BS i Business Administration - Marketing
Florida Institute of Technology
Nøgleinformation
Campus placering
Melbourne, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 19.295 / per semester
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
Introduktion
Hvad er en marketinggrad?
Bacheloruddannelsen i marketing centrerer sig om en ramme af marketingprincipper, forskningsteknikker, begivenhedsplanlægning og analyse og forbrugeradfærd, beriget gennem praktiske applikationer, et globalt perspektiv, fakultetsmentorer og samarbejdshold.
Uanset om du vil være marketingdirektør, produktudviklingsspecialist eller udvikler af en innovativ reklamekampagne, giver en marketinggrad fra Florida Tech dig en stærk baggrund i erhvervslivet og praktisk erfaring med aktuelle kommunikationsstrategier.
En marketinguddannelse udvikler færdigheder, der er nyttige i mange karrierer
Nathan M. Bisk College of Business værdsætter innovation, mangfoldighed, etik og lederskab som hjørnestenene i det 21. århundredes erhvervsuddannelse. Fordi vores marketinguddannelse er dynamisk og fokuseret, kommer de studerende i gang med det samme og tager kernekurser som Global Business Perspectives og Computer Applications for Business i deres første år.
Marketing inkorporerer indsamling, analyse, styring, deling og respons på information. Det er anvendeligt på tværs af discipliner og giver færdigheder, der har en bred anvendelse på tværs af adskillige potentielle karrierer, især i stillinger, hvor vi er interesserede i "hvorfor folk gør, hvad de gør." Uanset om du vil være psykolog, forsker, strategisk planlægger, prisekspert, forsker, salgschef eller kreativ direktør, tilbyder en marketinguddannelse de værktøjer, du har brug for til en karriere.
Få praktisk erfaring
Studerende på Florida Tech er engageret i deres marketinguddannelse med CV-opbygningserfaringer, indsigt i industrier og discipliner for fremtidige karrierer, forretningsnetværksmuligheder og eksponering for international forretnings- og ledelsespraksis.
Som senior vil du gennemføre praktikum i erhvervslivet, et professionelt praktikforløb, hvor du anvender dine forretningskompetencer og dygtighed i en dynamisk lokal virksomhed. Som et resultat får du praktisk erfaring, et udvidet fagligt netværk og måske endda et jobtilbud før dimission.
En af grundene til, at eleverne vælger Nathan M. Bisk College of Business som deres foretrukne marketingskole, er fordi vores læringsmiljø er meget elevorienteret med et lille fakultet-til-studerende forhold, hvilket giver mulighed for personlig interaktion med fakultetets mentorer. Florida Tech-studerende drager fordel af små klassestørrelser - noget du sjældent finder på andre marketingskoler.
Fakultetet bringer den seneste udvikling direkte ind i klasseværelset
Med studerendes succes af yderste vigtighed på Florida Tech sørger professorer for, at du er fortrolig med værdifuld brancheviden og ekspertise. De erfarne fakultetsmedlemmer på vores marketingkollegium har forskellig baggrund og arbejder flittigt for at give kvalificeret instruktion af oplevelser fra den virkelige verden gennem praktiske projekter, begivenheder, kampagner og praktikophold.
Global management program studerende finpudse deres økonomi og internationale forretningsfærdigheder gennem konkurrencer, herunder:
- Strategisk ledelse Intercollegiate Case Competition
- Cadillac Case Competition, hvor Florida Tech-studerende blev nummer fire blandt 53 universiteter
- ANGA Collegiate Energy Challenge
- Honda CRZ Social Marketing Challenge
- Florida National Guard Promotion Challenge
Beliggende i hjertet af Floridas højteknologiske korridor
Florida Tech er det perfekte sted for en marketinguddannelse. Den 130 hektar store campus er placeret på Space Coast (såkaldt på grund af tilstedeværelsen af NASA og Kennedy Space Center på Cape Canaveral lige nord for os), få minutter væk fra Indian River Lagoon, den mest forskelligartede flodmunding i Nordamerika. Florida Tech er tæt på lokale forretningspartnere såsom Northrop Grumman, Kennedy Space Center og NASA. Universitetets allerede etablerede eksterne relationer hjælper med at sætte et stærkt fundament for studerende, der søger netværk, praktik og beskæftigelsesmuligheder inden for deres felt.
Området har den femtestørste højteknologiske arbejdsstyrke i landet, med mere end 5.000 højteknologiske virksomheder og regerings- og militærorganisationer i nærheden. Denne arbejdsstyrke giver også en overflod af praktik- og beskæftigelsesmuligheder.
Florida Tech ligger lige over dæmningen fra Atlanterhavet med sine 72 miles af smukke strande og en kort tur til Florida Keys eller Orlando forlystelsesparker. Vi har også et rigt campusliv, der omfatter en bred vifte af intramurale og kollegiale sportsgrene, klubber og sociale aktiviteter.
Byg varige professionelle relationer gennem campusorganisationer
Ud over klasseværelset opbygger studerende, der opnår en marketinggrad, ledererfaring gennem deltagelse i akademiske organisationer som Society for the Advancement of Management, International Business Club, studerendes regering og over 100 andre studenterorganisationer.
Business honor Society Delta Mu Delta hjælper studerende med at skabe forbindelser nationalt og internationalt, mens de forbereder sig på at komme ind på et globalt arbejdsmarked. Delta Mu Delta hjælper også med at udvikle akademisk ekspertise hos businessstuderende. Florida Tech Entrepreneur Club giver også studerende mulighed for at mødes med lokale iværksættere for at lære mere om forretning fra første hånd og udveksle kreative ideer. Gæstetalere deler også erfaringer og ekspertise for at hjælpe medlemmer med at træffe smarte forretningsbeslutninger efter college.
Muligheder for jævnaldrende studier og praktikpladser
Marketingpraktik hos lokale virksomheder giver Florida Tech-studerende mange muligheder for at teste deres færdigheder i et virkeligt miljø. Ved at skabe relationer til eksterne virksomheder gennem markedsføringspraktik, kan studerende deltage i at skabe kampagner for mange kendte virksomheder, herunder:
- Honda
- Cadillac
- Chevy
- Nationalgarden
Tag del i Business Plan Ressource Course eller Business Practicum
Senior-års marketingstuderende deltager i Business Plan Research Course. Denne klasse giver eleverne en chance for at bruge de færdigheder, de har lært i markedsføringspraktik og kursusstudier, til at skabe en forretningsplan for en reel eller hypotetisk forretningsmulighed.
Major Field Practicum, et krav om seks timers samfundstjeneste, giver også marketingstuderende mulighed for at samle praktisk erfaring med lokale virksomheder, mens de hjælper deres samfund. Et nyligt eksempel på et af disse projekter er Paws on Panther Plaza, en kampagne udført af en marketingklasse, der promoverede et lokalt dyreinternat og rejste midler til programmet.
Studerende kan også blive inviteret til uafhængige studie- og forskningsstillinger ved siden af fakultetet, hvor de kan lære og deltage i skabelsen af markedsføringsviden eller i at servicere en rigtig kunde. Markedsføringspraktik og aktiviteter som disse udvider klasselæring til værdifuld erfaring.
Læreplan
Bachelor of Science i Business Administration – Marketing giver en solid markedsføringsramme. Denne marketing-major omfatter det store feltpracticum (fokuseret på marketing).
Studerende vil få passende baggrund inden for alle områder af markedsføring i en global økonomi, herunder principper for markedsføring, forskningsteknikker, marketingstrategi og forbrugeradfærd blandt andre nøgleområder.
Kandidater til en Bachelor of Science i Business Administration - Marketing skal opfylde minimumskursuskravene som beskrevet i følgende læseplan.
Første G
Efterår (16 kredittimer)
- BUS 1501 Fundamenter i kreativitet, innovation og entreprenørskab 1
- BUS 1801 Global Business Perspectives
- BUS 2303 Makroøkonomi
- COM 1101 Komposition og retorik
- FYE 1000 Universitetserfaring
- MTH 1701 College Algebra
Forår (15 kredittimer)
- BUS 1502 Fundamenter i kreativitet, innovation og entreprenørskab 2
- BUS 2304 Mikroøkonomi
- COM 1102 At skrive om litteratur
- MTH 1702 Anvendt regning
- Begrænsede valgfrie (PSY) Credits Timer: 3
Andet år
Efterår (15 kredittimer)
- BUS 2211 Introduktion til finansielt regnskab
- BUS 2601 Juridiske og sociale miljøer for erhvervslivet
- BUS 3501 Ledelsesprincipper
- Begrænset valgfag* (COM) Kredittimer: 3
- Begrænsede valgfrie (videnskabelige) kredittimer: 3
Forår (15 kredittimer)
- BUS 2212 Introduktion til ledelsesregnskab
- BUS 2703 Erhvervsstatistik
- BUS 3504 Ledelsesinformationssystemer
- BUS 3601 Markedsføringsprincipper
- Begrænsede valgfrie (videnskabelige) kredittimer: 3
Junior år
Efterår (15 kredittimer)
- BUS 3401 Corporate Finance
- BUS 3605 Forbrugeradfærd
- Begrænset valgfag (BUS global vægt) Kredittimer: 3
- Begrænset valgfrit (HUM/COM) kredittid: 3
Vælg det første HUM Core Course:
- HUM 2051 Civilization 1: Oldtid gennem middelalder
- HUM 2141 Verdenskunsthistorie 1: Forhistorie til tidlig global bevidsthed
- HUM 2211 Britisk litteratur og kultur
- HUM 2212 Britisk og amerikansk litteratur 1
- HUM 2331 Amerikansk historie: Præcolumbiansk til borgerkrigsæra
- HUM 2551 Oversigt over antikkens og middelalderens filosofi
Forår (15 kredittimer)
- BUS 3704 Kvantitative metoder
- BUS 4502 Organisatorisk adfærd og teori
- Begrænset valgfag** Kredittimer: 3
- Begrænset valgfag (HUM global vægt) Kredittimer: 3
Vælg andet HUM Core Course:
- HUM 2052 Civilization 2: Renaissance Through Modern
- HUM 2142 Verdenskunsthistorie 2: Tidlig moderne til postkolonial
- HUM 2212 British and American Literature 1 (må ikke gentages for kreditering)
- HUM 2213 Britisk og amerikansk litteratur 2
- HUM 2332 Amerikansk historie: Fra genopbygning til nutiden
- HUM 2552 Oversigt over moderne og nutidig filosofi
Seniorår
Efterår (15 kredittimer)
- BUS 4501 Produktion/driftsstyring
- BUS 4601 Markedsføringsanalyse og -strategi
- BUS 4783 Praksisplanlægning
- BUS 4788 Business Plan Research (Q)
- Begrænset valgfag** Kredittimer: 3
- Begrænset valgfrit (HUM/COM) kredittid: 3
Forår (15 kredittimer)
- BUS 4701 International Business
- BUS 4702 Forretningsstrategi og -politik
- BUS 4786 Major Field Practicum
- Frie valgfri kredittimer: 3
- Begrænset valgfag** Kredittimer: 3
Begrænsede valgfag: Global vægt
Forretning
- BUS 3801 Tværkulturel ledelse
- BUS 3802 Globale makroøkonomiske spørgsmål
- BUS 3805 Emerging Markets-strategier
- BUS 4219 Globalisering og virksomhedernes sociale ansvar
- BUS 4686 International Marketing
- BUS 4801 International Handel
- BUS 4802 Globalt regnskab og skat
- BUS 4803 Global økonomistyring
Humaniora
- HUM 2085 Kritiske tilgange til humaniora og samfundsvidenskab
- HUM 2140 Verdensarkitektur
- HUM 2141 Verdenskunsthistorie 1: Forhistorie til tidlig global bevidsthed
- HUM 2142 Verdenskunsthistorie 2: Tidlig moderne til postkolonial
- HUM 2385 Særlige emner i verdenshistorien
- HUM 2552 Oversigt over moderne og nutidig filosofi
- HUM 3027 Kinas historie og kultur
- HUM 3085 Særlige emner i humaniora
- HUM 3285 Særlige emner i litteraturen
- HUM 3351 Videnskabens og teknologiens historie: oldtid og middelalder
- HUM 3352 Videnskabens og teknologiens historie: Renæssance til nutid
- HUM 3385 Særlige emner i historie
- HUM 3485 Særlige emner i samfundsvidenskab
- HUM 3521 Verdensreligioner
Samlet antal påkrævede kreditter: 121
*Begrænset valgfag (COM) kan være COM 2224 Business and Professional Writing, COM 2225 Writing for the Media eller COM 2425 Introduction to Communication.
**Tre begrænsede valgfag skal omfatte et af følgende:
- BUS 4605 Detailledelse
- BUS 4606 Specialemner i markedsføring
- BUS 4607 Brand Management Marketing
- BUS 4686 International Marketing
Ikke mere end to af følgende:
- BUS 3603 Reklame- og promoveringsstyring
- BUS 3607 Marketing Research
- BUS 3611 Underholdning og sportsmarkedsføring
- BUS 3612 Hospitality and Tourism Marketing
Karriereudsigt
Karrierer inden for marketing kan være meget forskelligartede. Marketingchefer vurderer efterspørgslen efter produkter og tjenester, som en organisation tilbyder, og identificerer potentielle markeder til at sælge dem. Annoncerings-, kampagne- og marketingchefer opretter programmer for at skabe interesse for disse produkter eller tjenester. Markedsanalyseanalytikere studerer markedsforholdene og hjælper virksomheder med at forstå, hvad folk vil have, hvem der vil købe dem, og til hvilken pris. Denne proces omfatter andre karrierer inden for marketing såsom kreative tjenester, merchandising, psykologi, salg, medier, undersøgelsesforskere, finans og mere.
Occupational Outlook Handbook, udgivet af US Department of Labor's Bureau of Labor Statistics, giver detaljerede oplysninger om hundredvis af erhverv, herunder entry-level uddannelse, overordnet arbejdsmiljø og beskæftigelsesmuligheder. Ifølge Bureauet forventes beskæftigelsen for karrierer inden for marketing at vokse med 13% frem til 2020, da marketing og annoncering fortsat vil være vigtig for organisationer at konkurrere på en voksende global markedsplads. Dette gælder især i forvaltningen af digitale medieprogrammer.
At være salgschef er naturligvis en anden af de potentielle karrierer inden for marketing. At lede organisationers salgsteams, sætte salgsmål, analysere data og udvikle træningsprogrammer er, hvad dette job indebærer.
Læreplan
Humaniora
Karrieremuligheder
En marketinguddannelse udvikler færdigheder, der er nyttige i mange karrierer
Nathan M. Bisk College of Business værdsætter innovation, mangfoldighed, etik og lederskab som hjørnestenene i det 21. århundredes erhvervsuddannelse. Fordi vores marketinguddannelse er dynamisk og fokuseret, kommer de studerende i gang med det samme og tager kernekurser som Global Business Perspectives og Computer Applications for Business i deres første år.
Marketing inkorporerer indsamling, analyse, styring, deling og reaktion på information. Det er anvendeligt på tværs af discipliner og giver færdigheder, der har en bred anvendelse på tværs af adskillige potentielle karrierer, især i stillinger, hvor vi er interesserede i "hvorfor folk gør, hvad de gør." Uanset om du vil være psykolog, forsker, strategisk planlægger, prisekspert, forsker, salgschef eller kreativ direktør, tilbyder en marketinguddannelse de værktøjer, du har brug for til en karriere.
Karrieremuligheder
Karrierer inden for marketing kan være meget forskelligartede. Marketingchefer vurderer efterspørgslen efter produkter og tjenester, som en organisation tilbyder, og identificerer potentielle markeder til at sælge dem. Annoncerings-, kampagne- og marketingchefer opretter programmer for at skabe interesse for disse produkter eller tjenester. Markedsanalyseanalytikere studerer markedsforholdene og hjælper virksomheder med at forstå, hvad folk vil have, hvem der vil købe dem, og til hvilken pris. Denne proces omfatter andre karrierer inden for marketing såsom kreative tjenester, merchandising, psykologi, salg, medier, undersøgelsesforskere, finans og mere.
Occupational Outlook Handbook, udgivet af US Department of Labor's Bureau of Labor Statistics, giver detaljerede oplysninger om hundredvis af erhverv, herunder entry-level uddannelse, overordnet arbejdsmiljø og beskæftigelsesmuligheder. Ifølge Bureauet forventes beskæftigelsen for karrierer inden for marketing at vokse med 13% frem til 2020, da marketing og annoncering fortsat vil være vigtigt for organisationer at konkurrere på en voksende global markedsplads. Dette gælder især i forvaltningen af digitale medieprogrammer.
At være salgschef er naturligvis en anden af de potentielle karrierer inden for marketing. At lede organisationers salgsteams, sætte salgsmål, analysere data og udvikle træningsprogrammer er, hvad dette job indebærer.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.