
Naturvidenskabelig bachelor in
BA i reklame og brand management Staffordshire University

Stipendier
Introduktion
BA i Reklame og Brand Management

Er du kreativ og en god kommunikator med masser af gode ideer? Vores BA (Hons) Reklame og Brand Management kursus vil give dig en bred vifte af færdigheder til at udvikle en karriere i dette hurtige tempo kreative industri.
Kursus oversigt
Vores studie spejler et agentur miljø, skabe fleksible arbejdstider zoner og projektrum med branchens standard-software, så du vil få hands-on erfaring, at arbejdsgiverne værdi. Og vores London og New York Agency Programme kan du arbejde på 'live' trusser med top agenturer, herunder Fallon, PROFERO, 23Red, Ja Agency, Bandujo New York, The Collective, BBH, Pearlfisher og Havas Worldwide.
Kurset er leveret af erfarne lærere, der i øjeblikket arbejder som kreative direktører og agentur praktikere. Industri placeringer og agentur besøg vil tilføje til din udvikling. Du vil lære om annoncering kampagner, strategi og planlægning, idéudvikling, integreret kommunikation, art direction og tekstforfatning.
Du vil lære om de centrale begreber og praksis, der understøtter succesfulde reklame og brand kommunikation. Du vil eksperimentere med ideer, kreativ tænkning og kommunikation og udforske disse områder gennem kreative løsninger.
Vi opfordrer dig til at udforske visuel kommunikation og teoretiske spørgsmål, som forholdet mellem reklamer, varemærker, marketing og spørgsmål om bæredygtighed. Du vil lære at integrere strategi, planlægning og kreativ praksis. Og du vil udvikle dine forbindelser til industrien, netværk og placeringsmuligheder.
Du vil også få mulighed for at personliggøre din portefølje. Du vil se på kreative ideer, forskning og tværfaglige løsninger på en kreativ kort. Du vil også undersøge den strategiske betydning af 'fremtidige proofing ".
Graduate destinationer
Vores Reklame og Brand Management grad har et stærkt alumnenetværk forbundet via sociale medier grupper. Kandidater fra kurset arbejde i en bred vifte af agentur roller lokalt og nationalt - med nogle så langt væk som Europa, USA og Kina.
Adgangskrav
Typisk UCAS Tilbud: 260. BTEC: MMM. Foundation Diplom i Kunst og Design Merit. Alle ansøgere inviteres til samtale. Hvis du i øjeblikket studerer en kunst og design kursus e. g. Foundation kursus, A-niveau, AVCE mv bedes medbringe en portefølje af arbejde. Men det er ikke væsentligt, at du har en portefølje til at ansøge om dette kursus. Vi glæder os over ansøgere fra andre discipliner, der brænder for annoncering.
Undervisning og læring
Den Reklame og Brand Management kursus på Staffordshire University fokuserer på at udforske kreativitet og praksis gennem forskning, teori og studie-projekter. En række forskellige metoder anvendes til at udvikle og vurdere elevernes læring og progression. De er alle designet til at styrke strategien med at integrere de intellektuelle og erfaringsmæssige læreprocesser i et kreativt studie miljø, så vores studerende har tillid og erfaring med reklamebranchen miljø før eksamen med veludviklede kreativ tænkning.
Vores kursus er forpligtet til at opbygge vores studerende tillid til deres beføjelser for kommunikation. Vores fremragende student personale nøgletal, giver hver elev skal støttes i at udvikle deres vigtige færdigheder og tilgange ved hver del af processen. Gennem hvert niveau vores elever er udsat, for stadig mere komplekse udfordringer til deres evne til at kommunikere deres ideer, enten gennem en præsentation af forskningsresultater til deres jævnaldrende, skriftlig akademisk argument eller, når der beskæftiger sig med en praktisk kort, kommunikere kreative koncepter til en klient.
En bred blanding af undervisningsmetoder er ansat som falder i følgende kategorier:
- Studio Undervisningen foregår i dedikerede studier. Denne praksis bidrager væsentligt til deres uafhængighed som elever og industri tilgange.
- Forelæsninger, herunder branchefolk.
- Seminarer og diskussionsgrupper.
Gruppe kritikker. Studerende præsentere deres arbejde til gruppen af medarbejdere og studerende til, for situationsrapport. Aktiv deltagelse i kritikker giver en værdifuld mulighed for at udvikle tilliden til præsentation og kommunikationsevner. Tutorials til at give tilbagemeldinger om fremskridt samt opmuntrende analyse og refleksion.
Teknisk instruktion af software mv undervist af den tekniske instruktion team. Studiebesøg finde sted i agenturer såsom Fallon, Dbi, Crayon i London og Bandujo i New York, vi også besøge, udstillinger og konferencer, og introducere de studerende til kontakter i industrien og arbejdspraksis.
Vi er forpligtet til at udvikle og opretholde en professionel tilgang til arbejdet og vores studerende forventes at bruge al den tildelte læring tid til arbejde / praksis / forskning i alle moduler inden for den åbne adgang studie miljø.
Det første år af kurset introducerer studerende til de fonde og centrale færdigheder og relaterede praksis for branchen samt diagnosticere den studerendes aktuelle færdighed base. Studerende vil blive kommer involveret i alle aspekter af den kreative proces fra den indledende korte til endelig produktion. Der lægges vægt på progression mod evnen til at selv-styre projektarbejde.
Moduler i det andet år fremme flere uafhængige projektorienteret former for studier og studerende udvikler yderligere forståelse af reklame strategi, tekstforfatning og digitale platforme samt etiske spørgsmål. Med fortsat støtte og tilsyn og fokus på deres færdigheder portefølje vores studerende, de begynder at udvikle kompetencer inden for de centrale færdigheder, der kræves inden for branchen og lære at ansætte disse effektivt enten individuelt eller som en del af et kreativt team. Dette er bragt sammen i vores London Agency Workshop Week, som finder sted i slutningen af hvert år.
I det sidste år af kurset fleste moduler er Studio-baserede og vil ofte dreje sig om en kort sæt af modulet leder, et eksternt bureau, live klient eller konkurrenceprogrammet. Denne form for læring model fokuserer på at udvikle kreative indsigt og forskning, der fører til en effektiv klient beg, som vurderes. Dette tester vores elever evner mod de processer, der anvendes inden for branchen.
Hvis de ønsker det, kan vores studerende tilbringer første halvår af deres sidste år studere de samme moduler (undervist på engelsk) på vores partner kursus på reklamebranchen finansierede Werbe Akademie i Wien.
Vurdering
Den Reklame og Brand Management kursus team har udviklet effektive og passende vurderingsmetoder og strategier for hvert modul, er disse strategier information blevet udtænkt fra drøftelser med branchens aktører benchmarking mod reklame industrien praksis.
De fleste moduler bære enkelt vurdering opgaver / aktiviteter. Indsendelse af kursusaktiviteter - hvis karakter er bestemt af projektets trusser fastsat i modulet, men der kan bestå af en eller en kombination af de følgende komponenter:
- Projektmapper eller logfiler, der dokumenterer processen med at generere, udvikle og løse tanker og ideer og demonstrere indflydelsen af forskning i praktisk arbejde
- Studio konceptudvikling bestyrelser og porteføljer
- Research-filer, der dokumenterer indsamling, sortering og præsentation af forskningsmateriale
- Kreative løsninger professionelt fremlagt i det format, der kræves af opgaven, projektet eller korte
- Et essay eller rapport, skrevet efter givne retningslinjer for antal ord og illustreret som krævet af opgaven
- Pitch Præsentation
Kurset holdet er overbevist om, at den integrerede tilgang til vurdering sikrer, at varieret tilgang understøtter forskellige slags elever, og at resultaterne udvikle vores elevers evner til at fungere effektivt i en `virkelige verden" industri situation.
Beskæftigelsesmuligheder
På grund af vores 360 graders kreativ og strategisk tilgang til reklame vores kandidater er industrien klar.
Reklame og Brand Management på Staffordshire University har en høj beskæftigelsesegnethed rekord. Over 62% af vores kandidater gå lige ind i reklamebranchen efter endt grad, stigende til over 90% efter tre år.
Vores fokus er på at udvikle kandidater med de vigtigste reklame og brand management færdigheder, herunder kreative praksis, konto planlægning og forskning færdigheder.
På grund af vores engagement med professionelle organer som D & AD (Designere og Art Directors forening), IPA (Institute of Praktiserende i reklame) og Ed-Com (Det Europæiske Institut for Commercial Communications uddannelse) og reklamebureauer lokalt, nationalt og internationalt, vores studerende er i stand til at udnytte disse forbindelser og kontakter i industrien, mens på kurset, og efter endt uddannelse.
På tværs af alle niveauer og moduler vi sigter mod at give vores kandidater med en kritisk bevidsthed gennem inquiry-baseret læring, faglighed og kompetenceudvikling. Igennem tre år af graden, vores studerende udvikler deres forståelse gennem refleksiv praksis og problemløsning og i stigende grad opmuntres og aktiveret til at tage ejerskab og ansvar for egen læring, både som individer og som teammedlemmer, hvor evnen til at interagere med tillid , kommunikere effektivt og arbejde med kammerater og kolleger er altafgørende.