
Naturvidenskabelig bachelor in
BSc (Hons) Uddannelse og digital læring University of Lincoln

Oplev Lincoln, uanset hvor du er i verden
Vores webinarer, masterclasses, spørgsmål og svar-sessioner og paneldiskussioner med studerende er en fantastisk måde at finde ud af, hvordan det er at bo og studere på University of Lincoln.
Introduktion
Denne grad er designet til at hjælpe med at forberede studerende til at udvikle sig som digitalt uddannede pædagogiske fagfolk, der er i stand til at innovere, løse problemer og tilpasse sig de skiftende krav til uddannelse.
Studerende kan få praktisk erfaring, der kan anvendes i den virkelige verden. De vil have chancen for at påtage sig erhvervserfaring i hvert studieår, hvor de vil være i stand til at arbejde tæt sammen med jævnaldrende og akademisk personale under personlige tutorialsessioner, samt gennemføre put-it-into-practice (PiiP) uger. Vi opfordrer studerende til at udfordre sig selv gennem problembaseret gennem hele studiet.
Kurset har til formål at give et innovativt miljø, og studerende vil være i stand til at udforske nye tilgange til digital undervisning og digitale læringsværktøjer. Med forbehold for årlig godkendelse vil eleverne få deres egen elektroniske enhed til brug sammen med skolens udstyr, herunder VR-headset, digitale tablets og værktøjer til indholdsoptagelse (f.eks. grønne skærme og kameraer) for at sikre, at de er udstyret til en række forskellige både digitale og arbejdspladssammenhænge.
Studerende får mulighed for at lære om en bred vifte af emner, struktureret af uddannelsens fire søjler: historie, sociologi, psykologi og filosofi. De kan vælge moduler, der er skræddersyet til deres interesser, herunder særlige pædagogiske behov og handicap (SEND) eller studier af barndom, for eksempel. Ud over denne forankring i uddannelse vil de modtage dedikerede kernemoduler med fokus på digital læring og omkringliggende emner såsom globalisering, social retfærdighed i uddannelse og etisk praksis.
Hvordan du studerer
Undervisningen vil foregå i form af forelæsninger, seminarer, workshops og mindre grupper. Et online virtuelt læringsmiljø bruges også til at understøtte og forbedre ansigt-til-ansigt undervisning.
Det første studieår vil fokusere på indledende kernemoduler for at udforske grundlæggende teorier om læring, digital læring, forskningsfærdigheder og digitalt læseplandesign og levering. Studerende vil opdage, hvordan læring finder sted, og hvordan vi kan levere effektivt indhold til en række elever, både digitalt og ved hjælp af mere traditionelle metoder.
Et tutorialsystem fungerer gennem hele det tre-årige kursus. Det første år giver eleverne mulighed for at udvikle deres egne personlige og faglige færdigheder og kan give et solidt grundlag for overgangen til andet år. Kurset indeholder også en række planlagte møder med en personlig vejleder.
På andet og tredje studieår vil undervisningen fokusere på særlige pædagogiske behov og mangfoldighed, forskningsmetoder i undervisningen og fremme af viden om digitale undervisnings- og læringsmetoder og bredere problemstillinger forbundet hermed. Studerende er i stand til at vælge et valgfrit modul for at understøtte deres egne specifikke interesser og arbejde tættere sammen med jævnaldrende fra andre kurser på skolen.
Det sidste studieår involverer færdiggørelsen af et udvidet forskningsbaseret projekt. Dette sammen med yderligere valgfrie moduler og et avanceret digitalt læringsmodul har til formål at give eleverne mulighed for at bygge videre på deres egne interesser, som kan være bestemt af deres karriereønsker.
Moduler
Første år
- Digital læring erhvervserfaring studie ét (kerne)
- Digital læring: Udformning og levering af læseplaner (kerne)
- Digital læring: Introduktion (kerne)
- Introduktion til uddannelsesforskning (kerne)
- Introduktion til læring (kerne)
Andet år
- Digital læring erhvervserfaring studie to (kerne)
- Diversitet, inklusion og alternativ uddannelse (kerne)
- Forskningsmetoder i uddannelse (kerne)
- Læseplan: Principper og formål (Option)†
- Mellemuddannelse (valgmulighed)†
- Pædagogisk psykologi (valgmulighed)†
- Studier af barndom (valgmulighed)†
Tredje år
- Digital læring erhvervserfaring studie tre (kerne)
- Digital læring: Avanceret (kerne)
- Afhandling (kerne)
- Advanced Psychology of Education (Option)†
- Avanceret SEND (valgfrit)†
- Uddannelseshistorie (valgmulighed)†
- Lær gennem refleksion (valgmulighed)†
- Filosofi om uddannelse (valgmulighed)†
- Uddannelsessociologi (valgmulighed)†
† Nogle kurser kan tilbyde valgfrie moduler. Tilgængeligheden af valgfrie moduler kan variere fra år til år og vil være betinget af, at minimumsantallet af studerende opnås. Det betyder, at tilgængeligheden af specifikke valgfrie moduler ikke kan garanteres. Valgfrit modulvalg kan også blive påvirket af personaletilgængelighed.
Sådan bliver du vurderet
Karakteren af vurderingen varierer på tværs af kursets tre niveauer. Vurderinger på niveau et og to fokuserer på tilegnelse og forståelse af viden og færdigheder. Derimod lægger niveau tre-vurderingerne langt større vægt på evnen til at anvende, analysere og vurdere viden.
Studerendes vurderingsmetoder kan omfatte skriftlige essays, plakater, diskussionsgrupper, posterpræsentationer, casestudier og multimedieporteføljer. Vi sigter mod at vurdere elever ved hjælp af en bred vifte af metoder som en del af vores skoles forpligtelse til lighed, mangfoldighed og inklusion.
Placeringer
Som en del af vores karrierefokuserede tilgang til læring, vil studerende påtage sig erhvervserfaring i hvert år af deres studier. Dette kan være på en skole, et universitet, en lokal velgørenhedsorganisation eller en virksomhed. Studerende vil altid modtage støtte fra vores team til at organisere og gennemføre disse. De vil udføre opgaver baseret på deres erfaringer, men bliver ikke vurderet på selve erhvervserfaringen.
Studere i udlandet
Studerende kan have mulighed for at foretage selvfinansierede studierejser i udlandet for at overveje, hvordan uddannelsessystemerne leveres i udlandet. Bemærk venligst, at studerende, der beslutter sig for at foretage valgfrie rejser, er ansvarlige for de tilhørende omkostninger, herunder indkvartering, rejser og generelle leveomkostninger.
Forskning
Dette kursus sigter mod at inkorporere forskningsbaserede muligheder for studerende, som vil give en chance for at opnå den viden og de færdigheder, der kræves for at studere aspekter af uddannelse af specifik interesse. Studerende opfordres gennem hele graden til at gennemføre små forskningsprojekter inden for et uddannelsesområde, såsom lærings- eller undervisningstilgange, sammenligninger af globale uddannelsessystemer, undersøgelser af læseplaner eller særlige uddannelsesbehov (SEN). Kurset er designet til at give studerende en stærk base for postgraduate studier og videre.
Gebyrer og stipendier
At gå på universitetet er et livsændrende skridt, og det er vigtigt at forstå de involverede omkostninger og de tilgængelige finansieringsmuligheder, før du starter. For kvalificerede bachelorstuderende, der går på universitetet for første gang, er stipendier og stipendier tilgængelige for at hjælpe med at dække omkostningerne. University of Lincoln tilbyder en række meritbaserede og fagspecifikke stipendier og stipendier.
Adgangskrav
Det Forenede Kongerige
- A-niveau: BBC (112 UCAS-takstpoint fra minimum 3 A-niveauer eller tilsvarende kvalifikationer).
- International Baccalaureate: 29 point samlet
- BTEC Extended Diploma: Distinction, Merit, Merit eller tilsvarende kvalifikationer
- T-niveau: Merit
- Adgang til videregående uddannelsesbevis: 45 niveau 3-point med minimum 112 UCAS-takstpoint
- En kombination af kvalifikationer, som kan omfatte A-niveauer, BTEC og EPQ.
- Ansøgere skal også have mindst tre GCSE'er i klasse 4 (C) eller derover, som skal omfatte engelsk og matematik. Tilsvarende niveau 2-kvalifikationer kan også overvejes.
Universitetet accepterer en bred vifte af kvalifikationer som grundlag for adgang. Vi vil også overveje ansøgere med omfattende og relevant erhvervserfaring og vil tage særligt hensyn til dem, der ikke opfylder standardkvalifikationerne.
International
Ikke-UK-kvalifikationer:
Hvis du har studeret uden for Storbritannien og er usikker på, om din kvalifikation opfylder ovenstående krav, kan du besøge vores hjemmeside for at få oplysninger om tilsvarende kvalifikationer.
EU og oversøiske studerende skal demonstrere engelsk sprogfærdighed svarende til IELTS 6.0 samlet set med et minimum på 5.5 i hvert element.
Din fremtidige karriere
Kandidater ville være velplaceret til at forfølge en karriere inden for uddannelse, herunder roller i skoler, gymnasier og universiteter, såvel som roller som digital læringskonsulenter, projektansvarlige og digital læringskoordinatorer og -specialister. De kan overveje at arbejde i digitalt indholdsdesignroller eller for private uddannelsesinstitutioner, biblioteker eller museer.
Kandidater kan også ønske at flytte til videre studier i form af en PGCE primær læreruddannelse.
Galleri
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.