Administration
Universidade José do Rosário Vellano (UNIFENAS)
Nøgleinformation
Campus placering
Alfenas, Brasilien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
På campus
Varighed
8 - 8 semestre
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Om kurset
UNIFENAS Business Administration-kurset, Alfenas campus, er tilknyttet FGV-kvalitetscertificeringsprogrammet. Professorernes kvalifikationer og faglige erfaringer, kursets pædagogiske projekt og kursets infrastruktur analyseres nøje af FGV-teamet. Denne præstation af UNIFENAS Administration-kursus, Alfenas campus, signalerer dets fortræffelighed og kvalitet! Akkrediterede institutioner har opnået fremragende resultater i de test, der anvendes af MEC (Undervisningsministeriet) for studerende på videregående uddannelsesinstitutioner for at måle kvaliteten af uddannelsesprocessen. I 2012 opnåede 88 % af de akkrediterede institutioner topkarakterer, og de 12 %, der ikke opnåede topkarakterer, scorede højest i deres stater. For at opnå disse resultater er den studerende parat til at forstå de videnskabelige, tekniske, sociale og økonomiske spørgsmål i produktionen og dens styring, observere de gradvise niveauer af beslutningsprocessen, samt at udvikle kvalitativ og passende ledelse, der afslører assimileringen af ny information og præsentation af intellektuel fleksibilitet og kontekstualiseret tilpasningsevne i håndteringen af forskellige situationer, nuværende eller nye, i de forskellige segmenter af administratorens virkefelt. Det er også parat til at erkende problemer og foreslå alternative løsninger, designe og implementere kreative og innovative projekter, der kan føre til udvikling af organisationen og samfundet selv, som anbefalet af de nationale læseplaner for erhvervsøkonomiske kurser.
mål
Kurset har til formål at uddanne kompetente og kreative fagfolk, der er i stand til at reagere på markedets behov, lede organisationer af enhver størrelse, have succes i deres egne forehavender eller agere ansvarligt og etisk i den tredje sektor eller i offentlig ledelse. Forberedelse omfatter brug af moderne værktøjer til at diagnosticere problemer, designe løsninger og overvåge resultater.
internationale moduler
Mulighed for aftaler med udenlandske universiteter.
kvalificeret fakultet
Højt kvalificerede professorer, med grader og erfaring på arbejdsmarkedet, er en del af fakultetet, som deler viden med studerende på Business Administration-kurset.
Bagtøjer
Forpligtelsen til at undervise ekspertise og effektiv studerendes læring er en konstant bekymring for UNIFENAS Business Administration-kurset. Kurset er den eneste FGV-certificerede institution i den sydlige del af Minas Gerais, og kurset tilbyder differentierede læringsmetoder, med erfaring med teoretisk viden, gennem organisering, af de studerende, af messer, begivenheder, fora og foredrag, ud over praksis med rådgivning og en konkurrence om forretningsplan. Kurset har også en University Entrepreneurial League (LEU) og Third Sector Studies Nucleus (NETSU). Alt dette med det formål at være blandt de bedste handelsskoler i staten Minas Gerais.
Infrastruktur
Kurset har et Management Practices laboratorium, med 40 computere, runde borde, aircondition og plads til udvikling af praktiske aktiviteter. Alle computere er forbundet til højhastighedsinternet. Vi har også en licenspolitik for den nyeste Microsoft og uddannelsessoftware samt partnerskaber med virksomheder. Alle klasseværelser har en multimedieprojektor med lydsystem og Wi-Fi adgang.
Komplementære og integrerende aktiviteter
Supplerende aktiviteter giver plads til, at eleven kan udøve læring på andre steder og tidspunkter, der er forskellige fra klasseværelser og laboratorier. De integrerende aktiviteter – ledelsespraksis har til formål at gøre forløbet så tæt som muligt på de praktiske relationer i det professionelle liv. De er til stede gennem hele forløbet og udgør et integreret handlingsrum mellem undervisning, forskning og udvidelse. De sigter først og fremmest på opdatering af læseplaner – med variabelt pensumindhold – ved at inddrage nye temaer af videnskabelig relevans, men som ikke udvikler sig til selvstændige discipliner. Disse aktiviteter giver mulighed for nye situationer, der vil lette udviklingen af vigtige færdigheder og evner i den studerendes uddannelse, med konsekvenser for deres professionelle liv. De er: analyse af samfundets problemer i jagten på løsninger; beslutningstagning; erfaring med ledelsessituationer; udvikling af en iværksætterprofil og kommunikation af mellemmenneskelige relationer, bl.a.