BSc (Hons) digitale medier teknologi
Birmingham Institute of Fashion and Creative Arts
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Wuhan, Kina
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk, Kinesisk
Studieformat
På campus
Varighed
3 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Digital Media Arts
Undervisning Goal
Digitale medier teknologi til at udvikle de færdigheder kandidater har en bred vifte af tværgående ansvar at give de studerende den nødvendige vidensgrundlag, så den kan designe, udvikle multimedieindhold og applikationer.
- Web og internet-applikationer
- Animation og 3D-modellering
- Video Produktion
- Medieteknologi
Gennem faglig læring, vil kandidater har tilstrækkelig viden og færdigheder til at indtaste omfatte multimedie udvikling, web applikationsudvikling, 3D-modellering ingeniør eller medieteknologi, herunder arbejdet i en række industrier. Nogle studerende kan også vælge at fremme deres studier.
Undervisning Achievements
- Ved at kombinere teknologi, industri, kreative industri processer og forretningsmodel for læring, multimedier og lægge fundamentet for de studerende til at arbejde i de kreative industrier.
- At skabe muligheder for studerende til at anvende teknisk viden, software systemer og designkoncepter til at skabe en høj grad af multimedieprodukter.
- Ved hjælp af en række interaktive undervisningsmetoder til at forbedre komfort og tilfredshed af lærerig oplevelse.
- Studerende kan transformeres, markedskendskab og færdigheder og til at udøve dem fleksible og effektive metoder til arbejde, som industrien hastig udvikling på arbejdsmarkedet.
- Lægge et solidt teoretisk og praktisk fundament for studerende fremtidige karriereplanlægning og livslang læring. Mød relevante faglige certificeringskrav.
Undervisning Model
Viden og forståelse primært gennem formelle forelæsninger, diskussion i klassen, praktiske klasser og opnåede en række uafhængige læringsaktiviteter. Som fokuserer på selvstændig læring, at udvikle elevernes selvstændige læring og tænkning. Uafhængig læreproces omfatter også studerende peer-vurdering. Case Undervisning og Teoretisk undervisning scenarier kan udøve evne eleverne til at analysere og løse problemer. Praktiske klasser og laboratorieøvelser så meget som muligt i hele den professionelle og undervise i brugen af hele branchen udviklingsmiljø, der giver mulighed for at anvende teori til praksis for studerende.
Vurdering Model
Evalueringsskemaer, performance point og point krediteres resultater. Viden og færdigheder i form af arbejdspladser, eksamen (åben-bog / lukket bog, anmeldelse / ikke-anmeldelse), Demos, drift job, online fora og designet til at gennemføre projekter.
Beskæftigelse retning
Den professionelle kan serveres i undervisning og forskning enheder, herunder tv, digital film produktionsselskaber, interaktiv underholdning virksomheder, reklamebureauer, tv-kanaler og kolonner emballage sektor, tv-produktion afdeling, animationsfilm og tv-produktionsselskaber og forskellige andre agenturer og andre enheder. Jobs inkluderer: designere, reklame, design, elektronisk interaktivt design, tv film post-produktion, særlige effekter syntese, spildesign, web design og web-kunst, grafisk design og andre undervisere. Studerende, der studerer i udlandet yderligere højere kvalifikationer niveau.