Reklame og markedsføring

Generelt

Program beskrivelse

målsætninger

Den Reklame og Marketing Course med fokus på markedsføring, sigter først faglig uddannelse af kandidater til operationer i erhvervsmæssig segment af regional reklame. Derfor antager denne nye læseplaner design, en vægt med fokus på markedsføring, da dette perspektiv, samt mere hensigtsmæssigt at de nuværende krav fra arbejdsmarkedet, der tager sigte på en mere effektiv absorption af kandidater af erhvervslivet / industrien. Træning orienterede Marketing åbner mange muligheder for faglige aktiviteter, ikke er begrænset til at foreskrive nuværende studieordning, til reklamebureauer eller medier.

For det andet kvalifikationen i Advertising ønsker at tilså interesse i at fortsætte den intellektuelle studerende uddannelse proces gennem indførelse af discipliner rettet mod forståelse, uddybe, refleksion og produktion i rudimentær karakter af forskning på området for Kommunikation Sciences og Propaganda.

Profil Egress

Det er kendetegnet ved viden og beherskelse af teknikker og instrumenter, der sigter på diagnose, proposition og implementering af etiske kommunikationsløsninger til markedet, der tager sigte på en effektiv målopfyldelse og markedsføring mål for virksomheder, annoncører og institutioner; Udførelsen af ​​typiske funktioner i din erhvervsmæssige segment i deres grænseflader og samspil med aktiviteter relateret til området for kommunikation, og også med andre sociale, kulturelle og økonomiske områder, som de reklameaktiviteter, kan reklame og markedsføring interagerer synergistisk; Evnen til at diagnosticere problemer og muligheder og foreslå strategisk målrettede og passende løsninger på situationer og til markedet virkelighed, som virksomheden opererer; Planlægningen, skabelse, produktion, distribution og håndtering af reklame kommunikation; Arbejdet som kommunikationsmedarbejder i virksomheder, institutioner, reklamebureauer, forfremmelse, merchandising; rådgivende eller kommunikation rådgivning og markedsføring eller medieindustrien; Udøvelsen af ​​marketingaktiviteter i overensstemmelse med virkeligheden og markedskarakteristika; Evnen til at planlægge og udføre forskning i løbet af deres uddannelse eksamen, med henblik på at fortsætte sine studier på området for social kommunikation, som generator af viden og kritiske over for virkeligheden, som en potentiel forandringsagent; Det etiske, kritisk og moralsk adfærd, med henblik på at bidrage konstruktivt til størkning af en broderlig og retfærdigt samfund ved at fremme effektiv balance mellem udøvelse af professionel succes og opførelse af individuelle værdier og forankret i den kollektive adfærd og kristne principper; Udøvelsen af ​​alle andre aktiviteter i den daværende aktuelle tilstand af erhvervet, er anerkendt af etisk engagement, sund fornuft, som de repræsentative organer eller af lovgivning, som en professionel karakteristika Marketing, reklame.

Midler

  • - Audiovisual Resource Center
  • - Eksperimentel Agency Advertising
  • - Computer Lab
  • - Foto Lab
Senest opdateret Aug 2017

Om skolen

"A Pontifícia Universidade Católica de Campinas, a partir de valores ético-cristãos, considerando as características socioculturais da realidade, tem como missão produzir, enriquecer e disseminar o c ... Læs mere

"A Pontifícia Universidade Católica de Campinas, a partir de valores ético-cristãos, considerando as características socioculturais da realidade, tem como missão produzir, enriquecer e disseminar o conhecimento, contribuindo com a construção de uma sociedade justa e solidária, por meio de suas atividades de Ensino, Pesquisa e Extensão, visando à capacitação profissional de excelência e à formação integral da pessoa humana." Minimer