
BA in
Bachelor of Arts i Medier og Massekommunikation - Integreret Marketing Communication American University in the Emirates

Stipendier
Introduktion
Salg er at tro
Integreret marketingkommunikation er designet til at levere et samlet målrettet markedsbudskab gennem værktøjer som marketing, reklame, personligt salg, branding og salgsfremme.
Dette program leveres både med en lokal og international ramme, der giver eleverne mulighed for at få en forståelse af nationale og internationale perspektiver på mange aspekter af erhvervslivet. Dette omfatter bevidsthed om regionale og internationale digitale mediekontekster, kulturel inklusivitet, eksponering for international kommunikation og marketingperspektiver og fortrolighed med crossover af forskellige kommunikationstyper. Det faglige grundlag for denne specialisering giver en klar forståelse af kommunikationsroller inden for reklame og marketing i forbindelse med et karriereorienteret valg af 'Integreret marketingkommunikation' for studerende.
IMC -specialisering giver eleverne mulighed for at:
- Tænk kreativt med kulturel og etisk intelligens, rådgivning og markedsundersøgelsesløsninger.
- Demonstrere en kritisk forståelse af integrerede marketingkommunikationsværktøjer.
- Forstå og anvend teorierne om IMC til globale mediestrategier og praksis.
- Fortolk reklamekampagner og strategier baseret på analyse af forbrugeradfærd.
Det American University in the Emirates er akkrediteret af UAEs undervisningsministerium
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.