Bachelor of Science i simuleringsvidenskab, spil og animation
Embry-Riddle Aeronautical University
Nøgleinformation
Campus placering
Prescott, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 1.563 / per credit *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* pr. kredit time
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Bachelor of Science i simuleringsvidenskab, spil og animation grad lærer de studerende principperne bag opbygning af virtuelle verdener og simuleringer ved hjælp af matematiske algoritmer og teknologier, der ligger til grund for luftfartssimulatorer, CAD-systemer (computer-aided design), animationssoftware, streaming-videonetværk og spil . Programmet forbereder de studerende til at være dygtige til at opbygge fremtidens digitale oplevelser og være førende inden for dette nye og tværfaglige felt.
Som en teknisk, tværfaglig grad vil studerende tage kurser i datalogi, matematik, fysik, teknik, animation, modellering, computergrafik, simulering og kunstig intelligens. Aspekter af kunst og design vil supplere den tekniske side af denne grad.
Arbejdet i computerlaboratorierne er omfattende, og de studerende kan forvente at blive færdige i C #, C ++, Python, JavaScript, HTML5, Maya og Unity3D. Eksempel på kurser inkluderer Gaming Capstone, Interactive Media, Multiplayer Game Systems, Game Engine Architecture og Artificial Intelligence.
Kandidater fra dette program vil være klar til at arbejde i en række forskellige brancher fra spil til virtuelle træningsmiljøer. Eksempler inkluderer bygning af computerspilsoftware til Microsoft, design af virtual reality-miljøer til Boeing eller arbejde ved Department of Defense Modelling and Simulation Office eller en af dets entreprenører.
Om simuleringsvidenskab, spil og animation på Prescott, AZ Campus
Embry-Riddles nye grad af simuleringsvidenskab, spil og animation er designet til at give dig et solidt fundament inden for computerspilsteknologi og dækker områder langt ud over programmering. Med Embry-Riddles unikke styrker inden for luftfart, teknik og intelligens får studerende en dybde af viden, der ikke sidestilles med videregående uddannelser.
Kandidater fra denne hovedfag kan forvente at finde givende karrierer inden for spildesign, underholdning eller softwareudvikling og vil også være i position for karriere inden for en lang række andre områder, såsom militær- og efterretningssamfund, højteknologisk produktion eller luftfart .
I 2012 var den gennemsnitlige årsløn for applikationssoftwareudviklere over $ 90.000 år. Den årlige medianløn for systemsoftwareudviklere var næsten $ 100.000 om året. Ansættelsen af softwareudviklere forventes at vokse med 22 procent inden 2022, meget hurtigere end gennemsnittet for alle erhverv. Embry-Riddles ekspertinstruktion og vejledning kan placere dig i en position til at bevæge dig ind i disse brancher efter eksamen.
Simulation Science, Gaming & Animation-graden tilbyder en række STEM-kurser (videnskab, teknologi, teknik og matematik) kombineret med aspekter af kunst og design, der er nødvendige for at give en førsteklasses uddannelse til studerende i denne major.
Med Embry-Riddle vil du være i den bedst mulige position for at lykkes i en branche, der søger kvalificerede fagfolk.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.