
BA in
BA (Hons) i reklame Asia Pacific Institute of Information Technology (APIIT)

Stipendier
Introduktion
Oversigt
Vores 360 ° tilgang til kreativ og strategisk reklame og brand management udvikler fagfolk med et bredt sæt færdigheder og udvikler dine beskæftigelsesmuligheder. Vores kreative studiemiljø afspejler et agenturmiljø, der skaber fleksible arbejdsområder og projektrum med industristandard software. Vores dynamiske ideeledede reklameprogram vil udstyre dig med færdigheder og forståelse for at udvikle en karriere i de kreative industrier. Uanset om du vil arbejde i et kreativt team, være copywriter, kontoplanlægger eller brandmanager, får du afgørende praktisk erfaring, som er yderst attraktiv for fremtidige arbejdsgivere. Programholdet har erhvervserfaring, og vores associerede vejledere er nuværende kreative direktører og agenturer. Vi sætter kreativ tænkning og ideer i centrum for vores 360 ° tilgang til reklamestudie via digitale og traditionelle reklameplatforme, udforske sociale medier, viral markedsføring og omgivende reklame. Industri placeringer og agentur besøg vil tilføje til din udvikling. Du lærer at oprette reklamekampagner ved at studere nøgleområder af kreativ tænkning, strategi og planlægning samt idégenerering, integreret kommunikation, kunstretning og copywriting.
Adgangskrav
Rute 1: Indgang til år 1
- Succesfuld gennemførelse af STPM med 2 fulde pass eller tilsvarende med minimum CGPA på 2,0 og færdiggørelse af SPM eller tilsvarende; eller
- Succesfuld færdiggørelse af A-niveau med mindst et eksamensbevis i 2 fag og vellykket gennemførelse af O-niveau eller tilsvarende eller
- Anerkendt matriculation eller fundament med CGPA 2.0 på SPM Level; eller
- En kvalifikation, som APIIT accepterer som ækvivalent med ovenstående.
Og
En portefølje kan omfatte:
- Skitsebøger.
- Fotografier af modeller.
- Artwork.
- Computerfærdigheder.
- Forskning.
- Idéer bøger mv. Og
- Tre eksempler på reklamer, du har fundet i magasiner eller aviser, som du kan lide og finde interessante - disse vil blive diskuteret i interviewet.
Rute 2: Indgang til år 2
- Vellykket gennemførelse af det relevante APIIT Diploma, eller
- Vellykket gennemførelse af studie i en anden anerkendt institution med akademiske kreditter svarende til det første år af en æresbevisning grad i relevante emner
Alle studerende skal påvise, at de har mødt ækvivalenten til IELTS 6.0 enten gennem formel engelsksproglig vurdering eller gennem succes i tidligere studier på "A" -niveau eller tilsvarende på engelsk.
Programoversigt
Emner, du vil opleve, omfatter:
År 1
- Klient Brief Concept I
- Klient Brief Concept II
- Kursus Indledning I
- Kursus Indledning II
- Informere masserne
- Introduktion til grafisk design
- Marketing Fundamentals
- Tendenser og visuel tænkning
- En introduktion til mediepraksis
År 2
- Reklame og emballage
- Brand Implementation I
- Brand Implementation II
- Digital og erfaringsmæssig
- Konto og medieplanlægning
- Professionel praksis
- Copywriting og Creative Direction
- Kreativ praksis
- Kreativitet
Praktik
År 3
- Fremtidige Tænkning I
- Fremtidige Tænkning II
- Hovedprojekt I
- Hovedprojekt II
- Hovedprojekt III
- Reklamevirksomhed og Brand Management Research Report I
- Reklame og Brand Management Research Report II
- Design Futures for ABM
Udover det ovennævnte skal alle studerende med succes gennemføre de generelle studier af moduler som fastsat af Malaysias Qualifications Agency, samt opfylde kreditkrav for samkursusaktiviteter.
Graduate Employment
På grund af vores 360 grader kreative og strategiske tilgang til reklame er vores kandidater industrielle klar. På tværs af alle niveauer og moduler sigter vi på at give vores kandidater en kritisk bevidsthed gennem forespørgselsbaseret læring, fagkundskab og færdighedsopkøb. Gennem de tre år i graden udvikler vores studerende deres forståelse gennem reflekterende praksis og problemløsning og bliver i stigende grad opmuntret til at tage ejerskab og ansvar for deres egen læring, både som enkeltpersoner og som teammedlemmer, hvor evnen til at interagere med tillid, kommunikere effektivt og arbejde med jævnaldrende og kolleger er afgørende. Arbejdsgivere sætter pris på de faglige færdigheder og arbejdsmetoder, som vores elever demonstrerer, især mulighederne i hele programmet for engagement med agenturer i live briefs, klientpladser og praktikophold, som er en hjørnesten i den læringserfaring, vi tilbyder her. Vores initiativrige og kreative kandidater er innovative tænkere, som kreativt søger løsninger baseret på erfaring, færdigheder og viden udviklet inden for Advertising og Brand Management.