BAi Business - Marketing Metoder
Kendall College
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Chicago, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
BA i Business - Marketing Metoder
 
Den nye fusion i Marketing Methods udvider underliggende principper der undervises i markedsføring større kurser, der understreger forskellige strategier og taktikker, der er nødvendige for effektivt at gennemføre marketing kommunikation. Denne innovative koncentration giver eleverne mulighed for at oprette og udføre indflydelsesrige messaging til målmarkeder i en række forskellige fora.
 
 
Marketing Methods Course Sampling
Consumer Behavior - mener, at de rationelle og irrationelle indflydelse på buy beslutninger forbrugerne. Udforsker individuelle påvirkninger af kognition, konditionering, og påvirke, såvel som de mere generelle påvirkninger af generation, demografi og miljø med hensyn til deres anvendelse inden for reklame, merchandising, kampagner og salg.
Holistisk Brand Management - Kræver studerende til at skabe en service-relateret brand kampagne ved at etablere og bygge kundernes bevidsthed, interesse og loyalitet, crafting intern og ekstern messaging på tværs af og på vegne af organisationen og samling og foreslå forskellige marketingmateriale og mediekampagner.
Public Relations Strategi og taktik - Fokuserer på strategier og taktik, der involverer effektivt "pitching" og skræddersy historier, offentligt at dele finansielle og andre resultater, få reklame for en begivenhed, lette passende kommunikation i krisetider, der arbejder med eksterne skribenter og fremme nyheder via innovative teknikker ud over de traditionelle mediekanaler, såsom sociale medier.
Relationship Marketing - giver de studerende mulighed for at skabe en operationel kultur, struktur og proces at fremme og lette organiske og igangværende bånd mellem kunder og virksomhedsrepræsentanter i både business-to-business og business-to-consumer miljøer.
Competitive Intelligence - Studerende studere et særligt industri i dybden, som definerer, indsamle og analysere data og information om status og fremtid i den samlede konkurrence, samt vedrørende detaljerne i de enkelte konkurrenter og derefter fremsætte henstillinger fra perspektivet om et nyt marked markedsdeltager.
Marketing Technologies - undersøger, hvordan at overveje, gearing og manipulere relevante teknologier til markedsføring fordel.
Socialt ansvarlige Marketing - Studerende analyserer økonomisk succesrige virksomheder, der også gør socialt ansvar en reel prioritet og derefter anvende det, de lærer at skabe en årsag-baseret markedsføring forslag til et firma af interesse.
Business Development - Fokuserer på at udvikle bedste praksis for account management og skabe en plan for konto afrunding og udvidelse, der korrekt udnytter og inddrager de ansvarlige for salg, marketing, product management og udvikling, og andre områder.
Særlige emner i Marketing - på foranledning af School of Business Dean, præsenterer aktuelle emner, såsom tværkulturelle marketing udfordringer og muligheder, juridiske og etiske standarder i offentlige anliggender, internationale medier praksis og meget mere. Studerende kan foreslå emner til dekanen til overvejelse.