
Naturvidenskabelig bachelor in
Bachelor of Science i byggeri og ledelse Mapúa Institute of Technology

Stipendier
Introduktion
Dette program er en kombineret undersøgelse af grundlæggende og anlægsvirksomhed lederkurser. Kandidater skal være vidende om de grundlæggende principper for strukturelle og byggeri som design og analyse, materialer test og kvalitetssikring, byggesystemer, byggeri teknologier og landmåling. Kandidater skal demonstrere dyb forståelse af ledelsesprincipper og dens anvendelse, der er afgørende i byggeprojekter som økonomi, business, regnskab, jura, statistik, etik, ledelse, beslutningstagning og optimeringsmetoder, proces analyse og design, sikkerhed og omkostninger teknik.
Programmets sigte er, at skabe og vedligeholde et pædagogisk miljø, der skal gøre det muligt for kandidater til at praktisere som vellykket byggeri ingeniører og ledere for fremme af samfund og at fremme professionalisme i praksis.
Inden for de fem år efter endt uddannelse, skal de kandidater af Construction Engineering og Management-programmet har:
jeg. Gennemføres, enkeltvis eller i teams, projekter, der viser evne til at løse komplekse ingeniørmæssige ii problemer. Havde betydelig involvering i projekter, der tager hensyn til sikkerhed, sundhed, miljøhensyn og den offentlige velfærd, dels gennem overholdelse nødvendige koder og love.
iii. Demonstreret professionel succes via kampagner og / eller positioner med stigende ansvar iv. Demonstreret livslang læring via fremskridt i retning af gennemførelse af en videregående uddannelse, faglig udvikling / videreuddannelse kurser, eller industrielle kurser v. Udviste professionel adfærd og holdning i teknisk praksis vi. Igangsat og gennemført handlinger mod forbedring af teknisk praksis
PROGRAM RESULTATER
en. Evne til at anvende viden om matematik, naturvidenskab og teknik f. Evne til at designe og udføre eksperimenter, samt at analysere og fortolke data c. Mulighed for at designe et system, en komponent eller proces til at opfylde de ønskede behov inden realistiske begrænsninger såsom økonomiske, miljømæssige, sociale, politiske, etiske, sundhed og sikkerhed, for fremstilling, og bæredygtighed d. Evne til at fungere på tværfaglige teams e. Evne til at identificere, formulere og løse ingeniørmæssige problemer f. Forståelse af faglige og etiske ansvar g. Evne til at kommunikere effektivt h. Bred uddannelse er nødvendige for at forstå konsekvenserne af tekniske løsninger i den globale og samfundsmæssige kontekst i. Anerkendelse af behovet for og en evne til at engagere sig i livslang læring j. Viden om aktuelle emner k. Mulighed for at bruge de teknikker, færdigheder og moderne engineering værktøjer, der er nødvendige for engineering praksis l. Viden om og forståelse af teknik og ledelsesprincipper, som medlem og leder i et team, til at styre projekter i tværfaglige miljøer