Bachelor i uddannelse (primær)
Edith Cowan University
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Joondalup, Australien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
8 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* vejledende gebyr pr. semester
Introduktion
Dette nationalt akkrediterede kursus er dedikeret til at producere fremtidige lærere, der er klar til at gå ind i grundskoleundervisningsfaget.
Et vigtigt træk ved dette kursus er rækkevidden og antallet af erhvervspraksisoplevelser, der tilbydes studerende inden for undervisning i læreruddannelse, hvilket sikrer, at de kan skabe den essentielle forbindelse mellem teori og praksis, samtidig med at man bygger både faglige og generiske muligheder for brugbarhed i reelle undervisningsmiljøer.
Partnerskaber mellem ECU og over 1.000 skoler og centre for tidlig læring giver mulighed for, at før-service lærere får erfaring i forskellige omgivelser, herunder offentlige, private, storbyområder, regionale, landdistrikter eller fjerntliggende skoler, der arbejder med børn fra forskellige økonomiske, sociale, etniske og uddannelsesmæssige omstændigheder.
Pre-service lærere har også mulighed for at gennemføre en formel specialisering i deres grundskoleuddannelse. Dette giver dig mulighed for at opnå et dybere og bredere niveau af viden og forståelse i et bestemt læringsområde på kandidatniveau. Enheder er også tilgængelige i den grad, der gør det muligt for studerende at fuldføre akkrediteringskrav til undervisning i katolske skoler.
Banegang
Akademiske optagelseskrav (bånd 3)
Følgende kursusspecifikke adgangskrav er obligatoriske og skal være opfyldt af alle ansøgere. Disse krav er ud over eller erstatter minimumskravene beskrevet i afsnittet Akademiske optagelseskrav nedenfor.
Alle ansøgere er forpligtet til at opfylde ikke-akademiske kriterier ud over at opfylde akademiske adgangskriterier. Ansøgernes ikke-akademiske evner vurderes ud fra udfyldelse af et ikke-akademisk krav til lærerindrejse (NARTE) online spørgeskema.
Alle ansøgere skal opfylde de faglige adgangskrav til dette kursus. Den vejledende eller garanterede ATAR er som offentliggjort (hvor relevant) eller akademiske optagelseskrav kan være opfyldt gennem gennemførelse af et af følgende:
- AQF Cert IV;
- Efterfulgt af 0,25 EFTSL-studier på bachelorniveau eller højere hos en australsk udbyder af videregående uddannelser (eller tilsvarende);
- Special Tertiary Admission Test; *
- Universitetsforberedelseskursus; *
- Indigenous University Orientation Course; *
- Aboriginal Student Intake Test; eller*
- Oplevelsesbaseret indgangsordning. *
* Yderligere information kan findes på indgangssiden til studiekursen.
For internationale studerende inkluderer kravene dine resultater på gymnasiet.
Krav til engelsk sprog (bånd 5)
Internationale studerende skal opnå en IELTS Academic med et gennemsnit på 7,5 eller mere på tværs af de fire komponenter i lytte, tale, læse og skrive; ingen score under niveau 7.0 i nogen af disse komponenter; og en score på 8,0 eller mere i komponenterne til at tale og lytte. Internationalt skolede ansøgere kan også blive forpligtet til at opfylde dette krav.
Minimumskrav til engelsk for dette kursus kan også være tilfredse med et af følgende:
- År 12 Engelsk ATAR / engelsk litteratur ATAR klasse C eller bedre eller tilsvarende;
- Special Tertiary Admission Test; *
- Succesfuld gennemførelse af 1,0 EFTSL-studier på bachelorniveau eller højere i England, Irland, USA, NZ eller Canada;
- Universitetsforberedelseskursus;
- Indigenous University Orientation Course; *
- Aboriginal Student Intake Test; *
- AQF-eksamensbevis, avanceret eksamensbevis eller tilknyttet grad; eller
- 0,375 EFTSL-studier på bachelorniveau eller højere afsluttet hos en australsk udbyder af videregående uddannelser (eller tilsvarende).
Bemærk:
Hvis gymnasial uddannelse og gradstudier blev afsluttet inden for en periode på 2 år, før de ansøgte om registrering i Australien, Canada, Irland, New Zealand, Storbritannien eller USA, behøver ansøgere ikke at fremlægge bevis for engelsk kompetence.
Ansøgere, der har afsluttet deres sekundære uddannelse i Sydafrika på engelsk og har en bacheloruddannelse undervist på engelsk fra et sydafrikansk universitet, anses for at have opfyldt kravene i det engelske sprog.
Ansøgere fra Seychellerne:
Succesfuld afslutning af International General Certificate of Secondary Education (IGCSE) klasse C eller derover, PLUS et afsluttet 4-årigt nationalt diplom.
Kursusdetaljer
Semestertilgængelighed
- Semester 1: Undersøg fuldtidsjob i Joondalup, Mount Lawley, South West
Kursusstruktur
Enhedskode | Enhedstitel | Kreditpoint |
LIT1200 | Personlig forståelse | |
NUM1200 | Personlig talfærdighed |
Studerende skal gennemføre de to ovennævnte enheder LIT1200 (Personal Literacy) og NUM1200 (Personal Numeracy) for at tilfredsstille kravene i Literacy and Numeracy Test for Initial Teacher Education Students (LANTITE). Alle studerende, der tilmelder sig et akkrediteret undervisningskurs for underviser i lærere (bacheloruddannelse og kandidatuddannelse) fra 1. januar 2017, skal med succes gennemføre prøver om personlige niveauer i færdighed og talefærdighed for at kunne dimittere. Studerende, der tilmelder sig bacheloruddannelsen (primær), skal med succes gennemføre begge komponenter i den personlige læsefærdighed og talfærdighedstest for grundlæggende læreruddannelsesstuderende (LANTITE) for at tilmelde sig ud over 240 kreditpoint inden for deres kursus.
År 1 - Semester 1
Enhedskode | Enhedstitel | Kreditpoint |
EDL1240 | Introduktion til undervisning | 15 |
EDL1250 | Læring og elever | 15 |
MAE1250 | Grundlæggende for primær matematik | 15 |
AED1260 | Kunst i uddannelse 1 | 15 |
År 1 - Semester 2
Enhedskode | Enhedstitel | Kreditpoint |
EDL1260 | Børns vækst, udvikling og læring | 15 |
LAN1260 | Talesprog i folkeskolen | 15 |
SCE1260 | Videnskabsuddannelse i folkeskoler 1 | 15 |
PPA1260 | Professionel erfaring 1 | 15 |
År 2 - Semester 1
Enhedskode | Enhedstitel | Kreditpoint |
HPE2240 | Sundhed og fysisk uddannelse i folkeskoler | 15 |
LAN2240 | Engelsk i de tidlige år af grundskolen | 15 |
MAE2250 | Undervisning og læring i primær matematik 1 | 15 |
HSS2240 | Humaniora og samfundsvidenskab i folkeskoler 1 | 15 |
År 2 - Semester 2
Enhedskode | Enhedstitel | Kreditpoint |
HSS2260 | Humaniora og samfundsvidenskab i folkeskoler 2 | 15 |
EDU2260 | Positive læringsmiljøer | 15 |
AED2240 | Arts in Education 2 | 15 |
PPA2360 | Professionel erfaring 2 | 15 |
År 3 - Semester 1
Enhedskode | Enhedstitel | Kreditpoint |
SCE3240 | Videnskabsuddannelse i folkeskoler 2 | 15 |
EDF3101 | Arbejder med oprindelige australske børn, unge og deres familier | 15 |
EDS3240 | Herunder børn med særlige undervisningsbehov | 15 |
LAN3280 | Engelsk i Middle and Upper Primary School | 15 |
År 3 - Semester 2
Enhedskode | Enhedstitel | Kreditpoint |
EDU3265 | Evaluering og evaluering af læring | 15 |
MAE3270 | Undervisning og læring i primær matematik 2 | 15 |
LAN3240 | Engelsk til højttalere til andre sprog eller dialekter | 15 |
PPA3260 | Professionel erfaring 3 | 15 |
År 4 - Semester 1
Enhedskode | Enhedstitel | Kreditpoint |
TPA4100 | Evaluering af undervisningsresultater | 15 |
ATP4440 | Professionel erfaring 4 - Assisterende lærerprogram | 30 |
Enhed fra specialisering | x 1 | 15 |
År 4 - Semester 2
Studerende skal vælge en af følgende muligheder:
Mulighed 1
Enhedskode | Enhedstitel | Kreditpoint |
DTM4260 | Materialedesign og teknologi | 15 |
Enhed fra specialisering | x 3 | 45 |
Mulighed 2
Enhedskode | Enhedstitel | Kreditpoint |
EDU4226 ^ | Skolebaseret projekt | 60 |
Mulighed 3
Enhedskode | Enhedstitel | Kreditpoint |
EDU4227 ^ | Praktik | 60 |
^ Kerneindstilling
Kursusundervisning
- Anvende bred disciplinviden til en række teoretiske og praktiske grundskoler.
- Formidle disciplinær viden og værdier i faglige og offentlige sammenhænge.
- Demonstrere et bredt og sammenhængende organ af viden i de underliggende filosofier, teorier, principper og processer for læring, herunder hvordan de forholder sig til praksis og lærernes rolle fra et globalt perspektiv.
- Demonstrere et globalt syn med respekt for kulturel mangfoldighed, herunder oprindelig kulturel kompetence.
- Vis autonomi, ansvarlighed og dømmekraft for egen læring og professionel praksis.
- Demonstrere en bred og sammenhængende viden med dybde i de underliggende principper og begreber i grunduddannelsen.
- Demonstrerer viden om sociokulturelle baggrunde, herunder oprindelige og deres indflydelse på studerendes læringsbehov (1,12).
- Tænk kreativt for at foregribe udfordringer og generere specifikke grundlæggende uddannelsesmæssige løsninger / svar.
- Tænk kritisk for at analysere, fortolke og konceptualisere komplekse grundskoleundervisningsproblemer.
- Brug digitale teknologier og læsefærdigheder for at få adgang til, evaluere og syntetisere relevant information fra flere kilder.
- Arbejd i samarbejde og demonstrer initiativ til implementering af sociale, bæredygtige og etiske værdier.
Professionel anerkendelse
Akkrediteret af: læreregistreringsnævn for Western Australia (TRBWA)
Karrieremuligheder
Succesfuld afslutning af kurset giver kandidaterne den ekspertise, der kræves for at ansætte som fremragende lærere, udstyret med viden og færdigheder til at gøre en positiv forskel i de unges liv og undervise i deres eget klasseværelse.
Eventuelle fremtidige jobtitler
Grundskolelærer.
Indlæggelser
Læreplan
Kursusdetaljer
Semester tilgængelighed
- Semester 1: Studer på fuld tid ved Joondalup, Mount Lawley, South West
Kursusstruktur
Enhedskode | Enhedens titel | Kreditpoint |
LIT 1200 | Personlig læsefærdighed | |
NUM1200 | Personlig regning |
Studerende skal gennemføre ovenstående to enheder LIT1200 (Personal Literacy) og NUM1200 (Personal Numeracy) for at opfylde kravene i Literacy and Numeracy Test for Initial Teacher Education Students (LANTITE). Alle studerende, der tilmelder sig et akkrediteret førskolelæreruddannelseskursus (undergraduate og graduate) fra 1. januar 2017 skal gennemføre tests om personlige niveauer af læse- og regnefærdigheder for at blive færdiguddannet. Studerende, der tilmelder sig Bachelor of Education (Primær) skal fuldføre begge dele af den personlige læse- og regnetest for indledende læreruddannelsesstuderende (LANTITE) for at tilmelde sig mere end 240 point inden for deres kursus.
År 1 - Semester 1
Enhedskode | Enhedens titel | Kreditpoint |
EDL1240 | Introduktion til undervisning | 15 |
EDL1250 | Læring og lærende | 15 |
MAE1250 | Grundlaget for primær matematik | 15 |
1260 AED | Kunst i undervisningen 1 | 15 |
År 1 - Semester 2
Enhedskode | Enhedens titel | Kreditpoint |
EDL1260 | Børns vækst, udvikling og læring | 15 |
LAN1260 | Talt sprog i folkeskolen | 15 |
SCE1260 | Naturfagsundervisning i folkeskoler 1 | 15 |
PPA1260 | Erhvervserfaring 1 | 15 |
År 2 - Semester 1
Enhedskode | Enhedens titel | Kreditpoint |
HPE2240 | Sundhed og idræt i folkeskolen | 15 |
LAN2240 | engelsk i de tidlige år af folkeskolen | 15 |
MAE2250 | Undervisning og læring i primær matematik 1 | 15 |
HSS2240 | Humaniora og samfundsvidenskab i folkeskolen 1 | 15 |
År 2 - Semester 2
Enhedskode | Enhedens titel | Kreditpoint |
HSS2260 | Humaniora og samfundsvidenskab i folkeskolen 2 | 15 |
EDU2260 | Positive læringsmiljøer | 15 |
2240 AED | Kunst i uddannelse 2 | 15 |
PPA2360 | Erhvervserfaring 2 | 15 |
År 3 - Semester 1
Enhedskode | Enhedens titel | Kreditpoint |
SCE3240 | Naturvidenskabelige uddannelser i folkeskoler 2 | 15 |
EDF3101 | Arbejde med indfødte australske børn, unge og deres familier | 15 |
EDS3240 | Herunder børn med særlige pædagogiske behov | 15 |
LAN3280 | Engelsk i mellem- og ungdomsskolen | 15 |
År 3 - Semester 2
Enhedskode | Enhedens titel | Kreditpoint |
EDU3265 | Vurdering og evaluering af læring | 15 |
MAE3270 | Undervisning og læring i primær matematik 2 | 15 |
LAN3240 | Engelsk for talere af andre sprog eller dialekter | 15 |
PPA3260 | Erhvervserfaring 3 | 15 |
År 4 - Semester 1
Enhedskode | Enhedens titel | Kreditpoint |
TPA4100 | Undervisningspræstationsvurdering | 15 |
ATP4440 | Erhvervserfaring 4 - Assistentlærerprogram | 30 |
Enhed fra Specialisering | x 1 | 15 |
År 4 - Semester 2
Studerende skal vælge en af følgende muligheder:
Mulighed 1
Enhedskode | Enhedens titel | Kreditpoint |
DTM4260 | Materialedesign og teknologi | 15 |
Enhed fra Specialisering | x 3 | 45 |
Mulighed 2
Enhedskode | Enhedens titel | Kreditpoint |
EDU4226 ^ | Skolebaseret projekt | 60 |
Mulighed 3
Enhedskode | Enhedens titel | Kreditpoint |
EDU4227 ^ | Praktik | 60 |
^ Kernemulighed
Galleri
Programresultat
Kursets læringsudbytte
- Anvend bred disciplinviden til en række teoretiske og praktiske grunduddannelsessituationer.
- Formidle disciplinær (Primæruddannelse) viden og værdier i faglige og offentlige sammenhænge.
- Demonstrere en bred og sammenhængende mængde viden i de underliggende filosofier, teorier, principper og læringsprocesser, herunder hvordan de relaterer til praksis og lærernes rolle, fra et globalt perspektiv.
- Demonstrere et globalt syn med respekt for kulturel mangfoldighed, herunder indfødtes kulturelle kompetence.
- Demonstrere autonomi, ansvarlighed og dømmekraft for egen læring og professionel praksis.
- Demonstrere en bred og sammenhængende viden med dybde i de underliggende principper og begreber i grundskolen.
- Demonstrere viden om socio-kulturel baggrund, herunder indfødte og deres indvirkning på elevernes læringsbehov (1,12).
- Tænk kreativt for at forudse udfordringer og generere grundskolespecifikke løsninger/svar.
- Tænk kritisk for at analysere, fortolke og konceptualisere komplekse grundskoleproblemer.
- Brug digitale teknologier og læsefærdigheder til at få adgang til, evaluere og syntetisere relevant information fra flere kilder.
- Arbejd sammen og demonstrer initiativ til at implementere sociale, bæredygtige og etiske værdier.
Karrieremuligheder
Karrieremuligheder
Succesfuld gennemførelse af kurset giver kandidater den ekspertise, der kræves for at tage ansættelse som fremragende lærere, udstyret med viden og færdigheder til at gøre en positiv forskel for unge menneskers liv og undervise i deres eget klasseværelse.
Mulige fremtidige jobtitler
Folkeskolelærer.