
Naturvidenskabelig bachelor in
Bachelorgrad i Markedskommunikation CIS University Endicott International

Introduktion
I Bachelor of Science i marketingkommunikation fremmer klasseværelsesstudier skriftlige og kritiske tænkningsfærdigheder samt teoretisk og anvendt viden, der er nødvendig for at fungere i dette komplekse og krævende felt. Kurserne omfatter fokus på traditionel og social media marketing, public relations og klientudvikling. Eleverne får en grundlæggende forståelse af branchen og hvordan markedsføring og kommunikation påvirker individet og samfundet, både lokalt og globalt. Studerende er forberedt på at få succes, når de flytter ind i deres tre-ugers og semesterlange praktikophold.
Det amerikanske universitetssystem
CIS University Endicott International
CIS University Endicott International tilbyder programmer, der kombinerer de bedste funktioner i den amerikanske videregående uddannelsesmodel, hvor studerende bliver aktive deltagere i deres personlige og professionelle vækst, mens de tjener deres grader.
Det amerikanske system, der er kendt for sin iværksætterånd, tilbyder fleksibilitet og tilskynder elevernes engagement og individualitet. Resultatet er en aktiv læringsproces, hvor elevernes arbejde og deltagelse bruges som mål for succes.
I 1995 dannede CIS University og Endicott College et partnerskab for at tilbyde studerende flere uddannelsesmæssige og professionelle muligheder for at udvide deres horisont. CIS University Endicott Internationale studerende modtager deres bachelorgrad fra Endicott College.
Akkreditering
CIS University er godkendt af Madrid-fællesskabet til at fungere som et udenlandsk universitet i Spanien (BOCM nummer 81, den 6. april, 1998 og BOCM-nummer 134, den 7. juni, 2019).
Endicott College er akkrediteret af New England Commission on Higher Education (NECHE).
Læreplan
Studieprogram
Studieordningskrav – Bachelorgrad (alle fire år) Samlet antal point påkrævet: 126
Generelle uddannelses kernekrav (6 point)
- Kritisk læsning og skrivning I
- Kritisk læsning og skrivning II
Individ og samfund (3 point)
- Psykologi
Globale problemer (3 point)
- Kursus i internationale studier
Litterære perspektiver (3 point)
- Introduktion til litteratur
Værdier og etisk ræsonnement (3 point)
- Etik
Æstetisk bevidsthed og kreativt udtryk (3 point)
- Billedkunst og kulturelle værdier II
Kvantitativ ræsonnement (3 point)
- Et matematikkursus
Videnskab og teknologi (3 point)
- Miljøspørgsmål
Verdenskulturer (3 point)
- One World Culture Course
Gratis valgfag (12 point)
- Tale
- Computere
- Engelsk kommunikation
- Det nye Europa
Kommunikationskrav (21 point)
- Business Fundamentals I
- Markedsføring
- Medier og kultur I
- Grundlæggende om annoncering
- Public Relations
- Medier og kultur II
- Mediernes sociale påvirkning
- Introduktion til computergrafik
- Kommunikation i erhvervslivet
- At skrive til medierne
- Kommunikationsforskningsmetoder
- Forretningsforhandling
- Salgsfremmende skrivning
- Strategisk medieplanlægning
- Semesterpraktikstrategier
- Sociale medier og markedsføring
- Medie-etik
- Organisatorisk adfærd
- Ledelsesdynamik
- Kampagneplanlægning og kundeservice
- Kreativ porteføljeudvikling
- Salgsledelse
Seniorafhandlingsprojekt (6 point)
- Seniorafhandling I
- Seniorafhandling II
Praktik
- Praktik I
- Semesterpraktikstrategier
Galleri
Programresultat
Efter afslutningen af markedsføringskommunikationsprogrammet vil de studerende:
- Udvikle en grundlæggende forståelse af teorier og begreber inden for markedsføringskommunikation.
- Artikulere de etiske kerneværdier, der ligger til grund for praksis i produktionen af medier.
- Demonstrere forståelse for de forskningsmetoder, der anvendes inden for de mange felter, der er omfattet af kommunikationsparaplyen.
- Analyser kompleksiteten af mediernes plads i samfundet og kulturen.
- Kommunikere effektivt i skriftlig form inden for kommunikationsområdets konventioner.
- Demonstrere de kritiske analysefærdigheder, der er nødvendige for at engagere sig konstruktivt i intellektuel diskurs i kommunikationen.
- Demonstrere integrerede læringsevner ved at skabe forbindelser mellem læring og det professionelle liv i disciplinen.