BA (Hons) International Tourism Management
Al Rayyan International University College (ARIU) in partnership with University of Derby
Nøgleinformation
Campus placering
Doha, Qatar
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
QAR 80.000 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* kan ikke refunderes, ansøgningsgebyr: QR 1.000/-. Studieafgifter kan ændres
Introduktion
Er du klar til morgendagens verden?
Vi lever i en global verden, hvor der er mange økonomiske muligheder ud over nationale grænser. I en verden i hurtig forandring lever vi i en æra, hvor information er afgørende for vores kulturer og økonomier. Vi ønsker at forberede dig til denne evigt foranderlige verden. Derfor bringer vi morgendagens virkelighed ind på vores universitet og demonstrerer, hvordan du kan deltage i den. Vi tror, at succes i morgendagens verden involverer tre grundlæggende indbyrdes forbundne kompetencer: evnen til at navigere internationalt og interkulturelt, evnen til at forstå og påvirke morgendagens mest presserende udfordringer og evnen til at samarbejde effektivt.
International Tourism Management
Turisme er og vil altid være en vigtig økonomisk drivkraft. Over hele verden vokser turistindustrien og tilbyder muligheder for dem med en iværksætterånd og et åbent sind. Programmet International Tourism Management giver eleverne mulighed for at udvikle deres professionalisme i et tværfagligt pensum, der gør dem i stand til at blive velafrundede turismeledere med et omfattende sæt færdigheder. Programmets mission er at uddanne fremtidens turisme.
Designet til fremtiden
Denne BA (Hons) International Tourism Management-grad er designet til at give dig de ledelses- og operationelle færdigheder, der er nødvendige for at få succes i turistindustrien i 2020'erne og frem. Vi har en track record med at køre succesfulde turistledelsesuddannelser, og nu har vi opdateret vores læseplan for at være endnu mere relevant for branchen i dag.
Vi har især inkluderet mere indhold om virksomhedsledelse, entreprenørskab og bæredygtighed, så du uddanner dig som en moderne, omstillingsparat og kreativ tænker, der ikke er bange for at udfordre status quo og lede på forandring.
Vi har også lavet om på modulerne, så vi i stedet for at læse specifikke moduler inden for Finans, Marketing, HR og de øvrige erhvervsdiscipliner underviser i disse fag gennem hele forløbet på de steder, hvor de er mest relevante. For eksempel vil du opbygge din økonomiske viden, når du lærer at lave forretningsplaner, og du vil udvikle HR- og lederevner, når du lærer at ændre og transformere en organisation.
Hvad kan man forvente
På denne grad vil du dække hele spektret af moderne turismeledelse og forretningsledelsesevner. Du lærer at løse problemer og tilpasse dig skiftende eksterne miljøer, skabe succesoplevelser, mens du overvejer bæredygtighed og planlægge, styre og evaluere projekter.
Vi vil dække interessante eller nye emner som bæredygtig turisme, e-turisme og teknologiens rolle og nicheturisme som mad, naturbaseret eller eventyrturisme. Vi vil lære dig, hvordan du researcher, analyserer og præsenterer data, samt hvordan du starter en ny virksomhed, administrerer økonomi og leder teams. Du vil dimittere med et mangfoldigt færdighedssæt, en 'can-do'-attitude og viden og selvtillid til at gå ud og sætte dit præg i turistindustrien.
- Du vil lære at administrere og promovere destinationer og udvikle turisme, men vi vil også give dig lederskab og iværksætterevner, der er nødvendige for at udmærke dig i turistindustrien.
- Du vil lære, hvordan turisme, begivenheder og gæstfrihed overlapper hinanden for at udgøre den bredere 'besøgsøkonomi' og arbejde tæt sammen med gæstfrihedsstuderende, hvilket vil udvide dine karriereperspektiver.
- Dette program er en del af University of Derby's Center for Contemporary Hospitality and Tourism, som er blevet tildelt det prestigefyldte International Center of Excellence (ICE) i turisme og gæstfrihed akkreditering.
- Alle moduler stemmer overens med FN's Sustainable Development Goals, så du lærer at tænke på turismens sociale og miljømæssige påvirkninger og balancere dette med de økonomiske fordele, det medfører.
Karrieremuligheder
Høj beskæftigelsesegnethed af vores kandidater
Programmet International Tourism Management udvikler en bred vifte af færdigheder, der kræves i nutidens og morgendagens dynamiske og fængslende turistindustri. Takket være programmets branchefokus er vi stolte af den høje beskæftigelsesegnethed for vores kandidater kort efter endt uddannelse, da de er godt anset af potentielle arbejdsgivere.
Fremtidige karriere
Du vil opgradere fra dette program som en selvsikker og kreativ international turismespecialist med stærk forretningssans. Hvis du ønsker at starte din egen virksomhed eller arbejde for en start-up, vil du have den initiativrige indstilling og egenskaber, der er nødvendige, herunder robusthed, selvbevidsthed og selvstændig tænkning.
Eller hvis du foretrækker at arbejde for en arbejdsgiver, vil du være velegnet til en række roller inden for turisme-, event- eller gæstfrihedssektorerne samt beslægtede industrier som marketing, PR eller HR. Du kunne i første omgang søge roller som Tourism Officer, Travel Consultant, Business Development Manager og Marketing Executive, men flere år frem, tror vi, at du kommer til at lede, inspirere og forme fremtiden for besøgsøkonomien.
Galleri
Læreplan
Denne International Tourism Management-grad er for folk, der ønsker at lede og forme fremtiden for turistindustrien. Vi hjælper dig med at vokse til en forretningskyndig, innovativ tænker, der også sætter bæredygtighed i centrum for deres beslutningstagning.
Dette program giver dig mulighed for at se verden, lære af nøglepersoner fra industrien og få den virkelige oplevelse, du har brug for, sammen med meget mere. Ved at udvide dine grænser kan du nå endnu større højder. Derfor opfordrer vi hver dag vores studerende, medarbejdere og samarbejdspartnere til at opdage og udvikle deres talenter, som en del af en rejse, der overskrider grænserne for deres eget faglige felt og nærmiljø.
År 1
Semester 1 | Semester 2 |
|
|
År 2
Semester 1 | Semester 2 |
|
|
År 3
Semester 1 | Semester 2 |
|
|
År 4
Semester 1 | Semester 2 |
|
|
Hvordan du vil lære
Du vil opbygge din viden og færdigheder gennem læringsaktiviteter som:
- Foredrag – leveret af vores undervisere og gæstetalere
- Seminarer og tutorials
- Praktiske projekter
- Casestudie analyse
- Forskning og uafhængig undersøgelse
- Branchedage, konferencer og konkurrencer
- Lokale og internationale udflugter
- Praktikophold og praktikophold
- Netværk og vejledning
Hvordan du bliver vurderet
Vi bruger en række vurderingsmetoder - overvejende kurser, men der kan også være nogle online eksamener. Dine kursusopgaver vil være baseret på turistprofessionelles nøgleopgaver og vil omfatte at undersøge markedet, tænke på kreative måder at fremme destinationer og attraktioner på, skrive forretningsforslag og rapporter, levere pitches og præsentationer, udarbejde projektplaner og evaluere succesen af turismetiltag og aktiviteter.
Personlig akademisk vejledning
Din personlige akademiske vejleder vil arbejde sammen med dig for at hjælpe dig med at få mest muligt ud af din tid på universitetet. At have nogen at tale med om dine akademiske fremskridt, din universitetserfaring og dine professionelle ambitioner er enormt værdifuldt. Vi ønsker, at du skal føle dig udfordret i dit studie, udstrakt, men sikker på at nå dine akademiske og faglige mål.