Bachelor i handelsvidenskab
Osaka University Of Commerce
Nøgleinformation
Campus placering
Higashiosaka, Japan
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Apr 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
I "Distribution" sigter vi mod at pleje enkeltpersoner, der er velbevandrede i engroshandel, detailhandel, fysisk distribution, økonomi og information, og som kan revurdere forretningsforhold mellem virksomheder, mens de reagerer på miljøændringer som globalisering og computerisering, udover at være i stand til at opbygge nye forretningsforbindelser. I "Marketing" er målet at pleje enkeltpersoner, der kan forstå markedspladsens behov, udvikle nye virksomheder og planlægge og implementere udviklingen af nye produkter og nye tjenester mv.
På Institut for Handelsvidenskab lærer de studerende "distribution" af varer og tjenester op til det punkt, de når forbrugere fra producenten, om "marketing", hvor forbrugernes behov forudsiges og nye markeder derefter skabes og mere. De studerer også spørgsmål vedrørende alt, der vedrører "handel", fra strøm af varer og penge og måder at se produktudvikling på til metoder til analyse af markedstendenser. De dagligvarebutikker og restauranter, som vi alle bruger regelmæssigt, de varer, der produceres den ene efter den anden ... vores omgivelser er fyldt med mange ting, der er forbundet med handelsvidenskab. Studerende lærer grundlaget for kommerciel videnskab ud fra velkendte emner og tilegner sig omfattende viden i forbindelse med kommercielle transaktioner, såsom administrativ regnskab, ledelsesinformation og lov.