Bachelor of Arts i public relations, reklame og integreret marketingkommunikation
Greenville, USA
VARIGHED
4 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Aug 2025
STUDIEAFGIFTER
USD 36.364 / per year *
STUDIEFORMAT
På campus
* fuldtidsundervisning 2022-2023
Introduktion
Programmet for public relations, annoncering og integreret marketingkommunikation hos Thiel College er et joint venture mellem Department of Media, Communication and Public Relations og Department of Business Administration and Accounting. Studerende vil tage en række kurser i public relations, reklame, integreret marketingkommunikation, interpersonel kommunikation, medier, regnskab, virksomhedsledelse, computerinformationssystemer (CIS) og økonomi.
Dette program har to ens, men forskellige spor. Mediesporet anbefales til studerende, der ønsker at arbejde i virksomheder eller PR- og reklamebureauer, men som ikke forventer at flytte ind i generelle lederstillinger. Ledelsessporet anbefales til studerende, der forventer at starte deres karriere inden for public relations eller reklame og i sidste ende flytte ind i generelle lederstillinger i et bureau eller et selskab.
Vigtigste funktioner
- Forstå de grundlæggende forretningsmarkedsføring (især PR og reklamer) og ledelsesfunktioner.
- Udvikl interpersonelle færdigheder og lær at være et værdifuldt medlem af et team.
- Forstå, at enhver forretningsbeslutning har økonomiske, miljømæssige og ledelsesmæssige omkostninger og fordele.
- Vær forberedt på ansættelse som PR-, reklame- eller marketingprofessionel og til optagelse i et PR-, reklame-, marketing- eller almindeligt erhvervsuddannelsesprogram.
- Forstå etiske spørgsmål i public relations, reklamer og markedsføring i dagens forretningsmiljø og passende løsninger på etiske dilemmaer og andre problemer.
- Demonstrere en grundig forståelse af kommunikationens rolle i samfundet og i massekulturen, rollen og anvendelserne af massekommunikation og brugen af en række specialiserede kommunikationsapplikationer såsom public relations, reklamer og markedsføring generelt.
- Demonstrere en grundig forståelse af jobkravene og arbejdsmiljøerne i public relations, reklame- og marketingstillinger, afdelinger og bureauer.
Programresultat
En studerende, der dimitterer fra Thiel College med hovedfag i public relations, reklame og integreret marketingkommunikation vil:
- Være i stand til effektivt at skabe overbevisende budskaber;
- Forstå de etiske spørgsmål i mediearbejde skabt af First Amendment-friheder og være i stand til at handle på etiske måder;
- Forstå og kunne anvende adaptive lederskabs- og samarbejdsevner;
- Kunne analysere og anvende aktuelle teorier og tilgange til beslutningstagning i Public Relations;
- Demonstrere effektiv kommunikation i mundtlig og skriftlig form på området.
Læreplan
Major Requirements
Management Track
- COMM 155 Introduktion til integreret markedsføringskommunikation
- COMM 255 Interpersonel Kommunikation eller COMM 321 Organisatorisk Kommunikation
- COMM 280 Oversigt over medieret kommunikation
- KOMM 282 Skrivning til medier
- COMM 325 Communication Ethics
- COMM 340 Public Relations
- COMM 405 Advanced Public Relations
- COMM 470 Senior Seminar
- COMM 480 Praktik
- CIS 111 Word Processing Applications
- CIS 112 Spreadsheet Applications
- CIS 122 Advanced Spreadsheet Apps
- ACCT 113 Regnskabsprincipper
- BADM 233 Managerial Accounting
- BADM 324 Annoncering
- BADM 355 Erhvervsret I
- BADM 374 Principles of Management
- BADM 384 Business Communication
- BADM 454 Marketing
- ECON 221 Mikroøkonomi
Anbefalet: IS 140—Graphic Arts; KOMM 181 — Offentlig tale; KOMM 300—Overtalelse; KOMM 331 — Interkulturel kommunikation; og COMM 455—Media Law & Regulation
Mediespor
- COMM 155 Introduktion til integreret markedsføringskommunikation
- COMM 255 Interpersonel Kommunikation eller COMM 321 Organisatorisk Kommunikation
- COMM 280 Oversigt over medieret kommunikation
- KOMM 282 Skrivning til medier
- COMM 325 Communication Ethics
- COMM 340 Public Relations
- COMM 405 Advanced Public Relations
- COMM 470 Senior Seminar
- COMM 480 Praktik
- CIS 111 tekstbehandlingsprogrammer
- CIS 112 Spreadsheet Applications
- CIS 122 Advanced Spreadsheet Apps
- BADM 100 Introduktion til erhvervslivet
- CSCI 139 Webdesign og udvikling
- BADM 324 Annoncering
- BADM 374 Principles of Management
- BADM 384 Business Communication
- BADM 454 Marketing
- BADM 456 International Marketing
- ECON 221 Mikroøkonomi
Anbefalet: IS 140—Graphic Arts; KOMM 181 — Offentlig tale; KOMM 300—Overtalelse; KOMM 331 — Interkulturel kommunikation; og COMM 455—Media Law & Regulation
Karrieremuligheder
Dette program er bredt og dækker en bred vifte af jobmuligheder for vores kandidater! Thiel College studerende i programmet vil være i stand til at arbejde inden for områder som public relations, reklame og marketing, arbejde i PR/reklamebureauer, virksomheder eller små virksomheder (herunder medievirksomheder), store og små nonprofitorganisationer eller regering. Det hjælper også med at forberede studerende til kandidatstudier i public relations, reklame, marketing, forretningsadministration (såsom en MBA-grad), nonprofit-ledelse eller erhvervsjournalistik.
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Scholarship Opportunities
Thiel College tilbyder stipendier til studerende af årsager som akademisk succes, samfundstjeneste eller involvering, eksemplarisk ledelse og mere! Stipendierne til rådighed for public relations, reklamer og integrerede marketingkommunikationsfag er:
- The Roger ’52 and Paula G. Blatter Scholarship
- William Randolph Hearst Scholarship Endowment Fund
- Mister Rogers Scholarship
Programundervisning
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.