Bachelor of Science i Kommunikations- og Medievidenskab - Koncentration i Integrerede Strategiske Kommunikationer
Zayed University
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Mohammed Bin Zayed City, Forenede Arabiske Emirater
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Oversigt
Læreplanen efterfulgt af studerende, der i
Alle koncentrationer tager indledende kurser i mediehistorie, medie- og kulturkritik, mediefortælling, medieteknik, anvendt digital kommunikation og offentlig tale og overtalelse samt avancerede kurser inden for kommunikation og medieforskning og analyse, medielov og praktik. I stedet for at fokusere på en form eller et kommunikationsmedium studerer studerende en række medier og teknologier, herunder lyd, video, web, multimedie og print. Denne tilgang giver en markant integration af instruktion og praktiske anvendelser.
Det akademiske program følger modellen af programmer akkrediteret af International Advertising Association, Akkrediteringsrådet for Uddannelse i Journalistik og Massekommunikation, og Public Relations Society of America. Dette sikrer en bred liberal arts uddannelse og dybde i forståelse og anvendelse af professionelle principper, færdigheder og kompetencer. Denne model gør Zayed University kommunikations- og medievidenskabsprogram unik for De Forenede Arabiske Emirater og Mellemøsten.
I løbet af de første tre semestre gennemfører eleverne kurser i almen uddannelse samt COM 200 Kommunikation, Medier og Samfund. Når de studerende er optaget til programmet, koncentrerer de sig om kurser i Kommunikation og Medievidenskab og koncentrerer sig på et af tre områder:
- Medieproduktion og historiefortælling
- Integrerede strategiske kommunikationer
- Turisme og Kulturkommunikation
Koncentrationer i integrerede strategiske kommunikationer
(Denne koncentration er akkrediteret af International Advertising Association)
Integrerede strategiske kommunikation beskriver integrationen af de veletablerede områder inden for Public Relations, Advertising, Promotion og Marketing. Integrerede strategiske kommunikationer involverer planlægning og gennemførelse af kommunikationsprogrammer, kampagner og meddelelser for at skabe koordinerede og konsekvente kommunikationsstrategier og taktik for offentlige og private virksomheder, som adresserer de komplekse behov hos klienter i det 21. århundrede. Kandidater i integrerede strategiske kommunikation er velegnede til professionelle stillinger inden for reklame, PR, fællesskabsrelationer, kundeservice, arrangementplanlægning og kampagner, kundeservice og medieplanlægning samt karriere inden for offentlig og virksomhedskommunikation. Efter graduering kvalificere de studerende til International Advertising Association (IAA) Diploma i Marketing Communications, hvis de opfylder visse kursuskrav.
Program læringsresultater
Efter vellykket gennemførelse af dette program vil eleverne kunne:
- Forstå og anvende principperne og loven om ytringsfrihed og presse for det land, hvor institutionen, der inviterer ACEJMC, er placeret og forstår det spektrum af ytringsfrihedssystemer rundt om i verden.
- Demonstrere en forståelse af fagfolk og institutioners historie og rolle i formgivning af kommunikation.
- Demonstrere en forståelse af former for mangfoldighed i globale kulturer og i det indenlandske samfund i forbindelse med massekommunikation.
- Demonstrere en forståelse af mangfoldigheden af folk og kulturer og betydningen og virkningen af massekommunikation i et globalt samfund.
- Forstå koncepter og anvende teorier i brug og præsentation af billeder og informationer.
- Demonstrere en forståelse af faglige etiske principper og arbejde etisk i forfølgelse af sandhed, nøjagtighed, retfærdighed og mangfoldighed.
- Tænk kritisk, kreativt og uafhængigt.
- Gennemføre forskning og evaluere oplysninger ved hjælp af metoder, der passer til de kommunikationsbrancher, hvor de arbejder.
- Skriv korrekt og tydeligt i formularer og stilarter, der passer til kommunikationsbranchen, publikum og formål, de tjener.
- Evaluere deres eget arbejde og andres kritiske vurderinger for nøjagtighed og retfærdighed, klarhed, passende stil og grammatisk korrektion.
- Anvend grundlæggende numeriske og statistiske begreber.
- Anvend nuværende værktøjer og teknologier, der passer til de kommunikationsbrancher, hvor de arbejder, og for at forstå den digitale verden.
- Arbejde effektivt i grupper og interpersonelle sammenhænge demonstrere kapaciteten til at nå mål udstille professionalisme på arbejdspladsen.