
BBA in
Bachelor of Business Administration i Marketing Communications og sociale medier European University Cyprus

Stipendier
Introduktion

BBA i Marketing Communications og Social Media kombinerer teori og praksis for Marketing med en forståelse af den rolle, meddelelsen at fremme erhvervslivets interesser i en ny-mediemiljø. Eleverne får et fundament i principperne om forbrugernes adfærd, hvordan markederne for varer og tjenesteydelser dannes og forandring, og organisatoriske reaktioner på kundernes behov og præferencer. Programmet sigter mod at udvikle rig blanding af evner, der kræves af effektive Marketing medarbejdere, herunder analytiske og ledelsesmæssige data færdigheder og avancerede kommunikationsfærdigheder digital markedsføring strategi og forvaltningen af sociale medier og online communities.
Mål & Resultater
Generelle mål
- At udvikle den studerendes evne til at tænke, skrive og tale effektivt og kreativt.
- At udvikle en forståelse for og respekt for sociale, moralske og etiske værdier som grundlaget for ens forhold til andre og ens ansvar for samfundet.
- At udvikle den studerendes analytiske, beslutningstagning og kommunikation kompetencer sammen med de kvaliteter af selvtillid, ansvarlighed, integritet og selvbevidsthed, som vil fremme personlig præstation og bidrag til organisationer.
- At opbygge bredde perspektiv gennem de generelle uddannelseskrav og give tilstrækkelig specialisering for at opfylde basale faglige og karrieremæssige krav.
- At give den studerende de nødvendige krav for akademisk og / eller karriere.
Specifikke mål
- At give de studerende et fundament i Business i almindelighed og alle metoder til kommunikation i markedsføring, i særdeleshed.
- At give en grundig undersøgelse af hvert af elementerne i den salgsfremmende mix, dvs. reklame, public relations, salgsfremme, personligt salg og Direct Marketing.
- At give en dybdegående forståelse for, hvorfor og hvordan elementerne i kommunikation mix er integreret.
- At give grundlaget for Social Media Marketing for studerende, der ønsker en karriere i det hastigt skiftende felt marketing kommunikation.
- At give de studerende viden og færdigheder til at designe og implementere en effektiv marketing kommunikation kampagne.
- At give de studerende en indgående viden om den rolle, marketing kommunikation og processen med at udvikle relationer med interessenter.
- Hvis du vil centrere opmærksomheden direkte på de færdigheder og viden, der kræves af Marketing Communication fagfolk og hjælpe eleverne tilegne sig viden og udvikle færdigheder på en systematisk måde.
- For at hjælpe de studerende med at udvikle lederevner, som kan anvendes i at nå løsninger på problemerne i Business i almindelighed og i marketing kommunikation felt i særdeleshed.
Learning Outcomes
Efter en vellykket gennemførelse af programmet skal de studerende kunne:
- Demonstrere kendskab til og evne til at analysere miljømæssige (økonomiske, sociale, politiske, juridiske og teknologiske) tendenser og deres konsekvenser for enkeltpersoner og virksomheder.
- Kritisk vurdere og anvende begreber, teknikker, strategier og teorier fra enhver passende disciplin i forretningsmæssige sammenhænge
- Demonstrere deres evne til at kommunikere effektivt i erhvervslivet situationer gennem tale, skrive, og ved brug af elektroniske medier.
- Differentiere og analysere forbrugernes datakilder og indsamlingsmetoder via en empirisk forskning tilgang.
- Beskriv anvendelsen af manuelle og edb-baserede kvantitative og kvalitative værktøjer og metoder til at identificere og løse problemer og træffe beslutninger i erhvervslivet situationer.
- Demonstrere en grundig forståelse af hvert element af kommunikation mix og betydningen af at integrere dem.
- Anvende viden fra erhvervslivet og kommunikation discipliner til at udvikle en effektiv integreret kommunikation plan i dynamisk miljø.
- Beskriv koordinering af produktionen af visuelt effektiv print, grafisk, elektronisk kommunikation.
- Demonstrere en grundig forståelse af Social Media principper, og hvordan disse platforme er re-formulere forretningskommunikation.
- Demonstrere evnen til at opbygge og vedligeholde professionelle relationer med de forskellige målgrupper i organisationen.
- Projekt evnen til at arbejde i overensstemmelse med de faglige etik, standarder, praksis og de relevante love.
- Demonstrere evnen til at opbygge teams og arbejde effektivt i dem.
Jobmuligheder
Digital Marketing strategi, Social Media / EF Management, Public Relations, reklame, medier, Direct Marketing, Kommunikation Consulting.
Karriere & Beskæftigelse
Kandidater af programmet Marketing Communications & Social Media bruger deres viden til at skabe og fremme virksomhedens image af en organisation. Gennem viden, de kan bruge forskellige kommunikationsmidler til at formidle målrettede og korrekte budskaber til deres kunder for de produkter eller tjenester, de tilbyder. Dimittenderne vil også lære at udvikle relationer med kunder og forskellige interessenter gennem både traditionelle netværk og sociale medieplatforme.
Skills
- Teamwork
- Kommunikationsegenskaber
- Problemløsning
- Fremragende brug af computer
- Analyse og Forskning
- Organisation og Effektivitet
- lederskab
- Initiativ og kreativitet
sektorer Beskæftigelse
- Offentlig & Privat
- Reklame
- Publisher
- SMV
- telekommunikation
- Pædogogik
karrierevalg
- Freelance
- kommunikationsmedarbejder
- Tryk repræsentant
- Annoncør
- Officer Public Relations og marketing
- Pædagogisk
Graduate / Professional Studies
Internationale organisationer kan anmode om som ekstra akademiske kvalifikationer en Master of Business Administration (MBA) eller en anden post-HD i et bestemt område i kommunikation.
For en karriere i akademiske område og på de videregående uddannelser, er det ønskeligt at have en doktorgrad (ph.d.), som også byder på erfaringer og kompetencer er direkte forbundet med forskning.
Work Experience Program - European University Cyprus
Arbejdet erfaringer med Career Center giver tredje-årige og fjerde års studerende med højt akademisk præstation til at arbejde i tre måneder periode i stillinger passer til deres fagområde. Programmet beriger læseplanen for hver deltager, efter at erhverve erhvervserfaring og personlige Evaluering af kompetence organisation, hvor han eller hun er placeret. Nogle af de virksomheder, der deltager i programmet for Marketing Communications og sociale medier, hvor de studerende blev placeret, er:
- Abacus Ltd
- AC Nielsen
- Airtrans Group Ltd
- Alico AIG Life
- Aspen Trust
- Atlantis Consulting
- BKR Damianou & Partners
- Carob Mill Ltd
- Cypern Trading Corporation Limited
- FBME BANK LTD (Federal Bank i Mellemøsten Ltd)
- Infocredit Group
- Lanitis EF Holfings Ltd
- Lanitis Freen Energy Group Ltd
- Liberty Life Insurance Company
- NP Lanitis Ltd
- Ny Nissan Cypern LTF
- TFI Markets
- Thomson Reuters
- MTN (Cypern)
- GrantXpert Consulting Ltd
- Cypern Department of Labour (Employment Market Section)
- WorkForce Cypern
- RTD Talos
- Penta Marketing Art
- O. Shambartas LLC