
BA in
BA Honours Reklame, PR og Branding Middlesex University Dubai

Introduktion
Dette dynamiske program inden for reklame, PR og branding reagerer direkte på et stadigt skiftende forretnings- og teknologimiljø. Vores grad blev udviklet med branchepartnere for at give dig de færdigheder, du har brug for for at lykkes. Det reagerer på de nye måder, folk forbruger, skaber og deler indhold i den digitale æra, og erkender, at oprettelse og ledelse af mærker er afgørende færdigheder for dem, der arbejder inden for reklame og public relations.
Hvorfor studere BA -reklame, PR og branding ved Middlesex University?
Hvis du brænder for at arbejde i medierne, sikrer denne grad, at du får de nødvendige færdigheder til at arbejde i en reklamekapacitet eller kommunikationskapacitet, ikke kun i de kreative industrier, men på tværs af erhvervslivet, velgørende formål og den offentlige sektor.
Hos Middlesex handler det ikke kun om hvordan, det handler også om hvorfor. Lær de praktiske færdigheder til at planlægge og implementere kampagner på tværs af forskellige medier, samtidig med at du udvikler din kritiske forståelse af de vigtige (undertiden kontroversielle) roller, reklame, PR og branding spiller i vores kultur og samfund.
Kernen i graden er fokus på branding og digitale medier, og du kan forvente at blive undervist af akademikere såvel som fagfolk med omfattende brancheerfaring. Du kommer frem med en portefølje af arbejde og de ressourcer og færdigheder, der er nødvendige for at udvikle dit eget onlinemærke, hvilket forbedrer din beskæftigelsesevne. Hvad mere er, de forsknings-, planlægnings- og kommunikationsevner, du vil udvikle, har stor værdi, ikke kun for en karriere i medierne, men på tværs af et bredt spektrum af professionelle, offentlige og private sektorer.
Dubai er et globalt center for reklame og PR. Vi drager fordel af vores placering for at forbinde dig til industriens hjerte. Vi tilbyder et besøgsprogram til branche-relaterede arrangementer og værtsnetværksmuligheder. Gennem disse links er det lykkedes tidligere studerende at sikre praktikpladser hos virksomheder som f.eks. Bureauer som Ketchum RAAD Middle East, Edelman, Havas PR og DNG Events. Du lærer gennem live briefs at finde løsninger i den virkelige verden samt indsamle indsigt fra nuværende brancheledere under vores regelmæssige branchens netværksarrangementer. Vi kæmper også for branchens interaktion og giver dig mulighed for at opbygge et professionelt netværk, inden du tager eksamen og starter din karriere.
Kandidater fra BA Advertising, PR og Branding vil være klar til at indtage spændende roller på tværs af de kreative industrier og videre. Du vil tænke kritisk om medierne, analysere problemer og udtænke løsninger, oprette og styre en række projekter og producere dit eget kreative arbejde.
Middlesex University Dubai blev tildelt 'Bedste mediecenter' i regionen ved Forbes Awards for Middle East Higher Education Awards 2019.
International Advertising Association
Middlesex University Dubai "BA (Hons) Advertising, PR og Branding" -programmet er akkrediteret af International Advertising Association (IAA), et af verdens mest indflydelsesrige netværk af marketing- og marketingkommunikationsfagfolk. International Advertising Association blev grundlagt i 1938 og er den eneste globale sammenslutning, der repræsenterer alle områder inden for marketing- og marketingkommunikationsindustrien. Middlesex University Dubai gået sammen med IAA for at give vores studerende mulighed for at netværke med IAAs branchemedlemmer, modtage indrømmelser eller gratis adgang til IAA's Global Events, få adgang til det nyeste, globale, marketing- og kommunikationsindhold og deltage i faglig uddannelse ledet af verdens mest respekterede eksperter. IAA -kvalifikationer er meget efterspurgte af arbejdsgivere og kortlægger sammen med vores egne grader, hvilket sikrer, at vi udstyre vores studerende med de bedste muligheder for en vellykket karriere i de kreative industrier.
Studerende, der er tilmeldt programmet "BA (Hons) Advertising, PR og Branding", kan benytte gratis IAA -studentermedlemskab indtil eksamen.
Kursus højdepunkter
- Dette er den eneste grad i Dubai, der samler reklame, public relations og branding
- Der er en dedikeret arbejdsformidling i år to, som giver en startplade til opbygning af dit professionelle netværk
- Graduate med de færdigheder, portefølje af arbejde og brancheforbindelser, som arbejdsgiverne efterspørger
- Vores undervisere omfatter akademiske forskere, journalister, redaktører og PR- og reklameksperter, som vil støtte din udvikling og hjælpe dig med at opbygge branchespecifikke, overførbare færdigheder
- Vores campus bringer dig inden for rækkevidde af Dubais Media City, og vores studerende har sikret placeringer hos en række virksomheder, herunder bureauer som Ketchum RAAD Middle East, Edelman, Havas PR og DNG Events
- Du vil drage fordel af en række medierelaterede begivenheder, herunder Dubai Film Festival og Emirates Airline Festival of Literature. Vores studerende har praktiseret ved disse arrangementer, deltaget i konkurrencer der og vundet priser arrangeret af disse organisationer.
Studiemuligheder: Det forventes, at vi i september 2021 vil have personlige klasser, og disse kan understøttes af et online-element. Det er for tidligt at forpligte sig til en 100% online i øjeblikket, da det vil afhænge af sundheds- og sikkerhedssituationen og KHDA -tilladelser. Vi kan på nuværende tidspunkt sige, at hvis sundheds- og sikkerhedssituationen berettiger det, kan der være 100% online sammen med personlige klasser.
Indlæggelser
Læreplan
Hvad vil du studere på BA Reklame, Public Relations og Branding?
Dette innovative kursus udforsker en bred vifte af emner og praksis inden for områderne reklame, PR og branding, fra kreativ reklame og reklamevideoproduktion til social media PR og place branding. Du vil lære om de traditionelle forskelle mellem betalte, optjente og ejede medier, men også de måder, hvorpå brandkommunikation transformerer dette medielandskab.
Dette kursus vil gøre dig i stand til at udvikle alle de praktiske færdigheder, der er integreret i disciplinerne reklame, PR og branding. Du vil lære hele spektret af kvalitative og kvantitative forskningsmetoder, herunder digital dataanalyse, for at generere indsigt i forbrugeradfærd. Disse indsigter vil informere om design, udvikling og pitching af kreativt arbejde og kampagner, som vil se dig producere strategidokumenter og salgsfremmende medier, der vil omfatte indhold på sociale medier, annoncer, begivenheder og videoer.
Ved afslutningen af kurset vil du have udviklet en overbevisende portefølje af akademisk og kreativt arbejde, men også væsentlige færdigheder inden for selvbranding og omdømmestyring.
Modul- og programinformation er vejledende og kan blive ændret.
Bemærk: Både kernemoduler og valgfri moduler opdateres konstant og gennemgås. Som med de fleste akademiske programmer, skal du huske, at det er muligt, at et modul ikke tilbydes i et bestemt år, for eksempel fordi for få studerende vælger det. Middlesex University forbeholder sig retten til at variere eller trække ethvert kursus eller modul tilbage.
År 1
- Brands, Media and Society (30 Credits) - Obligatorisk
- Kreativ annoncering (30 Credits) - Obligatorisk
- PR-praksis (30 Credits) - Obligatorisk
- Indholdsdesign (30 Credits) - Obligatorisk
År 2
- Forståelse af forbrugerkultur (30 Credits) - Obligatorisk
- Brand Management (30 Credits) - Obligatorisk
- Kampagneplanlægning (30 Credits) - Obligatorisk
- Creative Industries Arbejdsplacering (30 kreditter) - Valgfrit
- Salgsfremmende kulturer (30 Credits) - Valgfrit
- Salgsfremmende videoproduktion (30 Credits) - Valgfrit
År 3
- Uafhængigt projekt (30 kreditter) - obligatorisk
- Digital annoncering (30 Credits) - Obligatorisk
- Sociale medier og public relations (30 Credits) - Obligatorisk
- Kampagner og social effekt (30 Credits) - Valgfrit
- Entrepreneurship (30 Credits) - Valgfrit
- Place Branding og International Diplomacy (30 Credits) - Valgfrit
Undervisning
Der holdes kurser på vores Dubai Knowledge Park-campus søndag til torsdag mellem kl. 8.30 og 18.30. Yderligere sessioner kan planlægges i weekenden eller ferieperioderne, og du kan forvente at modtage besked om disse på forhånd.
Du vil være aktivt involveret i en række lærings-, undervisnings- og vurderingsmetoder som en del af dit program. Disse tilgange sikrer, at du er involveret og engageret ved at placere dig i centrum for din egen læring. Det kræves, at du aktivt deltager i læringsaktiviteter og engagement med dine medstuderende, både individuelt og i samarbejde. Fakultetet bruger i stigende grad eksisterende og nye teknologier, og dit program vil blive letter det ved hjælp af en række medier og online-værktøjer (My Learning on UniHub, podcasts, wikis, etc.), som giver dig adgang til en bred vifte af online ressourcer og læringsmateriale. Ved at deltage i e-læring udvikler du også færdigheder, som er essentielle for din læring og værdsat af arbejdsgivere. Sådanne færdigheder, herunder fleksibilitet, kommunikation, it-færdigheder og teamwork.
Karrieremuligheder
Udforsk tilgange til at arbejde i en bred vifte af organisationer, herunder virksomheds- eller marketingkommunikationsdivisioner i kommercielle eller velgørende organisationer, til specialiserede reklame- og PR-afdelinger i specifikke medieindustrier. Som færdiguddannet kan du starte en karriere inden for intern kommunikation eller informationsstyring, arbejde i kommunikationsafdelingen i kommercielle eller non-profit organisationer eller arbejde i et PR- eller reklamebureau. Med moderne færdigheder inden for medier vil succesrige studerende også være i stand til at begynde deres karriere hos radio- og/eller tv-stationer, forlag, filmselskaber samt magasiner og aviser. Vi har været involveret i adskillige studenterkonferencer arrangeret af Middle East Public Relations Association (MEPRA), og vores studerende har vundet B-Hive-konkurrencen, som MEPRA har drevet i de sidste to år.