
Bachelor of Arts i Hospitality Management
VARIGHED
3 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid, Deltid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
CHF 73.800 *
STUDIEFORMAT
Blandet, Fjernundervisning, På campus
* prisen kan variere afhængigt af placering
Introduktion


Uddannelsens varighed: 3 op til 4 år, fuld tid
Programformat: Fuldtid, Deltid, On-campus, Online, Hybrid
Programsprog: Engelsk
Grad tildelt: Bachelor of Arts in Hospitality Management (BA)
Deadline: ingen ansøgningsfrist
Steder: Amsterdam, Antwerpen, Barcelona, Bruxelles, Genève, Madrid, Milano, Tokyo, Zürich
Startdato: 8
Programvarighed
Fuldtidsstuderende kan opnå en bachelorgrad på 3 op til 4 år (9 kvartaler af 20 point hver, eller 12 kvartaler af 15 point hver).
Deltidsstuderende kan opnå en bachelorgrad i 6 eller flere år, afhængigt af antallet af forsøgte kurser pr. kvartal, kursusvalg og kursusplanlægning; at gennemføre halvdelen af det typiske antal kurser svarer til det dobbelte af varigheden af fuldtidsuddannelsen. Jo mere fleksibel arbejdstiden er, jo flere kurser vil være tilgængelige for at afslutte hurtigere. Studerende betragtes som deltid, mens de forsøger 14 eller færre point pr. kvartal. Deltidsstudier er kun tilgængelige for studerende med nationalt pas eller opholdstilladelse.
Kickstart dine studier op til 8 gange om året
Studerende kan vælge mellem flere startdatoer i efteråret, vinteren, foråret og sommeren i hvert akademisk år. Vores modulære kursusdesign og programstruktur giver mulighed for en optimal videreuddannelsesplanlægning.
På grund af programmets fleksible struktur og modulære design er flere startdatoer tilgængelige i løbet af det akademiske år i oktober, november, januar, februar, april, maj, juli eller august. Alle campusser følger den samme akademiske kalender.

Studiedestinationer
Studerende kan overføre mellem campusser på kvartalsbasis med garanteret programkompatibilitet. Vores kvartalsbaserede akademiske kalender giver mulighed for en kontinuerlig studieoplevelse i udlandet på tværs af Europa og Asien.
Vores 9 globale campuslokationer er baseret i Amsterdam, Antwerpen, Barcelona, Bruxelles, Genève, Madrid, Milano, Tokyo og Zürich.
Vores campusser er alle placeret i centrum af flere spændende destinationer. Studerende opfordres til at flytte mellem campusser i et eller flere kvartaler, men kan også vælge en enkelt campus som deres foretrukne destination. Studerende, der foretrækker kortere perioder i udlandet, kan deltage i vores seminarkurser undervist af gæsteprofessorer på flere af vores campusser i løbet af det akademiske år.



Akkreditering
Efter en vellykket gennemførelse af studiet modtager de studerende en international privat Bachelor of Arts in Design Management (BA) grad tildelt af skolens hovedkvarter i Zürich, Schweiz, baseret på anbefaling fra fakultetet på de lokale campusser, hvor der blev optjent kreditter.
Lær mere om vores Bachelor i Hospitality Management:
- Besøg os på campus
- Deltag i en prøvetime
- Planlæg en individuel (virtuel) aftale
- Deltag i en lokal campusinfosession: kommende infosessioner – United International Business Schools ( UIBS )
Deltag i et af vores kommende webinarer for bachelor-/bachelorprogram

Tilmeld dig her: kommende bachelor-/bachelor-webinarer – United International Business Schools ( UIBS )

Læreplan

Undervisningsskema
Kurser er tilgængelige i forskellige formater, herunder dagskurser mellem 8:30 og 18:30, seminarkurser med gæsteprofessorer på på hinanden følgende dage og flere onlinekurser tilgængelige 24/7, eller enhver kombination i et blandet format. Kurserne er typisk planlagt i sessioner af 3 timer hver. Få kontakt med en optagelsesrådgiver, eller se kursusplanlægningen, når du er tilmeldt for at finde ud af mere om kursustilgængelighed i bestemte formater i løbet af det akademiske år.
Programkrav
Kurser | Europæiske Credits (EC) | |
Kernekurser | 12 | 60 |
Kurser relateret til Hospitality Management | 7 | 35 |
Valgfag | 9 | 45 |
Subtotal | 28 | 140 |
Praktik relateret til Hospitality Management | 30 | |
Capstone relateret til Hospitality Management | 5 | |
Aktiviteter uden for pensum | 5 | |
Total | 180 |
Kernekurser
- ACC1001 Regnskabsprincipper
- ACC3001 Omkostningsregnskab
- ACC3002 Ledelsesregnskab
- BUS2002 Entreprenørskab
- CUL3001 Tværkulturel træning
- ECO2004 Makroøkonomi
- ECO2005 Mikroøkonomi
- ECO3001 Ledelsesøkonomi
- FIN1001 Finansielle principper
- FIN3001 Ledelsesøkonomi
- HUM2001 Human Resource Management
- HUM3001 Ledelse
- HUM3002 Organisatorisk adfærd
- INF2001 Informationssystemer
- MAN1001 Principper for ledelse
- MAN2003 Styring af vækst
- MAN3001 Strategisk ledelse
- MAR1001 Markedsføringsprincipper
- MAR2002 Digital markedsføring
- MAR3001 Forbrugeradfærd
- MAR3002 Markedskommunikation
- MAR3003 Marketing Management
- OPE3001 Supply Chain Management
- QUA1002 Principper for Business Calculus
- samt ethvert kursus med følgende kursuskoder:
- BUS xxxx
- ECO xxxx
- FIN xxxx
- MAN xxxx
- MAR xxxx
Kurser i Hospitality Management
- KOM2006 - Medie- og massekommunikation (5)
- OPE2001 - Event Management (5)
- OPE2002 - Facility Management (5)
- OPE2004 - Hotel Management (5)
- OPE2005 - Introduktion til projektledelse (5)
- TOU2001 - Destination Management (5)
- TOU2002 - Hospitality Management (5)
- TOU2201 - Undervisningsprojekt i Hospitality Management (5)
- CUL3001 - Cross-Cultural Training (5)
- TOU3101 - Moderne sager i Hospitality Management (5)
- INT4714 - Undergraduate Capstone Project i Hospitality Management (5)
Valgfag
Valgfag kan være ethvert planlagt kursus, der ikke allerede tæller med i andre programkrav.
Indlæggelser
Galleri
Programundervisning
Stipendier og finansiering
Stipendier er begrænset tilgængelige i form af en gebyrreduktion af de samlede programgebyrer. Studerende kan ansøge om et stipendium baseret på tidligere akademisk merit (minimum gennemsnitskarakter på 80% eller mere). Stipendier er kun tilgængelige for fuldtidsstuderende på campus. Kontakt vores optagelsesafdeling direkte for mere information.
Ranglister
- ü ACBSP akkrediteret
- ü ECBE akkrediteret
- ü UIBS bedømt 4 stjerner af QS Stars University Ratings
- ü 2020 CEO Magazine Global MBA Ranking - Tier One
- ü 2020 CEO Magazine Global Executive MBA Ranking - 41. plads
- ü 2020 CEO Magazine Global Online MBA Ranking - 4. plads
Karrieremuligheder

Karriereforberedelse og jobplacering
Vores karriereafdeling støtter vores studerende i at planlægge deres karriereveje ved at:
- Organisering af flere karriereseminarer
- Tilbyder muligheden for at møde forretningsfolk, der er interesserede i at rekruttere
- Vedligeholdelse af job- og praktikopslag på vores karriereportal
Vores uddannelser er designet til at imødekomme kravene fra en bred vifte af erhvervserhverv . Studerende hjælpes også med at finde attraktive praktikpladser og job hos lokale såvel som multinationale virksomheder og organisationer. Derudover gennemgår vi også vores studerendes CV'er og giver nyttige tips til jobsamtaler .
Dedikerede karriereservices
Ved hjælp af vores dedikerede karrieretjenester og vores online karrierecenter får studerende og alumner den karrierestøtte, de har brug for, for at hjælpe deres professionelle karrierer i gang.
Vores dedikerede karriereafdeling arrangerer relevante karriereseminarer og gæstetalerarrangementer på kvartalsbasis. Vores online karrierecenter giver 24/7 adgang til de seneste jobtilbud og praktikmuligheder samt en bred vifte af videoer og artikler med nyttige tips og råd.
Professionelle karriereperspektiver
Vores professionelle uddannelser forbereder de studerende til en bred vifte af erhverv på tværs af forskellige brancher. Det er vigtigt at bemærke, at vores programmer ikke sigter mod adgang til lovregulerede erhverv eller offentlig beskæftigelse . Mens adgangen til statsansættelser kan være begrænset på grund af den private karakter af vores grader, har flere alumner med succes arbejdet for offentlige myndigheder i forskellige stillinger.
Levering af programmer
Programvarighed
Fuldtidsstuderende kan opnå en bachelorgrad på 3 akademiske år á 9 måneder, i alt 9 kvartaler á hver 20 point, eller på 4 studieår i alt 12 kvartaler á hver 15 point ved fordeling af arbejdsbyrden.
Undervisningsskema
Kurser er tilgængelige i forskellige formater, herunder dagskurser mellem 8:30 og 18:30, seminarkurser med gæsteprofessorer på på hinanden følgende dage og flere onlinekurser tilgængelige 24/7, eller enhver kombination i et blandet format. Kurserne er typisk planlagt i sessioner af 3 timer hver. Få kontakt med en optagelsesrådgiver, eller se kursusplanlægningen, når du er tilmeldt for at finde ud af mere om kursustilgængelighed i bestemte formater i løbet af det akademiske år.