Keystone logo
MEF University

MEF University

MEF University

Introduktion

Viden og erfaring med 47 år

MEF University , der indrømmede sine første studerende i akademisk år 2014-2015, har til formål at blive et universitet, der holder iværksætteri, innovativ tænkning og kreativitet i forgrunden og har evnen til at skabe global og lokal merværdi med sin karakteristiske uddannelsesmodel.

Vision og Mission

Vision

Uddanne innovative og iværksættere globale ledere til at forme fremtiden.

Mission

Studerende fremadrettede studerende, der har evnen til at konkurrere på nationalt og internationalt plan og til at forbinde deres nationale identiteter med globale værdier der løbende forbedrer sig selv, master teknologi, respekterer respekt for miljøet, respekterer samfundsmæssige og etiske værdier der har evnen til at kombinere og anvende deres kreativitet, iværksætterkultur og lederskabskvaliteter med deres forskningskompetencer for at bryde nye grunde på de nationale og internationale arenaer,

Bring sammen og støtte forskningsorienterede, ledende lærde, der vil gøre globalt vigtige bidrag til deres fagområder, videnskab og teknologi,

Etablere og opretholde den nødvendige infrastruktur og inspirerende miljø for fakultetet, elever og medarbejdere for at opnå disse mål.

112142_pexels-photo-1595391.jpeg

Stiftelsen bag os

Som ledere i kvalitetsuddannelse i Tyrkiet med deres nationale og internationale skoler har MEF-uddannelsesinstitutionernes grundlæggende mål været at styrke deres varige mission inden for uddannelse med et universitet.

MEF-uddannelsesinstitutionerne har skabt en forskel i uddannelse med deres akkumulering af viden og erfaring på 43 år, og MEF University blev oprettet af İbrahim Arıkan Education and Scientific Research Foundation med det formål at videreføre denne succes på videregående uddannelsesniveau.

MEF University , der indrømmede sine første studerende i akademisk år 2014-2015, har til formål at blive et universitet, der holder iværksætteri, innovativ tænkning og kreativitet i forgrunden og har evnen til at skabe global og lokal merværdi med sin karakteristiske uddannelsesmodel.

MEF University har gennemført alle nødvendige forberedelser til at blive et universitet, der kan imødekomme kravene i det nuværende århundrede, få sit eksamensbevis anerkendt over hele verden og holde et højt respekteret sted med sin internationale akademiske og administrative organisation, dynamisk og tilgængelig ledelsesmetode og dens innovative og miljøbevidste tilgang til at skabe sin fysiske infrastruktur.

112185_pexels-photo-1438072.jpeg

Campus Life

MEF University campus ligger i Maslak, den finansielle og kommercielle knudepunkt i Istanbul. Campusen er bekvemt beliggende inden for gåafstand af metrostationen ITU Maslak. Den campus, hvor eleverne kan opfylde alle deres daglige behov, giver mange muligheder for et beriget studenteliv, og en tilgængelig platform for kultur og kunst placeret lige ved campus vil gøre det muligt for eleverne at opleve en livskvalitet, der går ud over troen. Vores studerende vil kunne holde øje med kulturelle og kunstneriske arrangementer takket være komplekset ved siden af campusen, og de vil også have mulighed for at lære lokalsamfundet at kende takket være Maslaks vigtige og centrale beliggenhed. Med sine moderne klasseværelser og områder for det sociale liv venter MEF University Maslak Campus på dig.

Flipped Learning

Hurtig fremskyndelse Informationsteknologi omfatter og ændrer alle aspekter af vores liv fra, hvordan vi interagerer med hinanden, måden vi læser bøger på, hvordan vi bestiller mad, hvordan vi kommer sammen til et forretningsmøde. Hvorfor skal ikke vores måde at lære sig ændre også?

Hvad er Flipped Learning?

Eric Mazur, en fysikprofessor ved Harvard University, definerer læring som en to-trins proces. Det første skridt er vidensoverførsel (overførsel af viden fra kilden til viden til eleven ved hjælp af deres professor og forskellige ressourcer) og den anden er studentens internalisering af viden.

I det traditionelle uddannelsessystem får fakultetets medlemmer den nemme opgave at overføre viden til studerende i klasseværelset, mens eleverne står over for den vanskelige opgave at fuldføre opgaver og internalisere kun viden alene. I "Flipped Learning" -modellen foregår videnoverførsel til elever forud for klassen gennem kursusvideoer udarbejdet af fakultetets medlemmer og understøttende materialer som artikler, Excel-ark, pdfs, billeder, billeder og PowerPoints. Det betyder, at den direkte instruktion flytter fra gruppelæringsrummet til det individuelle læringsrum. Det resulterende gruppeplacering er omdannet til et Flipped Learning-miljø, som er dynamisk og interaktivt, hvor professoren leder eleverne, da de anvender koncepter og engagerer sig kreativt i emnet. Dette giver eleverne mulighed for at internalisere og udvikle deres viden - den virkelige essens af at være en lærer - i klasseværelset i samarbejde med professoren og klassekammeraterne.

Hvorfor er det flippede læringssystem nødvendigt?

Folk, der er født efter indførelsen af internetteknologi, er det nu overalt i vores dagligdag meget hurtigere end de foregående generationer i at komme ind i den digitale verden og hvad den omfatter. Et af de bedste eksempler på dette er historien fra den 25. september 2006 af en 3-årig, der kom online på computeren hjemme og klarte at købe en bil, da moderen havde glemt at logge ud fra sin internet-konto, (BBC News ). Generationerne Y og Z er vokset op selvstændigt, sammenflettet med teknologi, kommunikerer nemt med deres jævnaldrende over hele verden og holder sig ajour med de nye teknologiske værktøjer, der vises og forsvinder hurtigt. Det må accepteres, at det er blevet umuligt at uddanne fremtidens nye generationer med et 900-årigt traditionelt universitetssystem. Af denne grund har MEF University implementeret en ny undervisningsmetode kaldet "Flipped Learning". I den verden, hvor hele livet er domineret af digital teknologi, er Flipped Learning en metode, der globalt kommer frem til målet at uddanne de nuværende Generation Y-studerende og fremtidens universitetsstuderende i Generation Z og senere.

The Flipped Learning-metoden er godt tilpasset Bloom's Taxonomy, da eleverne udfører kognitive opgaver på lavere niveau som at erhverve, huske og forstå information før klassetimer og fokusere på kognitive opgaver på højere niveau - anvende, analysere, evaluere og skabe - under klassen i et miljø af peer learning lettet af deres professorer.

Hvordan tager læringen sted i omladet læring?

I Flipped Learning finder læring sted på følgende måder:

  • Studerende ser kursusvideoer, læser tekster og studiematerialer til deres bekvemmelighed før klassen, tager noter, udarbejder spørgsmål om spørgsmål, de ikke forstod eller ikke forstod godt.
  • Eleverne sender deres spørgsmål om klassens emne (r) til professoren digitalt før klassen.
  • Eleverne grupperes efter spørgsmålets art i første klasse. Eleverne forsøger at søge svar på deres spørgsmål gennem gruppearbejde og peer learning. Professoren overvåger grupperne og letter problemløsning.
  • I den anden timers klasse letter professoren læring på en sådan måde, at de opmuntrer de studerende til at besvare de spørgsmål, der var ubesvarede.
  • Professoren stiller spørgsmål for at kontrollere forståelsen af begreberne af eleverne eller har eleverne arbejde i hold om problemer, der vedrører de mere praktiske eller anvendte aspekter af emnet.
  • Denne model gør det muligt for eleverne at overgå fra "mennesker, der er fodret med deres professorer" til "folk der opdager viden og tager den erhvervede viden et skridt videre."

Hvorfor er Flipped Learning bedre for de studerende?

  • Studerende lærer, reviderer og gennemgår kursmaterialet i deres eget tempo.
  • Hver elev har en anden læringsstil. I den traditionelle metode kan professoren ikke reagere eller forholde sig til alle disse stilarter. Flipped Learning gør det muligt for eleverne at se forelæsningen på video med den ønskede hastighed, stop, spol tilbage og afspil den om nødvendigt.
  • Da lektionerne er struktureret på en interaktiv, gensidig og anvendt måde, er det lettere for eleverne at forstå emnerne.
  • Eleverne forbliver ikke passive i klassen, da de virkelig har ansvaret for deres egen læring gennem teamwork; Alle studerende deltager naturligvis i aktiviteterne.
  • Studerende co-genererer ny viden gennem samarbejde og diskussion.
  • Studerende, der savner en klasse på grund af medicinske grunde eller på grund af de nødvendige sports- og studieklubsaktiviteter, er ikke efterladt.
  • Studerende har stadig mindst 2 timer / uge kontor timer med deres instruktør, hvoraf en time vil være online. Kommunikation med fakultetets medlemmer opretholdes.
  • Kursusmaterialer er altid tilgængelige på platformen. Eleverne kan se tidligere indhold og gennemgå dem, når det er nødvendigt.
  • Der er mere interaktion og personlig kontakt mellem den studerende og fakultetet medlem.
  • Studerende har mere ansvar for deres egen læring; alle elever er aktive i klasseværelset.
  • Alle elever modtager en-til-en, personlig instruktion.
  • Kognitive opgaver på lavere niveau, som f.eks. Huske og forståelse, udføres før klassetiden, og eleverne koncentrerer sig om de højere kognitive opgaver - ansøger, analyserer, evaluerer og skaber - i løbet af klassetiden gennem peer learning faciliteret af deres professor .

Hvorfor er Flipped Learning så vellykket?

  • Det øger elevernes engagement.
  • Det gør det muligt for eleverne at blive mere lærerorienterede.
  • Det opfordrer til kritisk tænkning.
  • Det forbedrer teambaserede færdigheder og samarbejde.
  • Det giver mere personlig studievejledning.
  • Det gør klasseværelset diskussionen mere effektiv.
  • Det opfordrer eleverne til at reflektere selv.
  • Det giver en instruktør og peer feedback.
  • Det holder eleverne ansvarlige for deres egen læring.
  • Det opfordrer til at lære ved hjælp af up-to-date teknologier, der er relevante for Generation Y og Z studerende.

Placeringer

  • Maslak

    Ayazağa Cad. No.4, 34396, Maslak

Spørgsmål