BCom / BCom Hons i Marketing Management
University of Johannesburg
Nøgleinformation
Campus placering
Johannesburg, Sydafrika
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 3 År
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
ZAR 23.050 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Anslået undervisning pr. år | Overnatningsvurdering: USD 2500 pr. år
Introduktion
Formålet med BCom (Marketing Management)-uddannelsen er at give de studerende vidensbasen, teorierne og metoderne til marketingledelse. Kandidater fra graden vil være i stand til at demonstrere initiativ og tage ansvar i anvendelsen af etiske forretningsprincipper og praksis og vil være i stand til kritisk at analysere, strategisere og tænke selvstændigt og innovativt i dynamiske marketingmiljøer. Programmet vil udvikle entry-level marketing managers for offentlige virksomheder, erhvervsorganisationer, industri og andre forretningsenheder. Dette program forbereder også studerende til at forfølge postgraduate studier i denne eller en beslægtet disciplin.
Grunde til at studere på UJ
- UJ tilbyder ikke kun et særligt program kaldet First Year Experience for at hjælpe med at orientere eleverne gennem det første år, men vi tilbyder også en Senior Student Experience, der gearer eleverne mod arbejdspladsen!
- Grib muligheden for at deltage i en række forskellige sportsgrene og træne sammen med Olympians og Paralympians på topmoderne baner, baner og baner, eller bare hold dig i form ved at deltage i et af fitnesscentrene på hver af vores 4 campusser.
- Bliv en del af et ungt, levende og agilt universitet, der reflekterer og tilpasser sig let til vores lands forhåbninger, samtidig med at den bevarer global relevans gennem adskillige internationale partnerskaber.
- 178 Internationalt respekterede og accepterede kvalifikationer.
- Tilmeld dig et universitet, der bekymrer sig nok til at have rejst over R300 millioner siden starten af 2016 for at støtte Missing Middle Campaign. UJ sørger også for, at mere end 6.000 trængende studerende får to sunde måltider om dagen.
- Studér i den pulserende guldby – Sydafrikas økonomiske centrum. Slut dig til en levende, kosmopolitisk, progressiv gruppe af studerende og akademikere på vej til at genskabe fremtiden!
- UJ tilbyder en fantastisk oplevelse på campus, uanset om du bor i en af UJs boliger, tilhører et daghus, eller om du bare vil hygge dig på Studentercentrene på alle campusser.
- Vi sikrer sundhed, sikkerhed og sikkerhed for alle vores studerende gennem vores egne sundhedstjenester på campus og UJ Protection Services.
- Vidste du, at det i løbet af de første fem år af UJ's eksistens fordoblede sit målrettede forskningsresultat og fortsætter den dag i dag med at slå rekorder!
Indlæggelser
Ranglister
Rangering i Shanghai
- Verdensrangliste: 601-700 i verden / 5. i Sydafrika og 6. i Afrika
- Global Ranking of Academic Subjects (GRAS):
Gæstfrihed & Turismeforvaltning: 18. i verden, 1. i Sydafrika og Afrika
Sociologi: Top 150 i verden, den 1. og eneste i Sydafrika og Afrika
Offentlig administration: Top 150 i verden, den første og eneste i Sydafrika og Afrika
Uddannelse: Top 300 i verden, den første i Sydafrika og Afrika
Geovidenskab: Top 300 i verden, nr. 2 i Sydafrika og Afrika
Geografi: Top 300 i verden, nr. 2 i Sydafrika og Afrika
Kemiteknik: Top 400 i verden, fælles 1. i Sydafrika og Afrika
Statskundskab: Top 400 i verden, nr. 3 i Sydafrika og Afrika
Fysik: Top 400 i verden, nr. 3 i Sydafrika og Afrika
Management: Top 500 i verden, 1. i Sydafrika og Afrika
Økologi: Top 500 i verden
Quacquarelli Symonds (QS)
- Verdensrangliste: 434 i verden, i top 1,4% / 3. i Sydafrika og Afrika
- Emnerangering:
Engelsk sprog & Litteratur: Top 250 i verden, delt 3. i Sydafrika og Afrika
Kemiteknik: Top 350 i verden, delt 3. i Sydafrika og delt 4. i Afrika
Uddannelse & Uddannelse: Top 350 i verden, nr. 5 i Sydafrika og Afrika
Økonomi & Økonometri: Top 400 i verden, fælles 4. i Sydafrika og fælles 5. i
Afrika Landbrug & Skovbrug: Top 400 i verden, 6. i Sydafrika
Fysik & Astronomi: Top 450 i verden, fælles 2. i Sydafrika og fælles 3. i Afrika
Miljøvidenskab: Top 450 i verden, nr. 6 i Sydafrika og Afrika
Kemi: Top 500 i verden, fælles 3. i Sydafrika og fælles 6. i Afrika
Mechanical, Aeronautical & Manufacturing Engineering: Top 500 i verden, 5. i Sydafrika
Medicin: Top 650 i verden
- QS's rangliste over beskæftigelsesevne for kandidater:
Top 500 i verden, delt 4. i Sydafrika
Times Higher Education (THE)
- Verdensrangliste: 601-800 i verden / Fælles 7. i Sydafrika
- Emnerangering:
Lov: Top 201+ i verden, delt 4. i Sydafrika og Afrika
Uddannelse: Top 300 i verden, delt 3. i Sydafrika og Afrika
Psykologi: Top 400 i verden, fælles nr. 2 i Sydafrika og Afrika
Arts & Humanities: Top 400 i verden, fælles 3. i Sydafrika og Afrika
Samfundsvidenskab: Top 400 i verden, nr. 4 i Sydafrika og Afrika
Biovidenskab: Top 500 i verden, fælles 4. i Sydafrika og fælles 5. i Afrika
Business & Økonomi: Top 600 i verden, fælles 4. i Sydafrika og fælles 6. i Afrika
Engineering & Teknologi: Top 600 i verden, fælles 4. i Sydafrika
Klinisk & Sundhed: Top 600 i verden
Computer Science: Top 800 i verden, fælles nr. 4 i Sydafrika
Fysikvidenskab: Top 800 i verden
- THE Young University Rankings: 173 blandt unge universiteter, 4. i Sydafrika
- Ranglisten over universiteter i de nye vækstøkonomier: 116 blandt universiteter i vækstøkonomier, 7. i Sydafrika
US News & World Report's rangliste over de bedste globale universiteter (BGUR)
- Verdensrangliste: 378 i verden / 5. i Sydafrika og Afrika
- Emnerangering:
Geovidenskab: 222 i verden, 2. i Sydafrika og Afrika
Kemi: 280 i verden, 1. i Sydafrika og Afrika
Samfundsvidenskab & Folkesundhed: 287 i verden, 5. i Sydafrika og Afrika
Fysik: 289 i verden, 3. i Sydafrika og Afrika
Ingeniørvidenskab: 392 i verden, 2. i Sydafrika og 4. i Afrika
Plant & Animal Science: 424 i verden
Miljø/økologi: 463 i verden
Programresultat
Når den studerende har gennemført kvalifikationen, vil den studerende være i stand til at:
- anvende etiske forretningsprincipper og -praksis i et udviklende marketingmiljø;
- kritisk analysere og anvende teoretiske principper i markedsføringsledelsespraksis;
- strategisk analysere, konceptualisere, fortolke, udtænke og implementere marketingledelsesplaner for forskellige forretningsenheder;
- øve kritisk tænkning gennem udvikling af innovative ideer, praktiske færdigheder og interpersonel udvikling i marketingledelse;
- administrere entry-level marketing projekter og forretningsprocesser i dynamiske marketing miljøer; og
- anvende nøgleteoretiske og praktiske marketingfærdigheder, der er nødvendige for at muliggøre postgraduate studier i disciplinen.