
Bachelor i kommunikation og medier: Koncentration i Public Relations
Prague, Tjekkiet
VARIGHED
4 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Feb 2025
STUDIEAFGIFTER
EUR 5.585 / per semester
STUDIEFORMAT
På campus
Introduktion
Frigør dit potentiale med en uddannelse i kommunikation og medier med en PR-koncentration
Public Relations handler om kommunikation, relationer og omdømme. Enhver organisation, uanset hvor stor eller lille den er, afhænger af dens omdømme for at overleve og vokse, og en virksomheds gode omdømme kan være dens mest værdifulde aktiv. Ved at bruge alle tilgængelige medier skaber og vedligeholder public relations-professionelle relationer med publikum for at opbygge og opretholde goodwill og gensidig forståelse mellem en organisation og offentligheden.
Public Relations-koncentrationen ved University of New York i Prag har til formål at give de studerende de fremragende kommunikations- og salgsfremmende evner, der er nødvendige for at styre kundernes omdømme, påvirke mediernes mening og repræsentere en klient over for omverdenen. Disse færdigheder er meget ønskede i den nuværende æra, hvor alle virksomheder og offentlige enheder har brug for dedikerede og dygtige kommunikationsprofessionelle på holdet.
For at være berettiget til kommunikations- og mediegraden med en Public Relations-koncentration skal den studerende være indskrevet på State University of New York Empire State University og UNYP Dual-uddannelse. For at opnå en koncentration i Public Relations skal studerende opnå 12 point (24 ECTS-point) i kurser fra listen over koncentrationsfagene; vælge et emne til bacheloropgaven i et emne relateret til koncentrationsfokus; og få succes med den tjekkiske statseksamen og opnå UNYP bachelorgraden. Navnet på koncentrationen vil fremgå af UNYP Diploma Supplement sammen med specifikationen for majoren.
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Several scholarship options are available. Please check the university website for more information.
Læreplan
- Principper for PR
- Medierelationer
- Offentlig tale
- Ledelse af begivenheder
- Problemhåndtering og krisekommunikation
Programundervisning
Karrieremuligheder
- Publicist
- Relationer til sociale medier
- Talsmand
- Krisestyring
- Event Manager