
BA in
Bachelor of Arts (Honours) i tidlige barndomsstudier - Birmingham City University, Storbritannien
Asian International College

Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Singapore, Singapore
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
24 - 36 Måneder
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* fuld kursusgebyr
Introduktion
Tildelt af Birmingham City University
Bachelor of Arts (Honours) Early Childhood Studies (BA ECS) grad er designet til at gøre det muligt for og at udstyre eleverne til at blive tillidsfulde, kompetente og reflekterende praktikere i det tidlige års felt. Det er vigtigt, at eleverne gennem et omhyggeligt konstrueret program får en dyb forståelse om tidlig barndom og de faktorer, der påvirker og påvirker småbørns liv og deres familier. Det er gennem opbygning af en forståelse for, hvordan børn udvikler sig og lærer; udvikling af færdigheder til at arbejde med familier; en indsigt i vigtigheden af at multi-bureauer arbejder sammen med en viden om de teorier, der ligger til grund for arbejdet med små børn, og hvordan disse omsættes til praksis, at eleverne vil være forberedt på professionelt arbejde med små børn.
Derudover giver programmet en mulighed for at udvikle vigtige beskæftigelsesevner, der værdsættes af arbejdsgivere; teamwork, selvstændigt arbejde, præsentation, rollespil og en evne til effektivt at formulere sig i forskellige sammenhænge.
Programmet går imidlertid ud over at forberede eleverne på de tidlige års arbejdsstyrke; Det er vores overbevisning, at eleverne bør undersøge bredere spørgsmål vedrørende den holistiske karakter af tidlige barndomsstudier, herunder små børns sundhed og velvære. Programmet sikrer, at de studerende erhverver og styrker overførbare akademiske færdigheder, der etablerer dem som reflekterende, kritiske og analytiske kandidater, der er parate til at få adgang til og bidrage til videnskabelige diskurser i de tidlige års område.
Om Birmingham City University, Storbritannien
Birmingham City University blev oprettet i henhold til loven om videre og højere uddannelse 1992 som University of Central England i Birmingham godkendt af Privy Council den 16. juni 1992. Universitetet blev omdøbt den 1. oktober 2007 til Birmingham City University.
I The Guardian University Guide, en fremtrædende national ligatabel, er Birmingham City University rangeret 29. af 77 institutioner inden for emnet 'Uddannelse'.
Universitetet har et stort antal samarbejdspartnerskaber i udlandet hovedsageligt i følgende lande - Kina, Malaysia, Indien, Mellemøsten, Sri Lanka og Hong Kong.
Andre rangeringer, akkrediteringer og medlemskab:
- Placeret som Top 90 i Guardian University League Table (2016)
- Medlem af AACSB (The Association to Advance Collegiate Schools of Business)
- Medlem af The Chartered Association of Business Schools (CABS)
- Medlem af European Foundation for Management Development (EFMD)
- Medlem af universiteter Storbritannien (UUK)
- Medlem af Association of Commonwealth Universities (ACU)
- Akkrediteret af The Chartered Institute of Marketing (CIM) til det marketingrelaterede program
- Opført Center af CIPD for at levere Human Resource Management relateret uddannelse
- Godkendt institut af Joint Academic Stage Board, der tilbyder kvalificerende jura
- Anerkendt af Advokatrådet i Indien
- Authorized Legal Practice Course Provider by Solicitors Regulation Authority (SRA)
Krav om tildeling
Tildeling af bachelorgrad med hæder vil blive givet, hvis du opfylder kravene til prisen. Prisen styres af Standard Undergraduate Regulations (SUAR), og for at opnå æresbevisningen skal du opnå 360 point. Hvert modul bærer et bestemt antal point, og kurset er designet til at give dig 120 point på hvert studieniveau.
Den endelige pris klassificeres som følger:
- First Class et gennemsnitskarakter på 70% eller derover
- Anden klasse division 1 et gennemsnitligt mærke på 60% eller derover, men under 70%
- Anden klasse division 2 et gennemsnitligt mærke på 50% eller derover, men under 60%
- Tredje klasse et gennemsnitskarakter på 40% eller derover, men under 50%
Prisen for BA i tidlige barndomsstudier vil blive uddelt, hvis du får mindst 300 point med mindst 60 på niveau 6.
Dette kursus er ikke akkrediteret af Early Childhood Development Agency (ECDA). Kandidater, der ønsker at arbejde i den lokale tidlig barndoms sektor, skal indsende en ansøgning til ECDA om lærerregistrering via en førskole. Godkendelse fra ECDA vil blive betinget af, at ansøgeren opfylder kravene til lærerregistrering.
Leveringstilstand og vurdering
Kurset leveres gennem en række engagerende, interaktive og praktiske tilstande, som omfatter ansigt til ansigt-sessioner, små gruppediskussioner, rettede opgaver/individuelt studie.
De tætte forbindelser mellem undervisning, læring og vurdering vil blive understreget gennem hele forløbet. Udviklingen af en række vurderingsopgaver integreret med lærings- og undervisningsprogrammet vil sikre, at du får relevante og meningsfulde aktiviteter med specifikke resultater. Mange af dine vurderinger vil forvente, at du trækker på din erfaring og arbejder i placeringer.
Eksempler på vurdering omfatter:
- e-porteføljer
- Reflekterende regnskaber
- Gruppeplakatpræsentationer
- Observationsnoter
- Casestudier
- Seminar præsentation
- Essays
- Digitale præsentationer
Studerende får universitetets adgang til Moodle virtuelle læringsmiljø. Studerende får adgang til en lang række e-bøger og tidsskrifter.
Bemærk: Alt læremateriale og ressourcer er kun tilgængelige online i Studentportalens læringsressource.
Programresultat
Programmets mål er at:
- Gør det muligt for eleverne at blive selvsikre, veluddannede og reflekterende praktikere i de tidlige år med færdigheder til at reagere på udviklingen inden for tidlige barndomsstudier;
- Udvikle studerendes intellektuelle evner specifikt relateret til tidlig barndom;
- Muliggøre udvikling af kritisk ræsonnement og analytiske færdigheder i forhold til filosofiske, sociologiske, historiske, kulturelle og psykologiske begreber inden for rammerne af den tidlige barndom;
- Udruste eleverne med færdigheder, viden og forståelse af, hvordan teori om børns udvikling og læring påvirker og informerer nuværende tidlige års tilbud;
- Indarbejde teoretiske principper og viden om ledelse, arbejde med andre fagfolk; arbejde med familier for at imødekomme små børns behov;
- Forbered eleverne på deres faglige udvikling og post-graduate karrierevalg.
I slutningen af kurset vil eleverne kunne:
- Identificere og reflektere over, hvordan små børn udvikler sig og lærer, og være i stand til at formulere de teoretiske begreber, der understøtter og påvirker beslutninger vedrørende forsørgelse til små børn og deres familier; hvorfra eleverne kan formulere og formulere deres egen personlige, professionelle filosofi;
- Være bekendt med og evaluere faktorer, der påvirker og påvirker børn og deres familier i nutidens multikulturelle samfund;
- Vurdere og analysere nutidige problemstillinger både nationalt og internationalt;
- Anerkende og demonstrere færdigheder, der kræves for at arbejde både selvstændigt og som en del af et team i en personlig og professionel kontekst; værdsættelse af andre fagfolks arbejde inden for de tidlige års felt.
Indlæggelser
Læreplan
År 1 (UK-NQF niveau 4):
Principmodul
- Introduktion af professionel praksis
Kerne 1
- Introduktion til børns udvikling
Kerne 2
- Børns Leg
Specifikke muligheder:
- a) Barnets læringsmiljø
- b) Principper for inklusion
- c) Børn og barndom
120 point
År 2 (UK-NQF niveau 5):
Principmodul
- Udvikling af professionel praksis
Kerne 1
- Yderligere børns udvikling
Kerne 2
- Beskyttelse af børn
Kerne 3
- Forsker i tidlig barndom
Specifikke muligheder:
- a) Barnet som en kreativ elev 15
- b) Udvikling af inklusion gennem kommunikation
- c) Børn og deres familier
120 point
År 3 (UK-NQF niveau 6):
Principmodul
- Forsker i professionel praksis
Kerne 1
- Håndtering af overgange
Kerne 2
- Contemporary Perspectives of Childhood
Kerne 3
- På vej mod beskæftigelse
Specifikke muligheder:
- a) Internationale perspektiver på børns læring
- b) Inklusionspolitik
- c) Børn og deres verdener
120 point