Bachelor of Science i Informationsteknologi (BSIT)
Westcliff University
Nøgleinformation
Campus placering
Irvine, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning, På campus
Varighed
48 Måneder
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* tilbyder nu et 25% rabat på undervisningsstipendium til alle nye online studerende
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Nu tilbyder vi et 25% rabat på undervisningsstipendium for alle nye online-studerende.
BSIT (Bachelor of Science i Informationsteknologi) kursus tilbydes af Westcliff University er et tværfagligt program, der tilbyder Pathways til studerende, der ønsker at forfølge karriere inden for det voksende område af informationsteknologi. Programmet fokuserer på at løse forretningsmæssige udfordringer og skabe nye muligheder med teknologi. De studerende, der forfølger dette program, vil få de nødvendige færdigheder til at løse forretningsmæssige udfordringer gennem data analyse ved hjælp af informationsteknologi. Formålet med Westcliff University BSIT-program er at producere kandidater, der kan udnytte informationsteknologi til at udføre dataanalyse og løse forretningsproblemer.
Programmål
- Evaluere nuværende og nye teknologier.
- Identificer og saml brugerkrav til at designe brugervenlige grænseflader.
- Anvend, konfigurer og administrer it-teknologier
- Brug data til at hjælpe virksomheder med at få indsigt for at hjælpe dem med at træffe bedre beslutninger.
- Få adgang til it-indvirkning på enkeltpersoner, organisationer og miljøet.
- Anvend IT-koncepter og strategier til at løse et virkeligt problem.
- Gennemføre forskning inden for informationsteknologi og beslægtede områder.
Programopdeling efter kursus
Generelle uddannelseskurser:
- LIT 150 engelsk litteratur
- ENG 120 Engelsk Sammensætning: Introduktion til kommunikation
- MAT 135 College Algebra
- ART 100 kunsthistorie
- HUM 165 Human Geography
- POL 220 Verdenspolitik
- PSY 235 Introduktion til psykologi
- SOC 245 Introduktion til sociologi
- SCI 280 Miljøvidenskab
- PHIL 190 Kritisk tænkning og problemløsning
It kerne kurser:
- BSIT 315 (BUS 303) Informationsteknologi Essentials
- BSIT 320 Introduktion til statistisk analyse
- BSIT 325 Anvendt statistik til optimering
- BSIT 330 Diskret Matematik
- BSIT 335 webside design og udvikling
- BSIT 340 Data Programmeringsbegreber
- BSIT 345 Data Programmeringssprog
- BSIT 350 (BUS 304) Database Design & Management Systems
- BSIT 355 Teknisk Skrivning og Kommunikation
- BSIT 360 Introduktion til datakommunikationsnetværk
- BSIT 365 (BUS 306) Computernetværkskoncepter, administration og sikkerhed
- BSIT 370 (BUS 307) Business Intelligence Tools & Technologies
- BSIT 375 Knowledge Discovery og datalogi
- BSIT 380 (BUS 308) Big Data Analytics
- BSIT 385 Datavisualisering
Virksomhedskurser:
- BUS 300 Grundlag for Business
- BUS 305 Regnskabsprincipper
- BUS 310 Begreber af mikroøkonomi
- BUS 311 Begreber af makroøkonomi
- BUS 325 Introduktion til lederskab
- BUS 330 principper for markedsføring
- BUS 334 Essentials of Corporate Finance
- BUS 349 Grundlag i Operations Management
- BUS 355 Nødvendigheden af iværksætteri
- BUS 387 Introduktion til Business Research
- BSIT 390 Capstone Project
Valgfag:
- BSIT 327 Computer Hardware Fundamentals
- BSIT 328 System Analyse og Design
- BSIT 329 Kunstig Intelligens
- BSIT 332 Software Kvalitetssikring
- BSIT 333 Mobile Computing og programmering
- BSIT 341 Beregning I
- BSIT 342 Lineær Algebra for Databehandling
- BSIT 343 Avanceret programmering ved hjælp af Python / Java
- BSIT 344 Avanceret Webprogrammering og applikationsudvikling
- BSIT 348 Cloud Computing
I alt: 120 kredit timer
Lærebøger / læringsressourcer
Skwire, D., & Wiener, HS (2016). Studenterbog på college-engelsk: Retorik, læser, forskningsguide og håndbog (14. udgave). Boston, MA: Pearson.
James, M., Merickel, A., Loyd, G., & Perkins, J. (2017). Læsning af litteratur og skriveargument (6. udgave). Boston, MA: Pearson.
Gustafson, RD, & Hughes, JD (2017). College algebra (12. udgave). Belmont, Californien: Brooks / Cole, Cengage Learning.
Stokstad, M., & Cothren, MW (2018). Kunsthistorie (6. udgave). Upper Saddle River, NJ: Pearson.
Malinowski, JC og Kaplan, DH (2013). Human geografi (1. udgave). New York, NY: McGraw-Hill.
Blanton, SL og Kegley, CW (2017). Verdenspolitik: Trend og transformation (16. udgave). Boston, MA: Cengage Learning.
Kalat, JW (2017). Introduktion til psykologi (11. udgave). Boston, MA: Cengage Learning.
Henslin, JM (2017). Essentials of sociology (12. udgave). Boston, MA: Pearson.
Hassenzahl, DM, Hager, MC, & Berg, LR (2017). Visualisering af miljøvidenskab (5. udgave). Hoboken, NJ: Wiley.
Moore, BN, & Parker, R. (2016). Kritisk tænkning (12. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Uddannelse.
Nickels, WG, McHugh, JM, & McHugh, SM (2016). Forståelse af forretning (11. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Uddannelse.
Wild, JJ, Shaw, KW og Chiappetta, B. (2017). Grundlæggende regnskabsprincipper (23. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Uddannelse.
Frank, RH, Bernanke, B., Antonovics, KL, Heffetz, O., & Norander, PJ (2016). Principper for mikroøkonomi (6. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Uddannelse.
Frank, RH, & Bernanke, B. (2016). Principper for makroøkonomi (6. udgave). New York, NY: McGraw-Hill.
Manning, G., og Curtis, K. (2014). Kunsten at lede (5. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Uddannelse.
Kerin, RA og Hartley, SW (2019). Marketing (14. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Uddannelse.
Ross, SA, Westerfield, R. og Jordan, BD (2015). Fundamentals of corporate finance (11. udgave). New York, NY: McGraw Hill Uddannelse.
Stevenson, WJ (2014). Operations management (12. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Uddannelse.
Hisrich, RD, Peters, MP, og Shepherd, DA (2017). Iværksætteri (10. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Uddannelse.
Hair, JF, Celsi, M., Ortinau, DJ, & Bush, RP (2016). Essentials of marketing research (4. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Uddannelse.
Thompson, AA, Peteraf, MA, Gamble, JE, & Strickland, AJ (2017). Udformning og udførelse af strategi: Søgen efter konkurrencemæssig fordel: Koncepter og sager (21. udgave). New York, NY: McGraw-Hill.
Adgang / Adgangskrav
(Programmer af firehundrede halvtreds (450) eller flere uretimer eller kreditkvivalenten skal administrere en grundlæggende færdighedsprøve til hver studerende, der tilmelder sig, medmindre den studerende har fremlagt bevis for et eksamensbevis for et gymnasium eller et tilsvarende eksamensbevis. )
Læreplan
Programopdeling efter kursus
Almene uddannelseskurser:
- LIT 150 engelsk litteratur
- ENG 120 Engelsk sammensætning: Introduktion til kommunikation
- MAT 135 College Algebra
- ART 100 Kunsthistorie
- HUM 165 Menneskegeografi
- POL 220 Verdenspolitik
- PSY 235 Introduktion til psykologi
- SOC 245 Introduktion til sociologi
- SCI 280 Miljøvidenskab
- PHIL 190 Kritisk tænkning og problemløsning
IT-kernekurser:
- BSIT 315 (BUS 303) Informationsteknologi Essentials
- BSIT 320 Introduktion til statistisk analyse
- BSIT 325 Anvendt statistik til optimering
- BSIT 330 Diskret matematik
- BSIT 335 Websidedesign og udvikling
- BSIT 340 dataprogrammeringskoncepter
- BSIT 345 dataprogrammeringssprog
- BSIT 350 (BUS 304) Database Design & Management Systemer
- BSIT 355 Teknisk skrivning og kommunikation
- BSIT 360 Introduktion til datakommunikationsnetværk
- BSIT 365 (BUS 306) Computernetværkskoncepter, administration og sikkerhed
- BSIT 370 (BUS 307) Business Intelligence-værktøjer og -teknologier
- BSIT 375 Videnopdagelse og datavidenskab
- BSIT 380 (BUS 308) Big Data Analytics
- BSIT 385 Datavisualisering
Erhvervskurser:
- BUS 300 Business Foundations
- BUS 305 Regnskabsprincipper
- BUS 310 Begreber for mikroøkonomi
- BUS 311 Makroøkonomibegreber
- BUS 325 Introduktion til ledelse
- BUS 330 Markedsføringsprincipper
- BUS 334 Essentials of Corporate Finance
- BUS 349 Fundamenter i driftsledelse
- BUS 355 Det væsentlige ved iværksætteri
- BUS 387 Introduktion til erhvervsforskning
- BSIT 390 Capstone-projekt
Valgfag:
- BSIT 327 Computer Hardware Fundamentals
- BSIT 328 Systemanalyse og design
- BSIT 329 kunstig intelligens
- BSIT 332 Softwarekvalitetssikring
- BSIT 333 Mobil computing og programmering
- BSIT 341 Calculus I
- BSIT 342 Lineær Algebra for Data Science
- BSIT 343 Avanceret programmering ved hjælp af Python/Java
- BSIT 344 Avanceret webprogrammering og applikationsudvikling
- BSIT 348 Cloud Computing
I alt: 120 kredittimer
Lærebøger/læringsressourcer
Skwire, D., & Wiener, HS (2016). Studerendes bog på college-engelsk: retorik, læser, forskningsvejledning og håndbog (14. udgave). Boston, MA: Pearson.
James, M., Merickel, A., Loyd, G., & Perkins, J. (2017). Læselitteratur og skriveargumentation (6. udg.). Boston, MA: Pearson.
Gustafson, RD, & Hughes, JD (2017). College algebra (12. udgave). Belmont, Californien: Brooks/Cole, Cengage Learning.
Stokstad, M., & Cothren, MW (2018). Kunsthistorie (6. udg.). Upper Saddle River, NJ: Pearson.
Malinowski, JC, & Kaplan, DH (2013). Menneskelig geografi (1. udg.). New York, NY: McGraw-Hill.
Blanton, SL og Kegley, CW (2017). Verdenspolitik: Trend og transformation (16. udgave). Boston, MA: Cengage Learning.
Kalat, JW (2017). Introduktion til psykologi (11. udg.). Boston, MA: Cengage Learning.
Henslin, JM (2017). Essentials of sociology (12. udgave). Boston, MA: Pearson.
Hassenzahl, DM, Hager, MC, & Berg, LR (2017). Visualisering af miljøvidenskab (5. udgave). Hoboken, NJ: Wiley.
Moore, BN, & Parker, R. (2016). Kritisk tænkning (12. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Nickels, WG, McHugh, JM, & McHugh, SM (2016). Forretningsforståelse (11. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Wild, JJ, Shaw, KW, & Chiappetta, B. (2017). Grundlæggende regnskabsprincipper (23. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Frank, RH, Bernanke, B., Antonovics, KL, Heffetz, O., & Norander, PJ (2016). Principper for mikroøkonomi (6. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Frank, RH, & Bernanke, B. (2016). Principles of Macroeconomics (6. udgave). New York, NY: McGraw-Hill.
Manning, G., & Curtis, K. (2014). Ledelsens kunst (5. udg.). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Kerin, RA, & Hartley, SW (2019). Marketing (14. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Ross, SA, Westerfield, R., & Jordan, BD (2015). Fundamentals of corporate finance (11. udgave). New York, NY: McGraw Hill Education.
Stevenson, WJ (2014). Driftsledelse (12. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Hisrich, RD, Peters, MP, & Shepherd, DA (2017). Entrepreneurship (10. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Hair, JF, Celsi, M., Ortinau, DJ, & Bush, RP (2016). Essentials of marketing research (4. udgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Thompson, AA, Peteraf, MA, Gamble, JE, & Strickland, AJ (2017). Udarbejdelse og eksekvering af strategi: Jagten på konkurrencefordele: Koncepter og cases (21. udg.). New York, NY: McGraw-Hill.
Indlæggelser
Programresultat
Programmål
- Evaluer nuværende og nye teknologier.
- Identificer og saml brugerkrav for at designe brugervenlige grænseflader.
- Anvend, konfigurer og administrer it-teknologier
- Brug data til at hjælpe virksomheder med at få indsigt for at hjælpe dem med at træffe bedre beslutninger.
- Få adgang til it-påvirkning på enkeltpersoner, organisationer og miljøet.
- Anvend it-koncepter og -strategier til at løse et problem i den virkelige verden.
- Udføre forskning inden for informationsteknologi og relaterede områder.
Stipendier og finansiering
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.