BSc (Hons) Spil Computing
University of Lincoln
Nøgleinformation
Campus placering
Lincoln, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 - 6 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* niveau, for internationale studerende | hjem/EU-studerende: £9.250 pr. niveau
Oplev Lincoln, uanset hvor du er i verden
Vores webinarer, fagmesterklasser, spørgsmål og svar-sessioner og studenterpaneltaler er en fantastisk måde at opdage, hvordan det er at bo og studere på University of Lincoln .
Introduktion
BSc (Hons) Spil Computing program i Lincoln sigter mod at udvikle de færdigheder og attributter, der kræves for roller i den konkurrencedygtige databehandling sektor. Kurset er designet til at hjælpe eleverne med at udvikle sig som alsidige fagfolk, der er i stand til at trives i en bred vifte af post-universitets beskæftigelsesdestinationer. Studerende har også mulighed for at udvikle færdigheder, der egner sig til den stadigt voksende, multi-billion pund videospil industri.
Kurset sigter på at udvikle et færdighedssæt, der gælder for det bredere spektrum af den digitale sektor. Udover at lære at udvikle software kan eleverne også udvikle en forståelse for samspillet mellem computeren og brugeren og hvordan man designer en engagerende oplevelse.
Vi sigter mod at producere kandidater, der kan tilpasse sig hurtigt udviklende teknologi og spille centrale roller inden for virksomhederne i spidsen for disse fremskridt. Udover hvordan man udvikler teknologi kan en spilcomputerende studerende også få en forståelse for, hvordan man gør det engagerende, legende og sjovt.
Kurset udforsker datalogi gennem det specifikke brugsspil af spil. Studerende har mulighed for at udvikle programmeringsfærdigheder sammen med specialmoduler i emner, herunder spildesign, 3D grafik, matematik og kunstig intelligens.
Den stærke konceptuelle og metodiske forankring i både spildesign og spiludvikling giver Lincolns Games Computing-kursus en markant fordel. Studerende opfordres til at erkende, at softwareteknologi er lige så vigtig som kreativt design i succesen med computerspilprodukter og softwareapplikationer. Kurset vil også udforske rollen som legende systemer ud over spilindustrien og se på, hvordan spil er blevet anvendt til sektorer som uddannelse og fitness. Mens vores kandidater kan målrette karrierer i videospilindustrien, kan deres færdigheder også anvendes til en række forskellige Pathways , herunder systemer og udviklingsroller i NHS, bilindustrien, uddannelsessektoren og designroller på tværs af flere industrier.
"Disse oplysninger var korrekte på tidspunktet for udgivelsen (juli 2023)"
Indlæggelser
Læreplan
Hvordan du studerer
I det første år af graden har de studerende mulighed for at studere grundlæggende områder, herunder spildesign, matematik til computere, programmering og spiludvikling.
I det andet år forventes der en dybtgående undersøgelse inden for spilcomputere, såsom avanceret programmering, konceptudvikling, design af brugeroplevelse og kunstig intelligens.
Udover at gennemføre et spiludviklingsprojekt i det tredje år, kan de studerende vælge mellem en række specialmoduler, herunder parallel programmering; Autonome mobile robotter; Billedbehandling; og virtuel og forstørret virkelighed.
Fuldtid eller deltid studie er tilgængelig.
Første år
- Algoritmer og kompleksitet (kerne)
- Game Design (Core)
- Spiludvikling (Core)
- Spilstudier (kerne)
- Matematik til computing (kerne)
- Objektorienteret programmering (kerne)
- Programmering af grundlæggende (kerne)
Andet år
- Anvendte programmeringsparadigmer (kerne)
- Kunstig intelligens (kerne)
- Konceptudvikling (kerne)
- Spilprogrammering (kerne)
- Skalerbare databasesystemer (kerne)
- Team Software Engineering (Core)
- Brugeroplevelsesdesign (Core)
Tredje år
- Grafik (kerne)
- Fysik Simulation (kerne)
- Procedural Content Generation (Core)
- Projekt (kerne)
- Autonome mobile robotter (valgfri)†
- Big Data (valgfri)†
- Udvikling på tværs af platforme (mulighed)†
- Cybersikkerhed (valgfri)†
- Billedbehandling (valgfri)†
- Machine Learning (Option)†
- Parallel programmering (valgfri)†
- Virtual og Augmented Reality (valgfri)†
† Nogle kurser kan tilbyde valgfri moduler. Tilgængeligheden af valgfrie moduler kan variere fra år til år og vil være betinget af, at minimumsantallet af studerende opnås. Det betyder, at tilgængeligheden af specifikke valgfrie moduler ikke kan garanteres. Valgfrit modulvalg kan også blive påvirket af personaletilgængelighed.
Hvordan man vurderes
Programmet vurderes på en række forskellige måder, herunder test i undervisningen, kursusarbejde, projekter og eksamener. Størstedelen af vurderingerne er kursusbaserede, hvilket afspejler den praktiske og anvendte karakter af computervidenskab for spil. Vægtningen til hver vurderingsmetode kan variere på tværs af hvert akademisk år. University of Lincoln sigter mod at sikre, at personalet straks vender tilbage til kursusvurderinger til studerende.
Akkrediteringer og tilknytninger
Dette kursus er akkrediteret af BCS, Chartered Institute for IT, og universitetet er tilknyttet Institutionen for analytikere og programmører.