Marketing Management BA Honours
University of Westminster
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 - 4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 15.400 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
* international - Storbritannien/EU: 9.250 £ (gebyrer pr. studieår)
Introduktion
Kursusresumé
Dette er en generel bachelorgrad i marketing for dem, der ser deres fremtidige karriere inden for marketing, men på nuværende tidspunkt ikke ønsker at specialisere sig yderligere. Vores uddannelser i marketing har et fælles første år, som giver dig mulighed for at opleve alle de vigtigste områder inden for marketing, før du afslutter din grad til at matche dit karrierevalg. Vi giver relevante undtagelser fra Chartered Institute of Marketing (CIM) og Institute of Direct and Digital Marketing (IDM).
Marketingchefer er ansvarlige for at beslutte, hvilke produkter der skal sælges, til hvem, til hvilken pris, hvor, hvornår og hvordan. De skal sætte og nå salgsmålene og sikre overskuddet og gentage forretninger. Som sådan betragtes marketingledelse af mange som en af de mest stimulerende og tilfredsstillende karrierer, og dette kursus vil give dig mulighed for at udvikle den viden og de færdigheder, der er nødvendige for at forfølge en sådan karriere.
Professionelle akkrediteringer
Kurset giver undtagelser fra nogle af de moduler, der er inkluderet i CIM (Chartered Institute of Marketing) Graduate Gateway, så vores kandidater hurtigere kan opnå de professionelle marketingkvalifikationer. Dette kursus er også akkrediteret af Institute of Direct and Digital Marketing (IDM).
Karrieremuligheder
Marketing er en dynamisk sektor, der giver mulighed for at forfølge karrierer, der arbejder i udlandet eller for virksomheder, der handler over hele verden. Vores marketinguddannelser er designet til at udvikle din analytiske og problemløsning, og give dig en bred viden i erhvervslivet sammen med den specialviden, der kræves for at udføre strategisk markedsføring i udfordrende nye sammenhænge.
Tidligere kandidater af denne grad har fundet succesfuld beskæftigelse i marketingroller såsom lederelev, detailchef, marketingelev, markedsundersøgelsesassistent, reklameelev, PR-assistent, salgsfremmende leder, trainee brand manager og global brand assistent. Et stigende antal studerende går videre til at studere efter endt uddannelse: enten tager de faglige kvalifikationer eller forbliver på efteruddannelse.
Universitetets Careers and Employability Service har opbygget et netværk af over 3.000 arbejdsgivere rundt om i verden, der hjælper alle vores studerende med at udforske og forbinde med spændende muligheder og karrierer.
- Udvikl dine innovations- og iværksætterevner
Udvikl dine innovations- og iværksætterevner i konkurrencen The Big Idea, sponsoreret af Santander. - Kickstart din karriere
Lær, hvordan du bruger sociale medier i din jobjagt eller LinkedIn til at kickstarte din karriere. - Udvikl dit CQ
Udvikl din kulturelle intelligens – eller 'CQ' – ved at studere sammen med studerende og medarbejdere, der repræsenterer mere end 100 nationaliteter.
Brancheforbindelser
Ud over de forbindelser, institutionen og det enkelte personale har med faglige organer, herunder CIM og IDM, har mange af de medarbejdere, der i øjeblikket underviser på dette kursus, omfattende erhvervserfaring i en række erhvervssektorer, hvor mange medarbejdere opretholder forbindelser med industrien gennem konsulent- og uddannelsesarbejde.
Gennem vores Alumni Voices-serie vil du også høre fra tidligere postgraduate marketingstuderende, som vil dele erfaringer, herunder dem, der arbejder for globale mediegrupper eller har etableret deres egne marketingkonsulentvirksomheder.
Job roller
Kurset vil forberede dig til en bred vifte af roller i erhvervslivet. Eksempler på disse fra vores nyuddannede er:
- Reklame udøvende
- Brand manager
- Management trainee
- Markedsforsker
- Marketingmedarbejder/chef
- Marketingstrateg
- Produktudviklingsmedarbejder
- PR medarbejder
- Social media executive/manager
Westminster Employability Award
Arbejdsgivere værdsætter kandidater, der har investeret i deres personlige og professionelle udvikling - og vores Westminster Employability Award giver dig chancen for formelt at dokumentere og demonstrere disse aktiviteter og resultater.
Prisen er fleksibel og kan gennemføres på din egen tid, bestående af et sæt kerneaktiviteter og valgfrie fritidsaktiviteter.
Aktiviteterne kan omfatte at få erfaring gennem et deltidsjob eller praktik, tilmelding til en universitetsstyret ordning – såsom mentorordninger eller undervisning på en skole – eller at gennemføre onlineøvelser.
Indlæggelser
Læreplan
Vores grader i marketing har et fælles første år, som giver dig mulighed for at opleve alle hovedområderne inden for marketing, før du afslutter din grad, så den matcher dit karrierevalg, med fokus på enten international markedsføring, marketingledelse eller marketingkommunikation.
Følgende emner er vejledende for, hvad du vil studere på dette kursus.
År 1
Du bliver introduceret til centrale marketing- og digital marketingteorier, koncepter og nye marketingværktøjer og -teknikker. Vi fokuserer på kunden, undersøger køberadfærd og de faktorer, der påvirker opfattelser og købsbeslutninger.
Undersøgelsesemner inkluderer:
- Købers adfærd
- Essentials af digital markedsføring
- Faglig udvikling for marketingfolk
- Grundlæggende om markedsføring
- Det globale markedsføringsmiljø
Du får også mulighed for at tage et valgfrit modul, der udvider dine kompetencer eller hjælper dig med at få et mere indgående kendskab til dit fagområde. Dit valgmodul kan være et fremmedsprog.
Kreditniveau 4
År 2
Du lærer, hvordan du leverer et marketingforskningsprojekt, designer passende forskning, indsamler primære og sekundære data, udfører både kvalitativ og kvantitativ dataanalyse og bruger resultaterne til at forbedre markedsføringsbeslutninger. Valgfrie moduler giver dig mulighed for at vælge emner, der interesserer dig mest. For eksempel undersøger detailmarkedsføring de udfordringer, som online- og butiksbaserede detailhandelsformer står over for, og driverne bag brancheændringer og trækker på virkelige erfaringer fra mode- og fødevaredetailhandelens verdener. I B2B-marketing vil du blive introduceret til de komplekse købs- og salgsforhold mellem organisationer og marketingspørgsmål, såsom e-handel, key account management og forsyningskædeetik. Andre muligheder giver dig mulighed for at overveje etik og social ansvarlighed i markedsføring, brug af sociale medier i markedsføring eller som sportsentusiast kan du overveje Sports Marketing-modulet.
Undersøgelsesemner inkluderer:
- Udvikling af dit professionelle brand
- Markedsføringsmålinger
- Marketing Research
- Produkt- og brandledelse
Plus to muligheder fra etik og socialt ansvar inden for marketing, marketing B2B, marketingtjenester, detailmarketing, social media marketing, sportsmarketing eller andre forretningsområder, herunder sprog.
Kreditniveau 5
Placeringsår
Mellem år 2 og 3 kan du påtage dig en etårig virksomhedspraktik. Tidligere studerende har gennemført placeringer i en række SMV'er og prestigefyldte organisationer, herunder British Airways, Disney UK og Heinz. Alternativt kan du studere i udlandet på en af vores partnerinstitutioner. Du kan også vælge at opdele dit år i udlandet i et første semesters udveksling og et andet semesters praktikophold, begge gennemført i udlandet, eller gennemføre et praktikår i udlandet.
År 3
Vi fortsætter med at udvide din viden om marketingledelse, og lærer at bruge de målinger, du allerede har undersøgt, til at analysere de indsamlede data og bruge dette til at informere marketingstrategibeslutninger. Derudover vil du se mere i dybden på, hvordan brands promoverer sig selv ved hjælp af de forskellige marketingkommunikationsplatforme og medier. Du vil også udvikle en marketingstrategi for et live marketingprojekt, som tidligere har omfattet arbejde med en lille virksomhed og en international velgørenhedsorganisation.
Du har mulighed for at lave en afhandling, hvor du vil undersøge et emne efter eget valg. For eksempel kan du analysere, hvordan et nyt produkt lanceres på markedet, hvordan influencers bliver brugt til at markedsføre brands gennem sociale medier, og hvordan brands ændrer deres budskaber gennem kunderejsen. Alternativt kan du se på, hvordan en virksomhed opbygger engagement for at fastholde sine kunder, eller hvordan et brand kan forbedre sin placering på søgemaskiner.
Undersøgelsesemner inkluderer:
- Analyse af problemer og design af løsninger til markedsføring
- Marketing Analytics
- Markedskommunikation
- Marketing Management
Plus to muligheder fra destination, kultur- og kulturarvsmarkedsføring, interaktiv og digital markedsføring, global markedsføringsstyring, udvikling af nye produkter, moderne salgs- og salgsledelse, en afhandling eller andre forretningsområder, herunder sprog.
Kreditniveau 6
Internationale muligheder
Mange af vores kurser tilbyder internationale studie- og erhvervserfaringer, og universitetet tilbyder andre globale muligheder, som alle studerende kan søge - så uanset hvad du studerer, har du chancen for at tage til udlandet.
Muligheder kan omfatte:
- At deltage i et semester eller et års udveksling på institutioner rundt om i verden
- At deltage i en international sommerskole eller ekskursion
- Udvikling af dit CV gennem frivilligt arbejde eller praktik i udlandet
International erfaring udvider horisonter, booster selvtillid og forbedrer global forståelse, sideløbende med at være fantastisk for din karriere.
Galleri
Programundervisning
Stipendier og finansiering
Universitetet er dedikeret til at støtte ambitiøse og fremragende studerende, og vi tilbyder en række stipendier til kvalificerede bachelorstuderende, der dækker hele eller en del af dine studieafgifter.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.