Bachelor i Marketing
Rochester Institute of Technology (RIT) Dubai
Nøgleinformation
Campus placering
Dubai, Forenede Arabiske Emirater
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 16.973 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Organisationer er afhængige af markedsføring for at producere det salg, som enhver organisation har brug for for at trives. Marketing er dog mere end at sælge. Marketing gør salget lettere ved at udvikle den perfekte marketingmix af produkt, prisfastsættelse, promovering og distribution til sine nøje valgte målkunder. Professionelle inden for markedsføring har brug for gode kommunikationsevner, både skriftlige og mundtlige, skal have glæde af at arbejde med mennesker og skal i stigende grad være i stand til at træffe realtidsbeslutninger baseret på statistisk dataanalyse. Men hvis du er som de fleste marketingfolk, vil du gå videre til de gode ting: karrieremuligheder.
Programoversigt
RITs markedsføringsprogram vil lede dine fremskridt hen imod at blive professionel på internetmarkedsføring. Efter markedsføringsprincipper, hvor du lærer det grundlæggende, fortsætter det med et kursus i integreret marketingkommunikation, hvor du lærer at vævet internetmarkedsføring ind i virksomhedens traditionelle salgsfremmende mix. Derefter fortsætter det med et oversigtsforløb, Internet Marketing, inden det fortsætter med Social Media Marketing og Search Engine Marketing. Du vil derefter udvikle din strategiske vision med Marketingstrategi og Marketing Research. Sammen med RITs vægt på god skrivning (RITs skriveprofessorer er fremragende) og vores berømte praktikophold (vi kalder dem coops) og valgfag som websidesign, professionel salg og forhandling, vil disse kurser gøre dig til en solid internetmarkedsføringsprofessionel, kan både udvikle en strategisk plan og udføre detaljerne. Du er også forpligtet til at tage en mindreårig som Digital Business, Finance og Management for at udvide din viden.
Efter en bred oversigt over markedsføring i markedsføringsprincipper. Forbrugeradfærd og internetmarkedsføring, studerende kan enten uddybe deres digitale færdigheder med søgemaskinemarkedsføring og social mediamarkedsføring eller de traditionelle marketingområder inden for reklame og promovering eller professionel salg inden de udvikler deres strategiske vision med Marketing Analytics og marketingstrategi.
Mission statement
Marketingafdelingens mission er at forberede de studerende på at skabe rentable indtægter med kontekstmæssigt passende beslutninger vedrørende målretning, positionering, prisfastsættelse, produkt, promovering og placering.
Akkreditering
RIT er placeret i top 2% af amerikanske universiteter. Bachelor of Science in Business Administration - Marketingprogrammet er en amerikansk grad udstedt af RITs New York campus. Det kan ikke skelnes fra den grad, som hovedcampussen udsender, og Dubai nævnes hverken på eksamensbeviset eller på udskrifterne. Derudover er det godkendt af Undervisningsministeriet - Videregående Uddannelsesanliggender (MOE-HEA) og er licenseret af KHDA. Programmet er et af kun tre forretningsprogrammer i Dubai, der er akkrediteret af The Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB).
Din grad kommer fra RIT New York og er nøjagtig den samme grad som optjent ved at studere der. "Dubai" er hverken nævnt på eksamensbeviset eller på udskriften, og du har mulighed for at deltage i eksamensceremonien i enten Dubai eller New York.
Curriculum
År et
- Computerbaseret analyse
- Informationssystemer og teknologi
- Forretning 1: Idéer og forretningsplanlægning
- LAS Perspective 7A (matematisk): Introduktion til statistik I
- LAS Perspective 3 (global): Principper for mikroøkonomi
- RIT 365: RIT-forbindelser
- Skrive Seminar
- Regnskab
- Forretning 2: Forretningsplanlægning og faglig udvikling
- Makroøkonomiske principper
- LAS Perspective 7B (matematisk): Introduktion til statistik II
- LAS Perspective 2 (kunstnerisk)
År to
- Ledelsesregnskab
- Finansiel forvaltning I
- Organisatorisk adfærd
- Principer for markedsføring
- LAS Perspective 4 (social)
- Global Business Environment
- Karriere i erhvervslivet
- Digital Marketing
- Anvendt Calculus
- Meddelelse
- Kultur og politik i Mellemøsten
- Samarbejdsuddannelse
År tre
- Operations Management
- Forbruger adfærd
- Valgfri markedsføring
- LAS nedsænkning 1
- LAS Perspective 6 (videnskabelige principper)
- Marketing Analytics
- LAS Perspective 1 (etisk): Forretningsetik og virksomheders sociale ansvar
- LAS nedsænkning 2
- LAS Perspective 5 (naturvidenskabelig undersøgelse)
- Gratis valgfri
År fire
- Valgfri markedsføring
- LAS valgfag
- LAS nedsænkning 3
- Gratis valgfag
- Markedsstrategi
- Strategisk ledelse
- LAS valgfag
- LAS valgfag
- Gratis valgfag
Samlede kreditter - 123
Mulige karrieremuligheder
En karriere inden for markedsføring kan tage en studerende i forskellige retninger, såsom reklame, markedsundersøgelse eller brand management. Imidlertid er det mest almindelige og attraktive alternativ for marketingfolk i Dubai internetmarkedsføring sammen med dets komponenter: marketing på sociale medier, indholdsmarkedsføring og søgemaskinemarkedsføring. Der er ikke kun en høj efterspørgsel efter kvalificerede ansøgere i disse erhverv, men dem med veludviklet strategisk vision kan forvente givende karriereveje. Marketing major understøtter også studerende, der sigter mod mere traditionelle marketingkarrierer, herunder professionel salg, reklame, brand management og marketingforskning. Selvom disse karrierer er mindre almindelige i Dubai end andre steder, findes de.
Samarbejdsuddannelse
Kooperativ uddannelse er en omfattende betalt erhvervserfaring inden for den studerendes studieretning. Mange studerende studerer i udlandet for at styrke deres forståelse af et fremmedsprog og få erfaring med at leve i en anden kultur.