Grad i Marketing Management
IPAM
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Lisbon, Portugal
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
På campus
Varighed
6 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Denne grad har til formål at udvikle de væsentlige færdigheder for en rolle i markedsføring.
I løbet af kurset gennemfører studerende projekter i partnerskab med virksomheder, reagerer på reelle forretningsudfordringer, deltager i IPAM nationale og internationale marketingkonkurrencer, deltager i kurser undervist af virksomheder og besøger nogle organisationer for at lære om den professionelle virkelighed af en manager Af markedsføring.
Studerende har også muligheden for at forberede sig til certificering af digital marketing: Hubspot, Google, Facebook, Instagram, Linkedin, som giver dem mulighed for at absorbere et markedsføringsområde, der er så grundlæggende i dag.
virksomheder
85% af læseplanerne er baseret på løsning af reelle sager om nationale eller internationale virksomheder. Det er en unik mulighed for i praksis at omsætte de teoretiske fundamenter, der er erhvervet i klasseværelset, i reel sammenhæng.
I de sidste udgaver af graden havde studerende mulighed for at arbejde med kendte mærker som: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Aga Khan Foundation, Casa Ronald McDonald Foundation, Google, H3, IKEA Matosinhos, Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock i Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, blandt andre.
International oplevelse
IPAM samarbejdsprotokoller med mere end 50 internationale uddannelsesinstitutioner, der giver studerende mulighed for at gennemføre en periode med international mobilitet, inden for eller uden for det europæiske kontinent.
Indlæggelser
Læreplan
Se opbygningen af læseplanen - Grad i marketingledelse - Lissabon og grad i marketingledelse - Porto
1. semester
- Grundlæggende om markedsføring
- Undersøgelse og forskningsmetoder
- Erhvervssprog og præsentation
- Kultur, ideologi og marked
- Grundlæggende ledelse
2. semester
- markedsføring
- Bedriftsøkonomi
- Forbruger adfærd
- Beskrivende statistik
- Markedsførings- og forbrugerlaboratorium A
3. semester
- Kommunikationsledelse
- Markedsundersøgelser
- Produktstyring
- Økonomi og International Business
- Prognosemetoder
4. semester
- Organisatorisk adfærd
- reklame
- Prisstyring
- Ledelsesregnskab
- Marketing- og forbrugerlaboratorium B
5. semester
- Gruppedynamik og animation
- Administration af distributionskanaler
- Salgsledelse
- Økonomistyring
- Markedsførings plan
6. semester
- Købs- og salgsadfærd
- Informationssystemer
- People Management
- Praktik i marketing eller forbruger
Galleri
Karrieremuligheder
Virksomheder -- Grad i Marketing Management - Lissabon
Omkring 85 % af pensumenhederne er baseret på løsning af en markedsføringssag for nationale eller internationale virksomheder.
Dette er en enestående mulighed for i en reel sammenhæng at omsætte det teoretiske grundlag, der er erhvervet i klasseværelset.
I de sidste udgaver af Graden havde de studerende mulighed for at arbejde med kendte mærker som: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, blandt andre.
- Marketings afdeling
- Handelschef
- Sociale medier og sociale salgsfunktioner
- Produkt/Service/Markedsstyring;
- Ledelse af handelsmarkedsføring, direkte markedsføring, merchandising;
- Ansvarlig for intern kommunikation i organisationer;
- Salgsroller, såsom Account Management eller Account Executive
- Web-markedsføring / e-handel;
- Marketing assistent,
- Kommunikations- og billedassistent;
- Begivenheder
- Markedsundersøgelsestekniker;
- Ansvarlig for forbrugerforhold.
Partnere - Grad i Marketing Management - Porto
85 % af pensumenhederne er baseret på løsning af reelle sager fra nationale eller internationale virksomheder. Dette er en enestående mulighed for i en reel sammenhæng at omsætte det teoretiske grundlag, der er erhvervet i klasseværelset.
I de sidste udgaver af Graden havde de studerende mulighed for at arbejde med kendte mærker som: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, blandt andre.
- Produkt / Service / Markedsstyring
- Marketingdirektør
- Handelschef
- Salgsroller såsom Account Management eller Account Executive
- Sociale medier og sociale salgsfunktioner
- Webmarketing / E-handel
- Marketingassistent
- Kommunikations- og billedassistent
- Markedsundersøgelsestekniker
- Ansvarlig for kunderelationer
- Trade Marketing, Direct Marketing og Merchandising Management