愛知工科大学har den nødvendige magt ("motivation" og "motivation") til at nå det uddannelsesmæssige mål "uafhængighed og realisering af drømme" gennem samarbejdslæring, hvor folk står over for hinanden for at diskutere, interagere og forstå hinanden og lære, mens de underviser hinanden. Vi accepterer en bred vifte af mennesker, der har motivation til at vokse sig selv og basale akademiske evner (matematisk udforskningsevne, læsefærdighed, videnskabelig tænkning) ved at erhverve "menneskehed" og "evne").
Matematisk efterforskningskraft:
Studerende skal tage og erhverve en gruppe matematiske emner i gymnasiet med evnen til at finde ud af problemets karakteristika, bruge den relevante matematiske viden og logiske evne og løse problemet.
Læseevne:
Studerende skal tage og erhverve japansk og engelsk i gymnasiet med evnen til at forstå, bruge og overveje japanske eller engelske lærebøger.
Videnskabelig tænkning:
Studerende kræves at tage eller erhverve kemi eller fysik i gymnasiet med evnen til at bruge videnskabelig viden, afklare spørgsmål og drage evidensbaserede konklusioner.