
Academic City, Forenede Arabiske Emirater
VARIGHED
3 up to 4 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2025
STUDIEAFGIFTER
AED 65.100 / per year *
STUDIEFORMAT
På campus
* alle studieafgifter inklusiv moms
Introduktion
Oversigt
Fashion Branding og Promotion er et nyt program for 2021, en kombination af modekommunikation, modemarkedsføring, branding og ledelse. Studerende udvikler færdigheder til at etablere karrierer inden for områderne branding, promovering og reklame, styling og marketing. Programmet tilbyder en kombination af kurser, der muliggør stærke design- og analytiske færdigheder specielt skræddersyet til modeindustriens krav:
- Et helt nyt program udviklet til at imødekomme modeindustriens behov for fagfolk, der har en fuld forståelse af de kommercielle aspekter af sektoren samt kreative designfærdigheder.
- Understøttet af hårde færdigheder inden for fotografering, 3D-design, udvikling af brandingstrategier og marketingplaner.
- Muligheder for at samarbejde med industrien om live-projekter med avancerede industrimærker.
- Fremragende faciliteter, herunder maker-laboratorier, fotostudie, designsuite og mode- og tekstilværksteder.
Akkreditering
Dubai Campus er akkrediteret af Knowledge and Human Development Authority (KHDA) og fuldt licenseret til at undervise i sine grader i Dubai. Alle kandidater modtager en britisk grad, der er akkrediteret af Royal Charter i Storbritannien.
Indlæggelser
Læreplan
Kursusindhold
År 1
Fokuserer på de indledende design- og marketingfærdigheder og forbereder den studerende med de grundlæggende færdigheder som fotografering, designtænkning og introduktioner til branding og marketingstrategi.
År 2
Det andet år bygger på disse grundlæggende principper ved at introducere specialistemner såsom forbrugeradfærd og annoncering. Dette suppleres med kreative kurser i digital film/medier, typografi og grafik.
År 3
Studerende udvikler kritisk refleksion og analysefærdigheder og arbejder på projekter inden for Fashion Styling, Enterprise og Innovation, Event Management og Visual Merchandising.
År 4
Fokus for honoursåret er et forskningsprojekt valgt af den studerende. Mange sidste års studerende samarbejder med industripartnere for at løse et problem i den virkelige verden eller undersøge en aktuel industriudvikling.