Bachelor of Management ICT Business (International ICT Business)
Telkom University
Nøgleinformation
Campus placering
Bandung, Indonesien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
8 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
IDR 184.000.000 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
På grund af Covid-19-pandemien har Telkom University afholdt onlineforelæsninger for alle studerende inklusive nye internationale studerende. Det forventes, at efter at Covid-19-pandemien begynder at aftage, og den indonesiske regering har åbnet adgang og tjenester for internationale studerende, vil vi med glæde byde internationale studerendes studier på campus velkommen.
Bachelor of ICT Business Management er en af uddannelserne på School of Economic and Business - Telkom University , Indonesien, der blev etableret i 1997. Vores ICT Business Management har et meget skarpt fokus på ledelse til informations- og kommunikationsteknologiens behov. (IKT) industri. Med den tykke farve IKT kan kandidater fra ICT Business Management Study Program accepteres i telekommunikationsindustrien og andre industrier, der aggressivt bruger IKT i forretningsprocesser.
Telkom University's International Office","author_url":"","source":""}" />
Hvad vil du lære?
Der er 5 koncentrationer i ICT Business Management:
1. Telekommunikationsforretningsstyring (MBT), de studerende lærer at:
- implementere telekommunikationsforvaltning
- være dygtige til at evaluere ledelsesbaseret telekommunikation med understøttelse af trådløse telekommunikationsnetværk og mobiltelefoner
- analysere forretningsmodeller, der bruges i dagens telekommunikationsindustri.
2. Informatik Business Management, studerende lærer at:
- oprette en forretningsplan og implementere Informatics forretningsstyring.
- administrere informationssikkerhed og forstå informationssikkerhedsrevisioner.
- analysere ledelsesinformationssystemer sammen med softwaretestprocedurer.
- design e-handel forretningsprocesser og it-forretning.
3. Media Business Management, studerende lærer at:
- implementere medieforvaltning og medieforretningsmarkedsføring
- evaluere bevaringssystemet for digital information i medievirksomheder.
- være dygtige til at producere et arbejde med medieindhold ved at bruge ikt og bruge elementer, der danner indholdet og har attraktive værdier.
4. Content Business Management, studerende lærer at:
- forstå økosystemet i indholdsforretningskæden på det mobile telekommunikationsnetværk, at kende og forstå forretningspotentialet ved mobilt indhold, kende og forstå processen med at levere indhold indtil distribution og kommercialisering.
- analysere multimedieindholdsstyringssystem og websemantik.
- evaluere bevarelsen af digitale informationssystemer i virksomheden.
5. International ICT Business Management, studerende lærer at:
- styre en international virksomhed understøttet af et internationalt certifikat i overensstemmelse med områder af interesse og erfaring i oversøiske forretninger.
- være dygtige til at tale engelsk aktivt (introduktionsundervisning og læring leveres på engelsk).
Læringsmaterialet til International ICT Business Management leveres på engelsk, herunder forelæsninger, praktikophold, eksamener, specialer, forsøg og videnskabelige publikationer. Studerende får også nogle internationale programmer såsom mobilitetsprogrammer ( edutrip , studentudveksling eller korte kursusprogrammer) og international certificering relateret til ledelse. Derudover vil der være et engelsk synergiprogram til forbedring af deres engelsk fra sprogcentret i løbet af 1 år.
Hvad vil du blive?
Kandidater fra ICT Business Management forventes at
- Være i stand til at planlægge, organisere, bemande, lede og lede andre og udøve kontrol for at styre en forretnings- og ikke-forretningsorganisation.
- Kunne udføre opgaverne for en funktionel leder (Marketing, Operations, HR, Finance) og iværksættere i en forretnings- og ikke-forretningsorganisation.
- Kunne løse driftsmæssige og ledelsesmæssige problemer, vælge den bedste løsning, beslutningsanbefalinger og lave handlingsplaner for at udnytte informations- og kommunikationsteknologi.
- Kunne forstå teorier, koncepter, metoder og værktøjer forbundet med analysen af ledelsesmæssige færdigheder inden for områderne Marketing, HR, Operations og Finance.
- Kunne udføre dataindsamling og -behandling og analysere relevant information i forskningsprocessen.
- Kunne anvende begreberne marketingledelse, der dækker aspekter af ledelse og markedsføring, etablering af markedsføringsblandingen, udvikling af en strategi til planlægning af markedsføringsprogrammet i en virksomhed.
- Vær dygtig til at demonstrere et system til registrering af analyse og tilvejebringelse af virksomhedens årsregnskab som grundlag for økonomisk beslutningstagning og analyse af finansieringskilderne baseret på teorien om kapitalstruktur, som kan implementeres i et selskab.
- Har en iværksætterånd for at bidrage væsentligt til at forbedre samfundets velfærd.
- Kunne anvende koncepter inden for driftsledelse, der inkluderer design og drift af kvalitetsstyring, og analysere projektledelse i en virksomhed.
- Kunne styre menneskelige ressourcer, der inkluderer: udnyttelse, udvikling, vurdering, levering af frynsegoder og ledelse af individuelle medlemmer af organisationen eller gruppen af medarbejdere, involverer også design og implementering af systemplanlægning, medarbejder-, medarbejderudvikling, karrierehåndtering , præstationsevaluering, kompensation til medarbejdere og gode arbejdsforhold.
Kandidater fra ICT Business Management har mulighed for at blive:
- Applikationsudvikler
- Business analytiker
- Retsmedicinsk computeranalytiker
- Netværk ingeniør
- Professionel it-salg
Curriculum
Fra og med dette ulige semester 2020/2021 implementerer Telkom University , især School of Economic and Business, 2020-læseplanen, der henviser til OBE-rammen (Outcome-Based Education). Curriculum 2020-designet blev lavet med det formål at:
- Forudse udviklingen af den industrielle revolution 4.0 ved at tilføje ny læsefærdighed, nemlig menneskelig læsefærdighed, datakendskab og teknologisk læsefærdighed.
- Styrkelse af branchens engagement ved at realisere WRAP-programmet (Work Ready Program) i form af praktikophold, iværksætteri og forskningsskib.
- Styrkelse af digitale læringsmetoder baseret på elevcentreret læring ved at udvikle blandet læring vendt læring og fjernundervisning.
- Anerkendelse af studerendes samfundsudviklings- og innovationsaktiviteter ved at inddrage aktiviteter i Student Creativity Week, tematiske virkelige arbejdsforelæsninger, nationale eller internationale konkurrencer, certificering og andre ækvivalenter.
- Implementering af læringsprocessen af "Merdeka Belajar-Kampus Merdeka", hvor studerende får frihed til at tage læringskreditter uden for uddannelsen, som kan tages uden for studiet på et universitet og eller uden for universitetet.
Alt dette sigter mod at producere kandidater med evnen til at tænke, løse problemer og interagere over hele kloden i henhold til visionen for School of Economics and Business.