Bachelor of Science i Fashion Marketing + Management
Stephens College
Nøgleinformation
Campus placering
Columbia, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 25.800 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Aug 2024
* 2022-2023 undervisning; samlede direkte omkostninger: $ 36.814; samlede fremmøde: 42.384 dollar
Introduktion
Succes i den konkurrencedygtige modeindustri kræver både kreativitet og et solidt fundament i forretning og marketing.
Stephens College er blandt "The Best Fashion Schools in the World 2019" ifølge The Business of Fashion, London. Vores marketing- og ledelsesprogram udnytter vores ry for ekspertise og omfattende alumnae -netværk for at forberede eleverne på succes.
Stephens kandidater er blandt de bedst forberedte i branchen. Vores alumner arbejder som merchandise -købere, producentrepræsentanter, visuelle merchandisers, butikschefer, public relations -chefer, merchandisers, planlæggere og produktudviklere. Mange er også iværksættere.
Programfunktioner
- Forbered dig på en karriere inden for køb, merchandising eller detailhandel.
- Udvikl færdighederne til at starte din egen virksomhed.
- Arbejde med porteføljebyggende virkelige projekter i samarbejde med andre mode- og kreative hovedfag.
- Samarbejde med lokale virksomheder om visuelle displays og kampagner.
- Få praktisk erfaring med sortiment og planlægning af varer.
Samlingerne
Producer og markedsfør The Collections, vores årlige modedeshow for studenterdesignere, en dynamisk landingsbaneevent, der blev etableret i 1944.
Imponerende netværksmuligheder
Netværk med branchefolk, der besøger Stephens hvert år, herunder prestigefyldte designere, der er inviteret af Jeannene Booher Fashion Lecture Series.
Studere i udlandet
Stephens -studerende i programmet studerer ofte i udlandet eller afslutter praktikophold i internationale modehovedstæder til college -kredit. Stipendier kan være tilgængelige.
Kostumemuseum og forskningsbibliotek
Bliv inspireret af vores historiske kostumemuseum og forskningsbibliotek med mere end 13.000 stykker, inklusive designerbeklædning fra modeikonerne Bill Blass, Chanel, Oscar de la Renta og Valentino.
Bemærkelsesværdige alumner
- Kelsey Benson '11, Køb Planner, Nordstrom, Seattle, Washington
- Ashley Bryant '12, Omni Assistant Buyer, Macy's, New York, New York
- Kalynn Coy '17, Content Marketing Coordinator, Menser & Co., Columbia, Missouri
- Erin Ewy '13, Business Analyst, Fine Jewelry, JC Penney, Plano, Texas
- Shannon Forcade '12, Key Account Sales Analyst, The North Face, Dallas, Texas
- Sharhonda Hunter '09, produktudvikling/indkøb, Carter's/OshKosh B'gosh, Atlanta, Georgien
- Lizann LaGrange '84, butiksdirektør, Tory Burch, New York, New York
- Angela LeVota '10, Director of Retail Sales, Velvet af Graham & Spencer, Chicago, Illinois
- Amanda Puccio '10, Senior Account Executive, Cinq a Sept, Jaya Apparel Group, LLC, New York, New York
- Alexis Roepe '10, Sortimentplanlægger, Hallmark Cards, Kansas City, Missouri
- Caroline Sheridan '13, Championship & PGA Member Merchandising Manager, PGA of American, Palm Beach Gardens, Florida
Læreplan
Store krav
- Baseret på pensumkataloget 2020-2021
- Grad: BS
- Studieordning: Fashion Marketing and Management (FMM)
- Valgfag: 29 point
- Generelle uddannelseskurser: 31 point
- Center for Karriere og Professionel Udvikling (CCPD): 8 ikke-kreditklasser
- Større kurser: 60 point
Påkrævet: 54 point
- BUS 225 Management Principles, 3 point
- BUS 230 Regnskab I, 3 point
- BUS 250 Marketingprincipper, 3 point
- BUS 321 Salg og forhandling, 3 point
- COMD 331 Integreret marketingkommunikation, 3 point
- FAS 170 Fashion Perspectives, 3 point
- FAS 201 Creative Process, 3 point
- FAS 203 Tekstiler, 3 point
- FAS 232 Technology for Fashion Presentation, 3 point
- FAS 270 Merchandising Math, 3 point
- FAS 285 Fashion Retail Management, 3 point
- FAS 303 Produktudvikling, 3 point
- FAS 310 Fashion Show Produktion og koordinering, 3 point
- FAS 314 Problemløsning til Fashion Marketing/Management, 3 point
- FAS 315 Historie og kultur for kjole og mode, 3 point
- FAS 483 Fashion Market Analysis, 2 point
- FAS 487 Applied Fashion Marketing/Management Project, 3 point
- FAS 492 Fashion Industry Praktik, 1 kredit
- FAS 493 Aktuelle spørgsmål i den globale modeindustri, 3 point
- FAS 496 Seminar efter praktik, 1 kredit
Klynge 1: 3 point
- FAS 301 Trend Forecasting, 3 point
- FAS 305 Visual Merchandising and Display, 3 point
Vælg 1: 3 point
- BUS 345 Internetmarkedsføring, 3 point
- BUS 354 Forbrugeradfærd, 3 point
- BUS 362 Professionel kommunikation, 3 point
- BUS 386 Global Markets, 3 point
- COMD 105 Strategisk kommunikationsteknologi, 3 point
- FAS 111 Basics of Apparel Construction, 3 point
- FAS 375 Kjole og mode: 1900 til i dag, 3 point
Læreplan
Curriculum
Større krav
- Baseret på 2020-2021-kataloget over læseplaner
- Grad: BS
- Læreplan: Fashion Marketing and Management (FMM)
- Valgfrie kurser: 29 credits
- Generelle uddannelseskurser: 31 credits
- Center for karriere- og erhvervsudvikling (CCPD): 8 ikke-akkrediterede klasser
- Vigtigste kurser: 60 credits
Er påkrævet: 54 credits
- BUS 225 Principper for ledelse, 3 credits
- BUS 230 Regnskab I, 3 credits
- BUS 250 Principper for markedsføring, 3 credits
- BUS 321 Salg og forhandling, 3 credits
- COMD 331 Integreret markedsføringskommunikation, 3 credits
- FAS 170 Fashion Perspectives, 3 credits
- FAS 201 Kreativ proces, 3 credits
- FAS 203 Tekstiler, 3 credits
- FAS 232 Teknologi til modepræsentation, 3 credits
- FAS 270 Merchandising Math, 3 credits
- FAS 285 Fashion Retail Management, 3 credits
- FAS 303 Produktudvikling, 3 credits
- FAS 310 Produktion og koordinering af modeshows, 3 credits
- FAS 314 Problemløsning for Fashion Marketing/Management, 3 credits
- FAS 315 Klædnings- og modehistorie og -kultur, 3 credits
- FAS 483 Fashion Market Analysis, 2 credits
- FAS 487 Anvendt markedsføring/ledelsesprojekt inden for mode, 3 credits
- FAS 492 Praktik i modebranchen, 1 kredit
- FAS 493 Aktuelle spørgsmål i den globale modeindustri, 3 credits
- FAS 496 Seminar efter praktikopholdet, 1 kredit
Klynge 1: 3 credits
- FAS 301 Trend Forecasting, 3 credits
- FAS 305 Visuel merchandising og udstilling, 3 credits
Vælg 1: 3 credits
- BUS 345 Internet Marketing, 3 credits
- BUS 354 Forbrugeradfærd, 3 credits
- BUS 362 Professionel kommunikation, 3 credits
- BUS 386 Globale markeder, 3 credits
- COMD 105 Strategisk kommunikationsteknologi, 3 credits
- FAS 111 Grundlæggende principper for beklædningskonstruktion, 3 credits
- FAS 375 Kjole og mode: 1900 til nutid, 3 credits
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.