Bachelor of Commerce: Marketing
The University of Wollongong in Dubai
Nøgleinformation
Campus placering
Dubai, Forenede Arabiske Emirater
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Samlet studiegebyr: AED 232.943 / USD 63.472 (Moms 5% inklusive). Yderligere gebyrer kan være gældende.
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Marketing handler om at placere, promovere og distribuere produkter og tjenester i et forbrugermiljø.
En specialiseret grad i markedsføring er en fremragende platform for direkte adgang til dette arbejdsområde. Hvis du er en god kommunikator med en evne til kreativ og konceptuel tænkning, vil Bachelor of Commerce (BCom) - Marketing i UAE forberede dig til en karriere i dette dynamiske erhverv.
Programmet vil hjælpe dig med at forstå principperne for markedsføring, herunder fremme, prissætning og distribution. Du vil få viden og færdigheder til at evaluere alternative marketingstrategier og implementere effektive kampagner baseret på økonomiske, organisatoriske, miljømæssige og etiske kriterier. Du vil også udvikle dine kompetencer i kritisk tænkning, kvalitativ og kvantitativ dataanalyse og vurdering af forretningsresultater.
Varighed 4 år - fuld tid | Indtag | Studieafgifter |
Karrieremuligheder
UAE's mangfoldige forretningsbase betyder, at karrieremuligheder findes i en række brancher på tværs af adskillige marketingdiscipliner. Kandidater fra BCom i Marketing kan foretage professionelle roller som:
- Public Relations Specialists
- Publicity Coordinators
- Media Købere
- Marketing Research Analysts
- Copy Writers
- Marketing designere
- Reklame Ledere
- Market Business Analysts
- Salgsrepræsentanter
- Reklame direktører
- Marketing konsulenter
Akkreditering og anerkendelse
Dette program er akkrediteret af UAE Ministeriet for Uddannelse - Higher Education Affairs og er fuldt anerkendt inden for UAE, GCC nationer og internationalt for videreuddannelse og beskæftigelse i den private og offentlige sektor.
Derudover er programmet kvalitetssikret af UOW, som er registreret hos Tertiary Education Quality and Standards Agency (TEQSA), den nationale regulator for videregående uddannelsessektoren i Australien. UOWD kandidater har mulighed for at udveksle deres UOWD grad for den tilsvarende UOW Australien grad efter færdiggørelse.
Programstruktur
For at kvalificere sig til tildeling af graden af erhvervsuddannelse (Marketing), skal en kandidat samle et aggregat på mindst 204 point (cp), der omfatter 60 cp. General Education, 54 cp fra programkernet, 6 cp Capstone-emne og de specifikke hovedkrav.
Major
- MARK205 Indledende Marketing Research
- MARK210 Marketing Effektivitet
- MARK217 Forbrugeradfærd
- MARK333 Integreret Marketing Communications Strategy
- MARK344 Marketingstrategi
Plus tre fra nedenstående emner:
- MARK270 Services Marketing
- MARK301 Digital Marketing
- MARK343 International Marketing
- MARK395 Tourism Marketing
Plus 6 valgfag. Nulniveau fag kan ikke tages som valgfag
Program Core
- ACCY111 Regnskabsgrundlag i samfundet
- COMM101 principper for ansvarlig virksomhed
- COMM121 Statistik for erhvervslivet
- ECON100 Økonomiske Essentials for Business
- FIN 111 Indledende principper for finansiering
- MARK101 Marketing Principles
- OPS 216 Operations Management
- MGNT110 Introduktion til ledelse
- Et emne fra følgende 3 muligheder (6cp):
- ACCY112 Regnskab i organisationer *
- ECON102 økonomi og samfund
- MGNT102 Business Communications
- COMM331 (Capstone) Integrative Business Capstone
* Studerende med hovedkontor i regnskab eller finansiering skal påtage sig ACCY112. Studerende med speciale i International Business opfordres kraftigt til at tage ECON102.
Generel Uddannelse (GED)
Studerende er forpligtet til at gennemføre 60 studiepoints General Education fra følgende syv (7) kategorier:
- Engelsk, arabisk eller andre sprog (18cp)
- GED 010 Akademisk Studiefærdigheder 1
- GED 020 Akademisk Studiefærdigheder 2
- Informationsteknologi og matematik (12cp)
- MATH060 Foundation Matematik for erhvervslivet
- OPS 113 Business Oriented Information Systems
- Islamiske studier eller historie eller kultur (6cp)
- ARTS017 islamisk kultur
- Et emne fra natur- eller fysisk videnskab (6cp)
- ENVI030 Miljøvidenskab
- PHYS030 Grundfysik
- Et emne fra humaniora eller kunst (6cp)
- ARTS035 Introduktion til filosofi
- LOV 101 Lov, erhverv og samfund
- Et emne fra sociale eller adfærdsvidenskabelige (6cp)
- PSYC015 Introduktion til psykologi
- SOC 103 Introduktion til sociologi
- Innovation og iværksætteri (6cp)
- INE 301 Grundlag for innovation og iværksætteri
Valgfag
Studerende forventes at gennemføre 6 valgfag (30 cp) fra 100, 200 eller 300 niveauer.