Kandidatgrad i forbrugervidenskab
ESPM – Brasil
Nøgleinformation
Campus placering
São Paulo, Brasilien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
BRL 4.025 / per month
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Mar 2024
Introduktion
Dette kursus er for dig, der er nysgerrig efter at forstå menneskelig adfærd, forklare tendenser i samfundet og trods alt forstå, hvorfor folk gør, som de gør. I slutningen af kurset vil du være i stand til at arbejde inden for områder relateret til adfærdsøkonomi, trends, forbrugerindsigt, menneskelig adfærd, kunstig intelligens og diversitets- og inklusionsledelse, udover at arbejde med forskning i relaterede emner.
Bagtøjer
ESPM er anderledes, så de fagfolk, der er uddannet her, er også!
Ud over den typiske uddannelse i samfunds- og forbrugervidenskab vil du hos ESPM have:
- Markedsundersøgelser og forbrugerindsigt
- Undersøgelse af mangfoldighed og inklusion
- Høj arbejdsbelastning af psykologi
- Adfærdsanalyse og teknohumanisme
- Vægt på marketing og personaleledelse
Galleri
Ideelle studerende
Dette er et ægte adfærdsvidenskabskursus, da det kombinerer de klassiske discipliner inden for samfundsvidenskaberne - sociologi, antropologi og statskundskab - med en betydelig mængde psykologi. For dem, der nyder at analysere og forstå menneskelig adfærd, er dette blandt alle bachelorkurser den, der tilbyder den højeste arbejdsbyrde og antallet af psykologiske discipliner (selvfølgelig psykologiske fakulteter ikke medregnet). Ud over at kombinere samfundsvidenskab og psykologi byder den også på dristige discipliner som menneskelig seksualitet, religionsvidenskab og neurovidenskab. Se, om du identificerer dig med en eller flere af disse interesser:
- Kan lide humaniora og er spørgende
- Er nysgerrig på menneskelig adfærd
- Vil du have et erhverv, hvor du vil føle dig nyttig for samfundet
- Vil du forstå, hvorfor produkter går ind og ud af stil
- Ønsker at involvere dig i sociale og miljømæssige formål
- Du vil have et dynamisk erhverv, hvor du vil opdage nye ting hver dag
- Sæt spørgsmålstegn ved nutiden og projekter fremtiden
Læreplan
Læreplan
Kend alle detaljerne om, hvad du vil lære.
2.790 timer
daglige
1. år
1. semester
- Samtidstanke I 72 h/a
- Grundlæggende om logisk og analytisk ræsonnement 72 t/a
- Contemporary Philosophy 72 h/a
- Psykologi: Motivation og følelser 72 t/år
- Samtidshistorie 72 t/a
- Identitet og mangfoldighed 72 t/a
- ESPM Life Lab I (Udvidelse - Fjernundervisning) 72 t/a
2. semester
- Fundamentals in Marketing 72 t/a
- Dataanalyse og visualisering 72 t/a
- Forbrugeradfærd I 72 t/år
- Personlighedspsykologi 72 t/a
- Samtidssociologi 72 t/a
- Antropologiske teorier 72 t/år
- ESPM Life Lab II (Udvidelse - Fjernundervisning) 72 t/a
2. år
3. semester
- Strategisk markedsføring 72 t/a
- Fundamentals of Economics 72 t/a
- Markedsundersøgelse: Kvalitativ metode 72 t/år
- Forbrugeradfærd II 72 t/a
- Socialpsykologi 72 t/a
- Valgfri 72 timer
- ESPM Life Lab III (Udvidelse - Fjernundervisning) 72 t/a
4. semester
- Neurovidenskab anvendt på forbrug 72 t/a
- Bioetik 72 t/a
- Teorier om organisationer og ledelse 72 t/a
- Statskundskab 72 t/a
- Etnografi og forbrugstendenser 72 h/a
- Valgfri 72 timer
- ESPM Life Lab IV (Udvidelse - Fjernundervisning) 72 t/a
3. år
5. semester
- Adfærdsøkonomi 72 t/a
- Kunstig intelligens og samfund 72 t/a
- Kultur, Religion og Forbrug 72 t/a
- Valgfri 72 timer
- ESPM Life Lab V (Udvidelse - Fjernundervisning) 72 timer
6. semester
- Scenariekonstruktion 72 h/a
- Geopolitik 72 t/a
- PGC I - jeg har brug for 36 timer
- Valgfri 72 timer
- ESPM Life Lab VI (Udvidelse - Fjernundervisning) 72 t/a
4. årgang
7. semester
- Bysociologi 72 t/a
- PGC II - Jeg har brug for 72 timer
- Valgfri 144 timer
8. semester
- Fremtidens sociologi 72 t/år
- PGC III - Jeg har brug for 72 timer
- Valgfri 72 timer
Valgfri
- Pund 36t/A
Programresultat
Dette kursus, en pioner i Brasilien, søger at forklare samfundets tendenser, så du trods alt forstår, hvorfor folk gør, som de gør.
I slutningen af kurset vil du være i stand til at arbejde inden for områder relateret til adfærdsøkonomi, trends, forbrugerindsigt, menneskelig adfærd, kunstig intelligens og diversitets- og inklusionsledelse, udover at arbejde med forskning i relaterede emner.