Marketing management BSc
The Manchester College
Nøgleinformation
Campus placering
Manchester, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Aug 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Hvad er Marketing Management Grundlæggende kursus om?
Dette kursus er velegnet til studerende, der er interesseret i at arbejde i en ledende rolle inden for en markedsføring miljø. De vigtigste mål med kurset er at give en vægt på ledelse inden marketingfunktionen, og forberede de studerende til en bred vifte af ledelsesmæssige karriere inden for en markedsføring miljø.
Studerende vil have mulighed for at foretage markedsundersøgelser, arbejde på et gruppeprojekt og præsentere en corporate forretningsplan. Ved udgangen af kurset studerende vil have udviklet analytiske og evaluerende færdigheder og evnen til at anvende dem i forskellige forretningsmæssige og ledelsesmæssige sammenhænge. Studerende vil også have udviklet viden om og forståelse af aktuelle marketing teorier og praksis, der vil øge deres effektivitet som ledere.
Den BSc (Hons) Marketing Management leveres hovedsagelig gennem kombinerede forelæsninger / seminarer, workshops og tutorial sessioner. Kurset er leveret på fuld tid over tre dage i St Johns Centre.
Kurset består af følgende seks moduler, som alle er værd 20 meritenheder:
Corporate Strategy
Dette modul vil give de studerende et samlet perspektiv af organisationer gennem udforsker strategi teknikker og processer. Ved udgangen af modulet skal den studerende være i stand til at anvende viden og forståelse af strategien til en række virkelige liv virksomheder.
Integrated Marketing Communications
Dette modul skal hjælpe eleverne til at forstå forholdet mellem køber adfærd og køber motivationer. Dette skulle så give de studerende mulighed for at forstå og værdsætte de nødvendige beslutninger for at designe og udvikle en effektiv markedsføring kommunikationsstrategi.
Forbrugeradfærd og Market Research
Dette modul har til formål at forbinde forbrugeradfærd og markedsundersøgelser teorier til programmer i markedsføring gennem en kritisk vurdering af markedet forskning metode. Studerende vil også være i stand til at opbygge en forståelse af den rolle af markedsundersøgelser metodologi.
International Marketing
Dette modul bygger analytisk, problemløsning og præsentationsteknik gennem brug af casestudiet materiale. Hovedformålet med dette modul er at udvikle en forståelse af, hvordan forskellige kulturelle miljøer påvirker produktmarkeder, og hvordan specifikke forhold påvirker salgspolitik og forvaltning inden for en fremmed eller multinationalt miljø.
Service og Relationship Marketing
Hovedformålet med dette modul er at udforske de aktuelle spørgsmål, som indvirkning på praksis for markedsføring i servicesektoren. Studerende vil udvikle en detaljeret forståelse af markedsføring, som blev vedtaget ved en række offentlige og private organisationer.
Business simulation
Dette modul har til formål at udvikle elevernes evne til at gennemføre, revidere og vurdere forretningsstrategi og ledelsesmæssige beslutninger inden for rammerne af en dynamisk, konkurrencepræget marked. Den studerende beskæftigelsesegnethed bør forbedres gennem oplevelsen af realtid erhvervslivet beslutningsprocessen i et simuleret miljø.
Der er to eller tre forsøg for alle moduler. Vurderingerne er indsendt over fire skatteår hele året. En række evalueringsmetoder anvendes og eksempler på vurderinger er: - Individuel rapport - Gruppe præsentation - Gruppe-projekt - Forretningsplan - Individuel præsentation - Eksamen