Keystone logo
VIAMODA BA Design, Fashion Kommunikation
VIAMODA

BA Design, Fashion Kommunikation

Warsaw, Polen

7 Semesters

Polere

Fuldtid, Deltid

Request application deadline

Oct 2024

EUR 3.100 / per course

På campus

Stipendier

Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier

Introduktion

Under Fashion Communications

Under studierne lærer VIAMODA , hvordan man bruger kommunikationsværktøjer og -systemer til at fremme virksomheder og modemærker, oprette reklamekampagner, grafik og fotografiske værker og aktiviteter i internettet (e-handel, e-marketing).

Studierne undervises på polsk på fuldtid og deltid.

Vores elever modtager viden om, hvordan man organiserer modebegivenheder, der passer til det påtænkte salgsfremmende formål, specificiteten af ​​målgruppens mærke, budget og forventninger.

Forelæsninger og praktiske kurser med erfarent akademisk personale - giver dig mulighed for at lære det faglige sprog, principper og begreber, der overvåger og styrer modeindustrien og forbereder eleverne til at blive kyndige kritikere, eksperter og effektive modefremmere.

VIAMODA giver mulighed for selvstændigt at designe omgivelserne og æstetikken i indsamlings- og VIAMODA - elementer af stylisering og visual merchandising.

Men først og fremmest tilbyder vi vores studerende chancen for at få mange faglige kontakter i løbet af studierne, så de kan få praktisk erfaring ud fra deres viden og færdigheder.

På grund af tæt samarbejde med modefirmaer og organisationer giver universitetet også sine elever mulighed for at deltage, mens de stadig studerer, ved udarbejdelsen af ​​autentiske indsamlingsprojekter, hvoraf de bedste er implementeret til produktion. Ved at indstille dette produkt i forhold til tøjvirksomheden, der fungerer på markedet, skaber det en unik mulighed for studerende i denne specialisering at deltage i den fulde proces med at skabe deres egne produkter, mens studerende i kommunikationsspecialisering fremmer dem på modemarkedet.

Karrierevej efter færdiggørelse af denne specialitet:

  • Marketing Specialist og Brand Manager
  • Retail Visual Merchandising Specialist
  • Trend Forecaster og Kommunikationsspecialist
  • Fashion Promoter
  • Kreativ direktør (kunstdirektør)
  • Uafhængig iværksætter

NØDVENDIGE DOKUMENTER

  • online personoplysninger spørgeskema og en ansøgning om optagelse,
  • originalet af certifikatet, der giver kandidaten ret til at ansøge om optagelse til en højere uddannelsesinstitution sammen med en oversættelse, legalisering i det land, hvor den blev udstedt eller i ambassaden, nostrifikation, når det er nødvendigt,
  • en bekræftet kopi af passet og et gyldigt visum eller opholdstilladelse,
  • et certificeret tilstrækkeligt niveau af færdighed i det polske sprog,
  • 2 fotografier, størrelse 35x45mm, kugleformet, mod en lys baggrund (underskrevet),
  • 1 farvet fotografi n en elektronisk form (236x295 pix, 300 dpi, JPG)
  • et lægeattest,
  • en fotokopi af gyldig forsikring,
  • selvpræsentation (pdf format, ikke over 50 MB), som beskriver dine interesser og inspirationer med vægt på kunst, kultur, kommunikation eller / og mode og vil være meget nyttigt med at vurdere kandidatens disposition og motivation,
  • Bevis for adgangsgebyr, der betales direkte til VIAMODA Universitets bankkonto.

Om skolen

Spørgsmål

Lignende kurser

  • BA Honours Reklame, PR og Branding
    • Dubai, Forenede Arabiske Emirater
  • BA (Hons) Graphic Branding and Identity
    • London, Det Forenede Kongerige
  • Bachelor in Branding and Advertising Management
    • Vilnius, Litauen