Keystone logo
Southern California Institute of Technology

Southern California Institute of Technology

Southern California Institute of Technology

Introduktion

Southern California Institute of Technology ( SCIT ) blev grundlagt for at levere effektiv kvalitetsuddannelse med fokus på anvendelse af teknologi til støtte for vores samfund og fremme offentlighedens interesse. Vi giver de studerende mulighed for at anvende deres viden gennem praktisk undervisning og dermed styrke deres læring og fremme en tankegang om intellektuel nysgerrighed. Vores læringsatmosfære er en, der fremmer opfindsomhed og udvikler værdifulde færdigheder, der gælder for tekniske områder. Dedikeret og dygtigt fakultet understøtter studerendes uddannelsesmæssige opnåelse gennem individuel opmuntring, opmærksomhed og effektive undervisningsteknikker. Vi værdsætter en akademisk kultur, der tilskynder til livslang læring og understøtter mangfoldighed, hvilket beriger læringsmiljøet og forbereder vores studerende til at lykkes som industri- og lokalledere. Vi tilbyder aktuelle læseplaner med tendenser og teknologiske fremskridt for at støtte studerende, der søger det fundament, der kræves for at opbygge en karriere inden for deres valgte felt.

Southern California Institute of Technology er forpligtet til at skabe et forskelligartet samfund, der er inkluderende, lydhør og støttende for alle sine studerende, fakultet og personale. Instituttet søger at fremme mangfoldighed i sine mange former, herunder, men ikke begrænset til, etnicitet, køn, alder, religion, handicap, seksuel orientering, oprindelsessted og socioøkonomisk status. Instituttet anerkender, at studerende drager fordel af en læringsatmosfære, der inkluderer deltagere fra alle baggrunde, og tilskynder studerende til at opretholde forskellige perspektiver i hele deres liv og stræbe efter at være ansvarlige medlemmer af vores samfund baseret på fælles principper om retfærdighed og respekt over for hinanden.

Placeringer

  • Anaheim

    North Muller Street,525, 92801, Anaheim

    Spørgsmål