Velkommen til Talal Abu Ghazaleh University College of Business
Etableret i 2012, Talal Abu-Ghazaleh University College of Business (TAG-UCB) er en førende professionshøjskole, der sigter mod at udvikle en gruppe af virksomhedsledere, der kan konkurrere og få succes i den videnbaserede globale økonomi.
TAG-UCB har til formål at udvikle en cadre af fremtidige business viden ledere, som kan konkurrere og få succes i en verden for at udvide viden og udfordre økonomier. Vores engagement i vores studerende, til akademisk ekspertise og til den regionale udvikling er afspejlet i vores motto "Hvor Gifted Bliv Viden Leaders".
En konkurrencefordel er ikke let vundet, og dermed TAG-UCB er så heldig at have de økonomiske ressourcer og støtte til Talal Abu-Ghazaleh Organization (TAG-Org), anerkendt som den største virksomhed professionelle tjenester i den arabiske verden. TAG-Org, med ordene fra formanden HE Dr. Talal Abu-Ghazaleh, er forpligtet til at gøre TAG-UCB en premier bachelor University College i GCC-landene og Den Arabiske regionen generelt.
Som en virkelig University College of Business, TAG-UCB udvikler erhvervsfolk, for hvem geografi, kultur og kommunikation er vævet sammen.
Vi viser, hvordan tiden skiftende viden, sammenhænge og strategier kan påvirke innovation og sikre de studerende er i stand til at tilpasse information og anvende i den virkelige verden praksis. Nu står hård konkurrence, er virksomhederne forpligtet til at lykkes i et kulturelt følsom markedsplads, hvor opfindsomhed er en værdsatte aktiv. TAG-UCB samt TAG-SB (Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business - www.tagsb.edu.jo) og Tagi-UNI (Talal Abu-Ghazaleh University - www.tagiuni.com) bygge videre på succesen med Talal Abu-Ghazaleh Organization (www.tagorg.com), som er blevet en af verdens førende professionel service virksomhed, der opererer gennem mere end 88 kontorer over hele verden.
Hvorfor TAG-UCB?
TAG-UCB er din smart valg, Inspirerende den nye generation!
TAG-UCB er indstillet til at være et eksempel på en verdensklasse business professionshøjskole sigter mod at udvikle en gruppe af virksomhedsledere, der kan konkurrere og få succes i den videnbaserede globale økonomi.
Vi viser, hvordan tiden skiftende viden, sammenhænge og strategier kan påvirke innovation og sikre de studerende er i stand til at tilpasse information og anvende resultaterne på verdensplan. Med de nuværende hård konkurrence virksomheder er nu forpligtet til at lykkes i et kulturelt følsom markedsplads, hvor opfindsomhed er en værdsatte aktiv. Som en ægte og stærkt konkurrencepræget professionshøjskole, forbereder TAG-UCB ledere, for hvem geografi, kultur og kommunikation er vævet sammen ind i stoffet af livet.
Vision
Vi stræber efter at være en af de øverste anerkendt virksomhed Colleges i regionen for Academic Excellence, EF Outreach Services, samt forskning og udvikling Bidrag.
Mission
Vores mission er at give de studerende uddannelse af høj kvalitet inden for en støttende og stimulerende læringsmiljø; excel vores indsats og ressourcer på at støtte anvendt forskning; støtte vores samfund gennem kobling, relevans og iværksætteri.
Målsætninger
1.. For at styrke vores indsats for at rekruttere, tiltrække og uddanne en fremragende og varieret krop af studerende.
- At give de studerende den nyeste pædagogiske viden og færdigheder.
- For at støtte eleverne i becomeing e praktiske og kritiske tænkere, der er ivrige livslang lærende.
4.. At bestandig vokse og udvikle instruktions programmer til at opfylde behovene hos elever i en globalt skiftende miljø.
5.. For at øge engagement i lokalsamfundet ved at tilbyde TAGIUNI faglig udvikling kurser og TAG Forum seminarer.
6.. For at deltage aktivt i fælles forskningsprogrammer og internationale konferencer.
NÆRME SIG
Vores pædagogiske tilgang er centreret på følgende principper:
- Forpligtelse til standarder for akademisk kvalitet.
- Merit er den primære kriterium i rekruttering fakulteter og personale.
- Lige adgang til fremragende uddannelsesmuligheder.
- Forpligtelse til at give de studerende viden og færdigheder, som er relevante for markedets behov.
- Fokus på sociale kompetencer, faglige kompetencer, engelsk, teamwork og stærk kommunikation.
- Vægt på sagen metode instruktion for at træne de studerende til at gøre intelligente argumenter, indlede forhandlinger, forsvare deres synspunkter og nå fornuftige beslutninger.
- Vægt på høje etiske standarder og integritet.
- Organiser gæsteforelæsninger og business seminarer i relation til aktuelle forretningsmæssige og økonomiske spørgsmål.
- Organiser ture og praktikophold i virksomheder, banker og offentlige organisationer til at give studerende til at observere virkelige forretningsverden.
- Skabe mulighed for en undersøgelse i udlandet i internationale universiteter.
- Vægt på livslang læring færdigheder.