
Bachelor of Science i Sport Marketing
VARIGHED
4 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid, Deltid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
USD 13.250 / per semester *
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning, På campus
* fuldtidssats pr. semester - fuld tid 12 til 19 timer
Introduktion
Sport Marketing-programmet forbereder vores studerende til at være veluddannede forretningsfolk ved at give dem et omfattende fundament af marketingkommunikation og sportsstyringsprincipper leveret i et praktisk læringsmiljø. Dette program skærper elevernes kritiske tænkning og giver samtidig mulighed for at kombinere marketing- og ledelsesgrundlæggende med sportsindustrien. Kandidater fra Sport Marketing-programmet vil besidde et færdighedssæt fra den virkelige verden, de kan anvende på det moderne sportsmarkedsføringsfelt.
Indlæggelser
Læreplan
Programkurser
- mco-201 - Introduktion til strategisk kommunikation - 3 timer
- mco-220 - Annoncering og brandpromovering - 3 timer
- mco-301 - Public Relations - 3 timer
- mco-315 - Forbrugeradfærd - 3 timer
- mco-435 - Digitale og sociale medier - 3 timer
- mco-450 - Mediesalg og Analyse - 3 timer
- spm-110 - Introduktion til Sport Management Teori og Praksis - 3 timer
- spm-200 - Sociokulturelle dimensioner i sporten - 3 timer
- spm-300 - Kommunikation i Sport - 3 timer
- spm-315 - Finansielle applikationer i sporten - 3 timer
- spm-330 - Sport Marketing - 3 timer
- spm-350 - Sportssponsorat og -salg - 3 timer
- spm-410 - Praktik - 3 timer
- spm-400 - Håndtering af sportsbegivenheder - 3 timer
- bus-230 - Principper for ledelse - 3 timer
- mco-255 - Markedsføringsprincipper - 3 timer
- mco-340 - Understanding Sports Audiences - 3 timer
- mco-400 - Produktmarkedsføring og salgsstrategier - 3 timer
- spm-345 - Navn, billede og lighed Essentials og juridiske aspekter - 3 timer
- spm-450 - Sport Produkt- og Serviceudvikling - 3 timer
Almindelig undervisningstimer - 40
Valgfrie timer - 23
Samlede timer at gennemføre - 120
Programresultat
- Studerende vil evaluere og integrere information på tværs af områderne ledelse og marketing for at planlægge processer og løse problemer relateret til sportskommunikation, merchandising, økonomi, begivenheder og faciliteter.
- Studerende vil anvende etisk praksis til planlægning og udførelse af sportsmarketingindsats for at nå organisatoriske mål med et stærkt engagement i mangfoldighed.
- Studerende vil producere effektiv skriftlig og mundtlig kommunikation til specifikke sportssammenhænge og målgrupper.
- Studerende vil demonstrere evnen til at bruge kritisk analyse og ræsonnement til at organisere, lede og evaluere sportsmarkedsføringsindsatsen.
- Studerende vil integrere forskellige perspektiver for at arbejde sammen i et teammiljø for at danne nye sportsmarkedsføringsideer, strategier og konklusioner.
Karrieremuligheder
Ifølge Bureau of Labor Statistics viser marketinglederstillinger 10 procent vækst mellem 2021-2031. Den gennemsnitlige årsløn var $135.030 i maj 2021. Det bemærkes, at en bachelorgrad er påkrævet for de fleste marketinglederstillinger.
Programundervisning
Stipendier og finansiering
Traditionelle bachelorstuderende stipendier
Studerende kan kun modtage ét meritstipendium.
Type A - Akademiske meritstipendier
Ruth Slack Roach Leadership Scholarship Program
Ruth Slack Roach Leadership Scholarship-programmet blev oprettet i september 1996 til minde om Ruth Slack Roach, en stor samfundstjener-leder. Formålet med Midway University Ruth Slack Roach Leadership Scholarship-programmet (RSR) er at udvikle kvinder som ledere dedikeret til personlig service og samfundstjeneste, som er eksemplificeret i Ruth Slack Roachs liv.
Studerende i programmet udfører samfundstjenesteprojekter dedikeret til Ruths minde og studerer principper for tjenende ledelse for at forberede dem til at videreføre hendes arv fra servicecentreret ledelse. Studerende udvikler lederevner, mens de skaber og implementerer deres projekter.
The Scholar vil fungere som Student Director for RSR Leadership-programmet og vil være en mentor for Ruth Slack Roach Leadership-programmets deltagere, der hjælper dem med at udvikle deres lederevner og deres engagement i service. Hun vil bistå med udviklingen af RSR-programmet og vil føre tilsyn med planlægningen og gennemførelsen af projekter, der gennemføres af deltagere i programmet. The Scholar fungerer som bindeled mellem medlemmerne og programrådgiveren og vil organisere regelmæssige møder med Ruth Slack Roach-deltagere. Læreren udfører generelle administrative opgaver som tildelt af programrådgiveren.
Krav til ansøgning om stipendium
- Ansøgere skal være bachelorgradssøgende kvindelige boligstuderende, der har mindst 3,0 kumulativ GPA og 60 optjente kredittimer.
- Kvalificerede kandidater vil i slutningen af deres andet år have mulighed for at ansøge om et stipendium, der dækker fuld undervisning.
- Dette stipendium er åbent for studerende, der er interesseret i at have en lederstilling, og som har en forpligtelse til samfundstjeneste.
- Ansøgere vil interviewe Ruth Slack Roach Executive Committee, og modtageren af prisen vælges af udvalgsmedlemmerne.
- Modtageren er forpligtet til at bo på campus.
- Ved at acceptere stipendiet accepterer stipendiat en forpligtelse på to år til programmet med semesterfornyelse baseret på en gennemgang af selvevalueringen.