og fagfolk i sektoren. En hel virtuel verden venter på dig med uendelige muligheder.

  • Opret din avatar
  • Tilpas dit værelse
  • Erhvervsuddannelse
  • Niveau op
  • Tal med dine klassekammerater
  • Konferencer og webinarer
  • Øvelser og hjemmearbejde
  • HD-videoer
Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... Læs mere

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Minimer
Los Angeles , Valencia , Valencia + 2 Mere Mindre